Eerlijke informatie over auto's en prima aflevering.

Lang gezocht naar het merk en type auto dat ik wilde hebben. Daar in Apeldoorn stond er 1. Goede, duidelijke en eerlijke informatie gekregen. Proefrit werd direct aangeboden. Daarna niet alleen over de auto gesproken maar ook over het garagebedrijf waar ook onderhoud en reparaties worden gedaan. Onderhandelen over de manier van afleveren en de prijs was eigenlijk niet nodig want het totale plaatje klopte helemaal. Dus koop gesloten. Enkele dagen later was de auto gereed om af te leveren. Daarbij ter plaatse de overschrijving geregeld zonder enige haast en met duidelijke toelichting over over de auto. Bij vertrek met de "nieuwe" auto uitgezwaaid met een welgemeend tot ziens wat ik ook zeker ga doen voor onderhoud en eventuele reparaties.

Prima service, faire prijs

Complex Saab-probleem gedropt. Aardige zoektocht maar uistekend opgelost.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd weer behulpzaam en meedenken, fantástisch

Zoek je service: ga naar AutoFirst Saab Apeldoorn En vriendelijkheid is er standaard!

• Prijs/Kwaliteit

Heerlijk on met vakmensen te doen te hebben

Ze losten een 2 jaar (!)oud probleem aan onze Fiat 500X 1.4 op door analyse en gebruik juiste materialen .Klant erbij

prima geregeld

snelle afspraak, goede vriendelijke ontvangst, snelle service, vakkundig gerepareerd.

• Prijs/Kwaliteit

Al 30 jaar perfecte service!

Zoals eerder vermeld, al 30 jaar perfecte service en vriendelijk personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Professionele aanpak en heldere communicatie

In Haarlem konden ze het probleem van mijn Saab 9 3 Sedan uit 2005 niet vinden. In Apeldoorn direct het probleem gevonden en opgelost

• Prijs/Kwaliteit

Deskundige garage met uitstekende service

Tot nu toe alleen goede ervaringen met deze garage. Is sinds aanschaf mijn vaste garage voor onderhoud aan mijn Saab. Vlotte service en afspraken worden nagekomen.

• Prijs/Kwaliteit

Super service en betrouwbaar!

Staan altijd voor je klaar, zijn service gericht en denken pro-actief mee!

Goede service en vakmanschap

Al jaren klant bij deze garage. Altijd prima een vakkundig geholpen!

• Prijs/Kwaliteit

Geven altijd service met glimlach!!

Een zeer prettige garage, komen afspraken na en geven service met een glimlach!!

Betrokken

Open en hartelijk ontvangen door Martin. Hij stelt je meteen op je gemak en is een echte liefhebber van Alfa Romeo's en heeft dus goede kennis van de auto's die hij verkoopt. De auto's hebben een goede prijs/kwaliteitverhouding. Kortom, fijne en betrokken service! Zeker aan te raden!

Prettig en meedenkend

Fijne mensen die meedenken. Erg behulpzaam

Professionele en vriendelijke vakmensen

Voor een vriendelijke en professionele reparatie moet je bij AutoFirst Saab in Apeldoorn zijn.

• Prijs/Kwaliteit

Kennis van zaken, probleem oplossend!

Al jaren klant bij Saab Apeldoorn . Altijd duidelijk vooraf. Denken in oplossingen. Goede service voor juiste prijs

• Prijs/Kwaliteit

Snel geholpen, even gauw wat kleine dingetjes meegepakt.

Eerste ervaring, gebruikte Saab met zeer slechte sleutels, nieuwe hoes met elektronica gekocht, op initiatief van monteur de andere sleutel voor € 16,70 gerepareerd. Daarnaast auto bekeken en hier en daar wat advies.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals het behoort te zijn

Vriendelijk en vakkundig. Flexibel en deskundig. Meedenkend.

• Prijs/Kwaliteit

Denken zeer klantgericht, deskundig personeel, snel geholpen, goede prijs.

goede en adequate service

snel em acuut geholpen bij acute problemen met mijn Saab

• Prijs/Kwaliteit

Meedenken, probleemoplossend en altijd vriendelijk en dat ook voor een zeer nette prijs.

Altijd goede service!

Top, zo blijft mijn Saab Cabrio in topconditie!

Goed advies en service.

Mijn Youngtimer is in goede handen. Goed onderhoud tegen prima prijzen. Zeer tevreden.

Klantvriendelijk, vakbekwaam.

Zeer vriendelijke mensen met passie voor auto's en vooral Saab. Je wordt vaak, bij kleine dingen, direct geholpen. Ik kom er graag

Prima geholpen

Keurig thuis gebracht, geen afspraak, toch geholpen, probleem snel en goed opgelost!

Vertrouwde snelle service

Vertrouwde snelle service