Al jaren mijn Alfa Romeo in onderhoud daar. Echt Vakkennis van Italiaanse auto's.

• Prijs/Kwaliteit

Een bedrijf waar je van op aan kunt

Klantvriendelijk, snel en deskundig

Goede en snelle service

Voor onderhoud en reparatie altijd goede service gehad. Ze werken netjes en vlot.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en komt afspraken na.

Komt afspraken na Klantvriendelijk, goede service. Ben heel tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Professioneel en klantvriendelijk bedrijf.

Niets is teveel gevraagd. Ze kwamen zelfs de auto halen en weer brengen. Goede service en vriendelijke mensen.

Vakmanschap en betrouwbaarheid

Prima service, aardige mensen en een betrouwbaar adres voor aankoop en onderhoud. Aan te bevelen.

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk en veel kennis in huis

Aanrader, in het bijzonder voor Italiaanse auto’s

• Prijs/Kwaliteit

Altijd een top service voor een goede prijs!

Ik kan altijd terecht en wordt netjes geholpen. De auto krijgt het nodige onderhoud voor een goede prijs. In overleg kun je er zelfs gewoon op wachten met een kopje koffie en anders is een leenauto ook geen probleem.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd goed en snel geholpen tegen een eerlijke prijs!

Bij AutoFirst Henk Schasfoort staan ze altijd voor je klaar. Snelle reparaties, deskundige beoordeling van problemen, overleggen voordat er een grote ingreep wordt gedaan, kortom top!

• Prijs/Kwaliteit

Prettig in contact, heldere afspraken en goede prijs/kwaliteit verhouding

Goed bereikbaar en er worden heldere afspraken gemaakt. Verder is de prijs/kwaliteit verhouding goed en het personeel prettig in omgang.

• Prijs/Kwaliteit

Goed, doet wat hij zegt, prijs is oke. Vriendelijk personeel

Super service

Werd gebeld, volgens afspraak, toen de auto klaar was.

Ouderwetse persoonlijke contact

Gewoon extreem laagdrempelig met een persoonlijke en eerlijk contact.

Meer dan verwacht!

Gestrand op de snelweg en snel en direct opgesleept laat op de vrijdagmiddag. Vervolgens in werkplaats nog gekeken naar probleem en / of oplossing. Vervangend vervoer mee om het weekend te overbruggen en na het weekend mijn vervoer weer rijklaar! Top Service met vakmanschap.

• Prijs/Kwaliteit

Staan altijd voor je klaar

Goede deskundige service. Prijs kwaliteit top

• Prijs/Kwaliteit

Medewerkers staan altijd voor je klaar.

Zodra mijn auto hulp nodig heeft rij ik even langs en altijd is men bereid op dat moment even te helpen. Geweldig team!! Super garage en heel vriendelijk. Ik ben al 37 jaar klant en hoop dit nog vele jaren vol te houden.

Goede service!

Wij zijn zeer tevreden!

Betrouwbaar en fijn!

Onlangs m'n Jeep daar gekocht. Ontzettend fijn geholpen, het voelde gelijk goed. Helaas bij thuiskomst bleek er iets goed mis te zijn met de turbo. Mijn man is zelf automonteur en heeft gekeken of hij het zelf kon oplossen. Helaas bleek toch dat er een nieuwe turbo moest komen. We hebben contact gezocht en er werd totaal niet moeilijk gedaan. De turbo werd ons toegestuurd en m'n man heeft hem zelf gemonteerd om elkaar toch wat tegemoet te komen. Ondanks een tegenslag, wat natuurlijk altijd kan gebeuren, goed opgelost. Bedankt daarvoor. Wij zullen daardoor altijd terugkomen in de toekomst.

Altijd prima

Snelle en goedkope service

top.

Gewoon goed tevreden met jullie.

• Prijs/Kwaliteit

Het was weer prima in orde

APK en kleine beurt laten uitvoeren. Bij aankomst op de afgesproken tijd direct aan het werk gegaan. In de kantine een warm kop koffie en een krantje gelezen. En voordat ik was uitgelezen kwam Patrick mij vertellen dat de auto alweer klaarstond, inclusief de geadviseerde nieuwe accu. Deze service, vriendelijkheid en de geleverde kwaliteit is de reden, dat ik mij bij Auto First Henk Schasfoort helemaal thuis voel. Ben je nog op zoek naar een betrouwbare en betaalbare garage waar service en kwaliteit nog normaal is? Dan kun je niet om Henk Schasfoort heen.

Uistekend

Heel behulpzaam, wordt naar je geluisterd, en heel klantvriendelijk en de auto rijdt weer uitstekend.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service voor een redelijke prijs

Goed geholpen , goede service

Super geholpen