Positief

Klantvriendelijk en juiste advisering

Klant vriendelijke servicd

Ervaren medewerkers die niet aansmeren. Denken mee met de klant. Betrouwbaar

• Prijs/Kwaliteit

Helemaal top , vriendelijk en goede service

Hele goede ervaring .

• Prijs/Kwaliteit

Een service zo vanzelfsprekend dat het vanzelfsprekend is

Vaak vinden we een goede sevice zo vanzelfsprekend dat het niet opvalt. Dat vat in een notendop mijn ervaring g met Autofirst samen. Ze zijn er als ik ze nodig heb, denken in oplossingen en zijn pragmatisch.

Tevreden

Tevreden

Top garage.

Ik heb vandaag voor mijn vrouw een leuke polo gekocht. Ben zeer goed en proffesioneel geholpen heb een proefrit mogen maken en een lekker bakje koffie gehad. Daarna alles door deze aardige jongeman uitgelegd gekregen en papieren in orde gemaakt . Auto met apk en een mooie verassing erbij gekregen . Met 1 woord Top. En een eerlijke en hele aardige mensen , ik zou zeggen houden zo en voor in de toekomst mocht ik een andere auto willen kopen dan kom ik zeker weer bij jullie terug. Bedankt voor alles.

Goed bedrijf

Fijn geholpen komen hun woord naa

• Prijs/Kwaliteit

Fast service and always available.

AutoFirst is my choice for all services related to both of my cars. APK is easy, inexpensive and promptly available. Honest, hard working people that are good to do business with. Not only I recommend as I am very glad to have found them. bedankt!

Vriendelijk en goede service

Al ruim 25 jaar klant en nog steeds goede ervaring met autocentrum Voorschoten. Goede service deskundig en vriendelijk personeel en de prijzen zijn ook nog goed en voor iedereen toegankelijk. Ga zo door.

Professioneel, persoonlijk en vriendeliik

Professioneel, persoonlijk en vriendeliik

Goed.

De mensen weten waar ze over praten en doen geen vervanging wanneer niet noodzakelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd eerste klas service!

Een plotseling probleem met de remmen aan onze oldtimer werd vakkundig opgelost door Ruben en zijn team, waarbij zij zich keurig aan de prijsopgave hebben gehouden.

• Prijs/Kwaliteit

Aanschaf van mijn eerste auto,, ondanks motorische problemen staan ze gerant voor de auto!

Heb mijn eerste auto hier gekocht, helaas bleken er achteraf onvoorziene motorische problemen te zijn met de auto. Dit bedrijf staat garant voor hun auto's en zorgen dat het opgelost wordt. Zeer aardig, sociaal en betrouwbaar personeel. Ze werken oplossingsgericht en stellen de belangen van de klant voor op. Terecht een goede reputatie :) Helaas blijken er na meerdere reparaties nog wel problemen, te zijn maar ze nemen hier zelf de verantwoordelijkheid voor en lossen het op!

• Prijs/Kwaliteit

Service met een grote S en klantvriendelijkheid in zijn vijfde versnelling.

Top, top en nog eens top, een aanrader van de bovenste plank.

goed en snel geholpen

zie boven. ps. ik vind dat ik niet de verplichting moet krijgen om dit in te vullen, zodat u hier onder schrijft dat dit veld verplicht is

Deskundig en vriendelijk

Vriendelijke benadering en deskundig personeel. Daarnaast zijn ze zeer betrouwbaar. Ben al zeker 25 jaar klant en ben nog nooit teleurgesteld.

• Prijs/Kwaliteit

Dit was mijn eerste ervaring en deze was goed.

Bereidwillig en correct.

Vriendelijk en hulpvaardig

Airco moest geserviced worden, mooie aanbieding bij AutoFirst. Medewerker dacht goed mee en was deskundig op airco gebied. Goed geholpen en doen niet moeilijk wanneer het net iets anders loopt.

goed geholpen.

Bij binnenkomst geen enkele reactie van degene waarnaar men zich moest richten een heel lang gesprek voerde. Of gesprek onderbreken, of in ieder geval iets zeggen dat het nog even kan duren.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

De airco van mijn auto had een servicebeurt nodig (oa bijvullen). Omdat ze bij AutoFirst een aanbieding hadden, heb ik een afspraak gemaakt en kon ik snel terecht. De werkzaamheden duurden iets langer dan verwacht en ik heb niet de indruk dat de airco "kouder" is na de servicebeurt, maar de muffe geur die ik rook als ik de airco gebruikte is wel verdwenen.

Goede service en transparant

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd weer perfect geholpen

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Heb alleen maar positieve ervaringen. Denken altijd mee met de klant en zijn realistisch. in één woord: Prima!

• Prijs/Kwaliteit

Prima garage, deskundig en goedeservice

Ik kom al jaren bij deze garage en weet dat mijn auto in goede handen, eerlijke offertes en goede service

Betrouwbare garage

Vriendelijke eigenaar en een goed georganiseerd team. Ik heb hier een tweedehands auto gekocht die bij hun in onderhoud was geweest. Grondige uitleg gekregen over de auto en geen moeite was teveel. De auto rijdt als nieuw. Ik kan deze garage aan iedereen van harte aanbevelen.

• Prijs/Kwaliteit

Binnen een uur alles geregeld !