Eerlijk en nette service

Werd zeker vriendelijk te woord gestaan. Ze waren eerlijk over de auto en boven goede service om.mijn oude auto af te voeren.

• Prijs/Kwaliteit

Top garage. Top personeel!

Fijne service

Betrouwbaar, meedenkend en oplossingsgericht. Fijne garage, houdt alles goed bij!

Vriendelijk en meedenkend

We worden altijd vriendelijk geholpen. Als er wat is wordt er meegedacht en krijg je advies waar je iets mee kan.

• Prijs/Kwaliteit

Denken mee en doen wat ze beloven

Elke keer prima service.

Superservice!

Niet alleen werd mijn probleem meteen verholpen (“we bestellen de onderdelen meteen, kunt u vandaag nog langskomen”), er werd ook meteen verder gekeken wat nou de oorzaak van dat probleem was en of dat niet meteen verholpen kon worden (ja, dat kon en dat gebeurde ook). Veel dank!

aanrader

Bij dit gezellige bedrijf gekomen op aanraden van mijn familie. Mijn auto aangeboden voor een APK en een onderhoudsbeurt. Prima communicatie en service en ook nog eens goed betaalbaar. Leuk team dus een echte aanrader

• Prijs/Kwaliteit

Goede eerlijke service,kennis van zaken

Vriendelijk, proffesionals, en weten wat ze doen

topservice

Vriendelijk en kundig personeel. Er wordt goed advies gegeven en overlegd over de benodigde reparaties en naar eventuele alternatieven gezocht.

• Prijs/Kwaliteit

My garage for 4 years, always top service.

AutoFirst is great to work with. They are always available, are flexible and honestly priced. But more than that, I have absolute trust in their diagnostics and work ethics. Thanks to Ruben and team!

Dit is de 3 keer dat ik hier een auto koop, dus dat zegt volgens mij voldoende

zoals altijd prima

Al jaren klant en altijd tevreden zowel bij de aankoop van mijn auto, maar ook de werkplaats is fantastisch

Betrouwbaar

Zorgvuldig en servicegericht.

• Prijs/Kwaliteit

Ouderwetse service bij een modern bedrijf.

Goed advies, meedenken in oplossingen in combinatie met realistische prijzen.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer goede service en klantvriendelijk.

Prima garage voor onderhoud etc aan de auto.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Fijne klantvriendelijk personeel en kennis van zaken.

Het voelt gewoon vertrouwd en veilig Lekker dichtbij voor mij. Geen vervangend vervoer nodig.

• Prijs/Kwaliteit

Eindelijk een autobedrijf waar ze zich zelf zijn. Prima én gezellig geholpen. Prima auto gekocht voor een normale prijs. Aanbod en website is goed. Personeel eerlijk en open.

Eerlijk

Liet m’n auto nakijken omdat er zo’n herrie onder vandaan kwam. Blijkt dat er ernstige gebreken zijn. Volledige uitleg hierover gekregen. Samen tot een goede en eerlijke oplossing gekomen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goede ervaring!!!

Top bedrijf

Mijn auto rijdt smooth na het vernieuwen van de koppeling, de kleine beurt, de APK en het schoonmaken van de wiellagers. Ik ben zeer tevreden. Op naar volgend jaar.

correcte hulp, correcte kostenberekening

zie hier boven

Top bedrijf!

Super service, fijn bedrijf en leuke gasten. Kom er al jaren.

• Prijs/Kwaliteit

Mooie praters en doen niet wat je vraagt

Ze praten makkelijk en doen niet wat je vraagt als je een paar krassen wil laten wegpoetsen is het goed als je hem brengt maar niet gedaan als je hem ophaalt

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd prima service !!!

Top garage

Snel, betrouwbaar en vriendelijk

Voor de tweede jaar op rij is mijn toch al oude auto soepel door de APK gekomen. In de ochtend gebracht, begin van de middag weer opgehaald. Heel tevreden!