Klantvriendelijk, goede service en deskundig

Prima garage

• Prijs/Kwaliteit

*** garagebedrijf komt afspraken niet na

Tot 2 x toe een afspraak gemaakt waarbij er afgesproken was dat er op de reparatie gewacht kon worden. Beide afspraken gingen op de afgesproken dag niet door en hoezo erop kunnen wachten? De afspraken waren duidelijk niet in hun agenda gezet. Totaal onbetrouwbaar bedrijf en zonder blikken of blozen laten ze je als klant in de kou staan en voor niks langskomen. Nul excuses of een acceptabele oplossing aanbieden. Kostbare tijd verspild. Advies: ga niet naar dit onbetrouwbare bedrijf. Nul sterren

Reageert zonder naam die ik overigens wel heb en zal publiceren als het nodig is en aan het taalgebruik kun je beoordelen wat het niveau is. Dan te bedenken dat deze mensen bij ons voor de deur stonden in paniek met een lekke band terwijl we gesloten waren en onze monteur die toevallig op de zaak was hun nog heeft geholpen door de band te herstellen zodat ze naar een concert konden.

Toppie

Zeer goed en betrouwbaar

Correcte behandeling

• Prijs/Kwaliteit

Altijd stipte en goede service

Al jaren mijn garage, altijd al zeer tevreden over alles!! Top garage

super service

auto gekocht in Arnhem,na een probleempje met de ruitensproeierpomp.werd ik door de verkopende partij van de auto doorverwezen naar autofirst in arnhem. vanuit Roermond naar deze garage gereden en hier werd ik keurig geholpen en hebben ze het probleem keurig opgelost. super service

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Keurig behandeld

Ik heb een half jaar geleden een golf variant bij carcentre gekocht. Problemen tijdens de garantieperiode met de versnellingsbak werden keurig opgelost. En aan het einde van de garantie werd er ook nog serieus naar een paar punten die ik had gekeken. Keurig behandeld dus...

topbedrijf

al vele jaren kom ik hier voor onderhoud afgelopen week auto gekocht voor de dochter , snelle afhandeling , goede service afspraak is afspraak . een ondernemer die snapt wat onderhoud en klantgericht werken is .

Betrouwbaar, snel en vriendelijk

Sinds 2 jaar ben ik klant bij AutoFirst Carcenter Rijkerswoerd en laat hier de APK uitvoeren. Ik ervaar de garage als erg prettig; men denkt mee, is eerlijk over eventuele punten die onderhoud nodig hebben en is transparant. Daarnaast erg fijn dat je gebruik kunt maken van de 'leenfiets', scheelt weer een rit met de bus! Kortom, prima! Ik kom hier zeker terug.

komen afspraken niet na

De eerste keer dat ik daar kwam was voor mijn achter remmen zouden vervangen worden dat was de afspraak ik heb netjes de rekening betaald en nog wat fooi gegeven en had de factuur in mijn zak gedaan zonder te kijken naar wat ze gedaan hadden (dom van mij)2 weken later kreeg mijn auto weer rem problemen achter ik dacht ga toch die bon pakken blijkt dat ze alleen bij gesteld waren ze zouden ook naar de ophang rubber van uitlaat kijken ook niet gedaan.Voor vandaag had ik met receptcioniste afgesproken dat mijn radiatuer vervangen zou worden heb daarvoor een snipperdag opgenomen en was daar rond 08.45 want zei die dame aan de telefoon dan kunt u hem in de middag weer ophalen! maar tot mijn stomme verbazing zegt die man aan de balie wij weten van niks en kom morgen maar terug en dan kun je hem maandag ophalen.nou neen dus ik werk kon geen vrij krijgen.kortom heb er voor nood maar een radiatuer pil ingedaan en ben uit nood naar andere garage gegaan het verhaal uitgelegd en hij zij laat hem maar staan en vanmiddag kun je hem ophalenen om13.50 be3lde hij dat die klaar was en dat die ook nog de remmen heeft nagelopen en de ophang rubber heeft vervangen en voor veel minder geld ook nog?kortom ik ga nooit meer naar dit bedrijf toe ik voel mij bedondert door hun.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeergoed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier al 23 jaar en ben zeer tevreden over de service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meer als tien jaar klant bij dit bedrijf. dit bedrijf doet wat ze zeggen, top service, en hier kom je niet voor verrassingen te staan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, al meer dan tien klant hier, Eugene en zijn team doen wat ze zeggen, geen flauwekul, kunnen een hoop autobedrijven nog wat van leren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd correct en positieve benadering . Ook is ben oprecht en eerlijk t a v reparatie van je auto. Ook wordt je gebeld, wat er aan is met je auto .

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, loop er al jaren. Erg Vakkundig, betrouwbaar en vriendelijk.\r\nDenken allemaal met je mee, om tot een goede oplossing te komen.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al een aantal jaar bij dit bedrijf en ben altijd tevreden. Omdat er goed gecommuniceerd wordt zijn er nooit verrassingen op de nota. Dat vind ik erg belangrijk. Er wordt nooit zomaar zonder overleg iets vervangen.\r\n