Zeer betrokken

Na schade en total loss verklaring van onze mooie Saab 93 Cabrio veel hulp gehad van Martin met dramatisch overleg met expert. Uiteindelijk na bovengenoemd overleg en gesprek van ons met de expert is de auto op een reële waarde geschat. Weet niet of dat zonder hulp van Saab Apeldoorn was gelukt. We zijn overigens pas n 1,5 jaar klant na een verhuizing van Friesland naar Gelderland. In Leeuwarden goede ervaringen met Saab Wassenaar en ook hier weer goede ervaringen met Saab Apeldoorn.

‘Ouderwets’ goede service

Echte autoliefhebbers met passie voor hun vak. Helaas worden dit soort garage’s steeds zeldzamer. Service met minstens 5 sterren.

Half woord

Martin heeft voor mij een van mijn auto's uit mijn collectie verkocht. Hij heeft aan een half woord genoeg om 110% service te verlenen. Hij neemt initiatief en doet wat er gedaan moet worden op een prettige, klantvriendelijke manier. En daarbij komt dan ook nog een prima resultaat. Hij is pas tevreden als de klant tevreden is. Ik dacht dat dat niet meer bestond. Na wat ervaringen bij exclusieve autohandelaren was dit een verademing. Blij dat ik voor AutoFirst Apeldoorn heb gekozen. Dat ga ik vaker doen!

Altijd goede service

Alles altijd snel,netjes en vakkundig geregeld voor een juist prijs.

Super service

Vriendelijk, meedenkend en oplossingsgericht. Vakmensen. Apk keuring op korte termijn ingepland en correct uitgevoerd.

• Prijs/Kwaliteit

Deskundig, snel voor een redelijke prijs

Ik heb geen Saab maar de service is top. De monteurs zijn bekend met ook andere merken. Als er iets afwijkends wordt gevonden dan overleggen ze eerst met jou als klant. De contact verlopen zeer prettig. Afspraak is afspraak. De prijs is zeer redelijk. geen haastig prutswerk maar de tijd nemen voor een goede beurt of reparatie.

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen en snelle diagnose

Auto wilde niet meer rijden, door Saab Apeldoorn opgehaald en snel gerepareerd.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle en zorgvuldige service bij een aankoopkeuring

Ik heb Saab Apeldoorn gevraagd om een aankoopkeuring te doen in verband met een andere Saab die ik op het ook had. Ik ben snel en goed geholpen. Zo goed dat de autoverkoper vroeg of het wel deze Saab was die ze hadden gekeurd.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prima service, flexibel, klantgericht.

Snel geholpen, ook nadat we 2x afspraak moesten verzetten.

Uitstekende service, vakkundige monteur

Goed geholpen. Prima service, prima prijs. Combinatie met Dion HPT werkt goed.

Vertrouwen!

Ze leven mee en ik ben hartstikke blij met de hulp.

fantastische afhandeling

afspraken optimaal ingevuld.

Eerlijkheid en betrouwbaar

Vriendelijke mensen en denken mee De beurten en eventuele gebreken worden adequaat uitgevoerd

heel goed

vriendelijke ontvangst en deskundig advies

• Prijs/Kwaliteit

Deze garage kan ik bij iedereen aanbevelen

Ik breng mijn auto daar voor onderhoud, beurten en APK. Alles wordt altijd perfect uitgevoerd en de auto wordt zelfs gewassen en van binnen schoongemaakt. Als er iets is, word je gebeld om te overleggen.

• Prijs/Kwaliteit

Hier klopt het Saab hart uitbundig

Wat een fantastisch bedrijf, vriendelijk, vakkundig, je voelt je hier echt klant, lekker no nonsense en toch super professioneel! Ga zo door een voorbeeld voor veel andere garages.

Fijn geholpen, prachtige Saab

Geeft vertrouwen, op naar jaren rijplezier

Vakkundig, servicegericht, pragmatisch

En ... geen dure nieuwe onderdelen als gebruikt alternatief voorhanden

Eerlijk

Eerlijk en nuchter.

• Prijs/Kwaliteit

Hebben in een kwartier een probleem aan mijn SAAB verholpen, waar de vakgarage waar ik tot nu toe ‘onder behandeling’ was al maanden naar aan het zoeken was. In het vervolg ga ik hier naar toe, ook al moet ik er een half uurtje voor rijden.

• Prijs/Kwaliteit

Leuk contact en mooi aanbod

Fijne ontspannen sfeer, eerlijke en ongedwongen verkoop. Kortom aan te raden! Daarbij komt dat de eigenaar een echte auto liefhebber is!

• Prijs/Kwaliteit

Leuke mensen en prima service!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Zeer goede service!

Kwam voor alleen apk, maar er kwamen nog wat kleine dingen ook aan het licht. Goede meedenkende garage met know how! Rij hier graag voor om! Mvg Joep

• Prijs/Kwaliteit

Deskundig, snelle service en vriendelijk personeel!

Snel ruimte voor onderhoudsbeurt, zeer vakkundig personeel en nette prijzen.

Apk en reparaties

Heeft de mijn Saab 9-3 APK gekeurd, een aantal kleine zaken moesten gerepareerd worden, dit is snel een tegen meer dan redelijke voorwaarden gerepareerd.