Fijn bedrijf persoonlijke benadering

Deskundig, snel en betrouwbaar

Goede communicatie, snelle reactie, deskundigheid ook wat betreft niet standaard reparaties, creatief in oplossen van problemen

snelle service, zeer deskundig

staan direct klaar als het nodig is

uitstekend!

Om een afspraak te maken bij AutoFirst Saab Apeldoorn wordt je vriendelijk te woord gestaan door Linda. Alles wordt genoteerd en je auto wordt prima behandeld voor datgene wat nodig is. Kom je de auto na de beurt ophalen, dan staat hij je op het parkeerterrein al tegemoet te stralen, want....prachtig gewassen. Stap je naderhand in om weer naar huis te rijden, blijkt hij van binnen ook nog schoongemaakt te zijn. Fantastische garage met bijzonder vriendelijk en kundig personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk personeel, super service en vakmanschap. Prima combinatie!

De titel hierboven omschrijft mijn ervaring volledig!

zeer goed

Professioneel, leuk tussen de petrolheads te vertoeven. Communicatie over diagnose kan iets beter.

kwaliteit en betrouwbaarheid

Een prima afsprakenreceptie, nooit problemen na een onderhoudsbeurt en een gespecificeerde rekening.

Vakkundige vriendelijke benadering

snelle goede ondersteuning bijproblemen .

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk en eerlijk over de kosten van de reparatie.

Aan de balie kennen ze mij bij naam en wordt vriendelijk te woord gestaan. Zijn eerlijk over de kosten en doen kostenbesparingen om onderdelen ergens anders te bestellen. Altijd een leenauto ter beschikking. Uitermate tevreden.

Correct, kundig en vlot.

Achter het Saab logo zit kundigheid en betrokkenheid. Oog voor detail geeft vertrouwd gevoel. Gewoon een leuk stel mensen die plezier in hun vak hebben en hun kunde en professie met een goede prijs/kwaliteit verhouding met u/mij/ons willen delen.

• Prijs/Kwaliteit

zeer bekwaam, vriendelijk en gastvrij

Zeer bekwame, vriendelijke garage waar ik al jaren klant ben.....geven vertrouwen en denken met je mee! JP

• Prijs/Kwaliteit

Eerlijke tent, allerlei zaken bij onderhoud en/of reparatie bespreekbaar.

Een club met Saab kennis. Tijdens upgrade van motormanagement (door 'Dion') kwam de bekende 'ratel' van de plastic balansas-ketting geleiders naar voren. (zie forums Saab.) Dus helaas pindakaas, deze moest worden vervangen. Als ze daar dan toch mee bezig waren vroeg ik om dan ook meteen maar de waterpomp preventief te vervangen. Toch hebben ze dat niet gedaan, ze gaven keurig aan dat ie nog recentelijk was vervangen dus echt niet nodig om te doen. Kijk, dat is meedenken èn eerlijk! Niet de goedkoopste, maar wèl waar voor je geld!

• Prijs/Kwaliteit

Fijn alternatief voor de Porsche dealer

Reparatie laten doen aan mijn Porsche 911. Analyse wees op een kapotte sensor. Probleem is keurig opgelost. Was geen goedkope reparatie, maar een stuk goedkoper dan bij een Porsche dealer. Onderdelen waren direct van Porsche afkomstig, gemonteerd door de Porsche-specialist onder de monteurs, ik ben blij!

• Prijs/Kwaliteit

Ff afwachten op de regen of de lekkage verholpen is

Niets dan lof!!!

Ik word altijd snel en heel vriendelijk geholpen.

Goede service.

Je wordt altijd vriendelijk geholpen.

Prettig, betrokken en deskundig

Prettig, betrokken en deskundig

x

x

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Zeer professioneel bedrijf met goede monteurs

Ik had al een paar (5) maanden problemen met mijn Saab 9.3. Soms startte hij ineens niet. Ook de startmotor niet. De garage in mijn woonplaats heeft het niet kunnen oplossen. Gelukkig heeft een vasthoudende monteur van AutoFirst Saab Apeldoorn de moeite genomen om de oorzaak op te sporen en eenvoudig te verhelpen. Grote klasse.

• Prijs/Kwaliteit

Goed bedrijf en pragmatische houding

Autoliefhebbers en Saab Apeldoorn gaan altijd samen. Mijn alfa hier in onderhoud en inmiddels mogen ondervinden dat ze ook op de details letten. Ik heb er vertrouwen in dat ze weten wat ze doen, ook bij auto's die bijzondere aandacht vereisen. Tuurlijk betaal je iets meer dan bij de beun, maar de professionaliteit betaalt zich wel terug in de restwaarde.

Uitstekend, met zorg.

Zowel autoliefhebbers als efficiënt.

Zeer vakbekwame monteurs.

Diverse onderhoudsbeurten laten uitvoeren en altijd goed overleg over de prijs en mogelijke oplossingen.

Snel en goed

Ik ben goed en snel geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Auto voor APK. Zelfs met taxiservice. Alles correct voorgesproken en uitgevoerd.

Sleutelbloemstraat 71 7322 AJ Apeldoorn