geweldige garage waar je altijd terecht kunt

Er is altijd tijd voor de klanten. Kom je toevallig tijdens de koffiepauze dan moet je eerst een kopje mee drinken. Zeer vriendelijke medewerkers. Geven goed advies en staan voor iedereen klaar. Ik zou geen andere garage wensen. Kom daar al 35 jaar.

Goed en snel

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service; gemakkelijk en prettig in de omgang!

Voor service of een probleem kun je altijd snel en goed terecht. Als het weer tijd is voor een andere/nieuwere auto wordt er eerst goed naar mijn wensen geluisterd en vervolgens via de collegiale contacten in de garagewereld de beste auto bij gezocht: top! En dat wat mij betreft al bijna 40 jaar!

• Prijs/Kwaliteit

Ik had een aantal dingen die ik wilde/moest laten doen aan mijn Lancia. Een andere garage vertelde me dat het allemaal “heel lastig zou zijn want het is een zeldzame auto” (gewoon een Ypsilon, ze hadden er blijkbaar geen zin in.) Maar hier bij Schasfoort deden ze uiteraard niet moeilijk. Hoewel ik qua vervoer niet verlegen zat waren de reparaties snel klaar en kon ik Ypsi al na een paar dagen weer halen. Tussentijds werd ik gebeld voor overleg, dat was fijn. De rekening was wat ik ongeveer verwacht had. Goede prijs/kwaliteit-verhouding.

Vlot

• Prijs/Kwaliteit

Alles handelt men snel en vakkundig af tegen normale prijzen.

Het is al sinds 13 juli 1981 mijn garage. (40 jaar) Altijd een oplossing zoeken voor iets en alles netjes afwerken. Kortom: perfect tot in de puntjes.

• Prijs/Kwaliteit

Goede en snelle service tegen betaalbare tarieven

Goed,, vriendelijk en punctueel

Snelle en goede service

Mijn auto stond al 3 weken bij een andere garage. Konden het probleem maar niet oplossen.... Daarna mijn auto (alfa romeo mito) hier gebracht en na 4 dagen was het probleem al opgelost!

• Prijs/Kwaliteit

Kennis van zaken en persoonlijke aandacht

Ik breng al jaren mijn auto’s bij deze garage. Altijd goed, snel en degelijk mijn probleem opgelost. Geen onnodige kosten of ongewenste reparaties, alles in overleg. Prijs kwaliteit is top!

prima garage

goede service.

auto prima gemaakt.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service, behulpzaam en meedenkend

Kan er altijd snel terecht, vervangend vervoer en volgens mij redelijke prijzen.

• Prijs/Kwaliteit

Fijne snelle en accurate service. Een aanrader.

Tijdens je vakantie getroffen door bandenpech. Je zoekt naar een bedrijf dat je snel weer opweg helpt. Dat is precies wat Autofirst heeft gedaan. Zonder omhaal aangepakt en opgelost!!! Tijdelijk andere auto mee zelfs. Geen stress en verloren tijd tijdens de vakantie. Service met een hoofdletter S.

• Prijs/Kwaliteit

Prima werk verricht volgens afspraak.

1. Mail die waarschuwt voor APK. 2. Auto volgens afspraak op tijd klaar. 3. Extraa service voor leenfiets. 4. Staan ook voor je klaar op onverwachte camaliteiten.

• Prijs/Kwaliteit

Top service met een top team.

• Prijs/Kwaliteit

Prima garage, fijne en betrouwbare mensen.

Bij deze garage voel ik me echt thuis. Hier lopen geen dure managers of verkopers rond. De eigenaar werkt zelf mee en is niet bang om zelf ook vuile handen te krijgen. Inmiddels ben ik ruim 30 jaar klant bij AHS. Reparaties, onderhoud en advies zijn in vertrouwde handen.

Servicegericht en vriendelijk

Ook al kom je zonder afspraak voor wat service dan snel en accuraat geholpen; wat er niet was direct besteld paar uur later gemonteerd.

Goed deskundig bedrijf

Goede service vriendelijk personeel.

• Prijs/Kwaliteit

De mensen staan altijd voor je klaar.....

Accu kapot.....ging er vroeg heen, accu werd per direct vervangen......

• Prijs/Kwaliteit

Goede contacten en duidelijke informatie over de kosten

Goede service en komen afspraken na zonder onduidelijke reparaties

Prima service!

Fijne garage waar je altijd terecht kan. Je wordt goed, deskundig en correct geholpen!

Excellent!

Mag het ietsje meer zijn! Nou dat is hier zo. Van begin tot einde uitstekende service. Snelle afspraak en uitvoering van het onderhoud Tussentijds telefonisch contact met op of aanmerkingen en afspraak is afspraak. Aanbevelingen : ga zo door en helemaal blij!

• Prijs/Kwaliteit

Altijd bereid om te helpen!

Super fijn geholpen, ze maken altijd tijd voor je en bij problemen portieren ze die zo snel mogelijk te verhelpen. Echt een aanrader.

Toppers

prima service