Ik heb mijn auto bij Autofirst gebracht voor een grote beurt + apk. Ik werd gebeld en geïnformeerd over wat er aan vervanging toe was. Ook de kosten werden hierbij transparant doorgegeven. Pas na mijn akkoord hebben ze uitgevoerd wat er besproken was. Netjes werk, fijne transparante communicatie, mensen met hart voor hun vak!

Prettige garage

Prettige garage

Zeer correct bedrijf

Vakkundig bedrijf met erg klantvriendelijk personeel

• Prijs/Kwaliteit

Heeft zich keurig aan de gemaakte afspraken gehouden

Afspraak is afspraak, keurig aan gehouden

• Prijs/Kwaliteit

Eerlijke en snelle service! Vriendelijk personeel wij hebben alleen maar goede ervaringen

zoals altijd uitstekend

auto weggebracht voor kleine beurt en apk.. Ben netjes gebeld over wat er bijkomend geconstateerd was met prijsopgave. Helemaal naar wens en vlot gedaan.

• Prijs/Kwaliteit

Wordt altijd goed geholpen, weten altijd te achterhalen wat het probleem is en op te lossen!

• Prijs/Kwaliteit

Luistert goed naar wat e klant wil.

Autofirst Tadema luisterd goed naar wat de klant nou eigenlijk wil en geeft advies waar nodig. Zeer klantvriendelijk.

uitstekend

Zoals gewoonlijk weer een prima onderhoudsbeurt gehad. Er wordt met je meegedacht: ik had maar weinig kilometers gereden t.o.v. mijn vorige (kleine) beurt. Ik had aangegeven nu een grote beurt te willen. Vooraf werd al aan mij aangegeven dat diverse punten (o.a. olie verversen) gelet op het lage aantal gereden kilometers nu niet nodig was. Scheelt toch weer in de portemonnee. Dus top.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle service en altijd meedenken met de klant.

Altijd een goede service en meedenken met de klant. Ook wat betreft financiën altijd een helder verhaal met onderbouwing. Bij Tadema hoef je niet bang te zijn dat men onnodige kosten gaat maken.

• Prijs/Kwaliteit

Een bedrijf dat echt voor je klaar staat!

Al vele jaren komen wij na volle tevredenheid bij Tadema. Altijd is het snel en goed geregeld. En dit alles met een fantastische service.

Top, deskundig en klantvriendelijk

Zie hier boven

Fijn bedrijf

Snel en goed geholpen. Duidelijk in afspraken en altijd even belletje over kosten en mogelijkheden. Een garage die je kan vertrouwen.

Fijne garage

Kom al jaren bij dit bedrijf, wordt altijd super geholpen! TOP

Klasse

alles volgens afspraak

Prima bedrijf

Altijd goed geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Vakmensen met oog voor detail.

Ik ben zeer tevreden met de service die dit bedrijf telkens weer levert.

Topbedrijf

x

perfect service, kwaliteit, prijsverhouding

Zeer prettige service, kundigheid, vervangen/repareren wat nodig is en altijd in overleg.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en prettige hulp

Van online eenvoudig inplannen, tot nette afhandeling. Komt over als deskundig en prettig.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer snelle service tijdens een spoed reparatie!

Bedankt voor de snelle service! Een telfoontje naar Dennis met de foutmelding en de diagnose was een schot in de roos. Vrij snel werd mijn auto bij mij thuis opgehaald en toen de defecte dynamo vervangen was, had ik mijn auto dezelfde dag nog terug. Bedankt!

• Prijs/Kwaliteit

Snel geholpen met mijn probleem

Snel aan de beurt en veel sneller dan verwacht geholpen

top bedrijf

top bedrijf