Uitstekende service

Ik ben vooral erg tevreden over de service en de kennis en kunde rondom Italiaanse auto’s. Als ik kom, word ik meteen geholpen. Altijd koffie, persoonlijke aandacht en snelle service!

• Prijs/Kwaliteit

Wij kunnen ons geen betere garage wensen!!

Zoeken een auto naar onze wensen Leveren ‘m af voor de deur met strik Zijn altijd bereikbaar voor advies snelle reparatie of vragen Vriendelijke medewerkers en de koffie staat klaar Kortom wij kennen geen betere garage

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben al meer dan 50 jaar klant bij de firma Schasfoort en nog nooit teleurgesteld. Prima service klantvriendelijk! Theo

• Prijs/Kwaliteit

Goed en betrouwbaar onderhoud tegen een goede prijs

Je kan vaak snel terecht en soms bij onverwacht langsrijden wordt je ook vaak nog wel even erbij tussen geschoven in de planning. Mits het euvel niet te groot is natuurlijk. Verder doen ze niets onnodig en je weet dat je gewoon goed de weg weer op gaat na een beurt.

uitstekende service

anbevolen garage, uitstekende service, ben al jaren klant van vader naar zoon betrouwbare momteurs

• Prijs/Kwaliteit

Alles volgens afspraak, werd gebeld over mankement en er werd toestemming gevraagd om het te verhelpen.

Top garage!👍

Auto apk laten keuren. Goede prijs afspraak gemaakt voor de reparaties. Zat nog iets onder tijdens de betaling. 👍 Week later was iets met de links achter remklauw. Gebeld naar Patrick. Breng de auto gelijk maar even langs. Leen auto mee gekregen, zonder poes pas! Volgende morgen kon ik de auto weer ophalen! Al met al goede service. Aanrader!

Gewoon goed

Verstand van zaken, vriendelijk, betaalbaar.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende kwaliteit voor een prima prijs.

Ik ken Henk en Patrick al zo'n 30 jaar. Beide werken met hart en ziel in het bedrijf. Ook hun vaste kracht Arjen is een eerste klas monteur. Ik heb zelf weinig verstand van auto's en vertrouw volledig op hen. Ze hebben mij nog nooit teleurgesteld. Ook voor een nieuwe Fiat kan ik altijd bij hen terecht. Doordat Henk en Patrick gewoon meewerken in het bedrijf is er geen grote overhead en kan de prijs redelijk gehouden worden. Het serviceniveau is erg hoog en afspraken worden uitstekend afgekomen. Kortom voor mij een vertrouwd adres.

• Prijs/Kwaliteit

Geen lange wachttijd,werk wat ze doen is goed, Klantvriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

ben al 30 jaar klant en blijf dit nog heel lang !!

Mijn nieuwe auto moest een 10.000 beurt en zelfs in deze moeilijke tijd omdat ik op een operatie wacht, was Patrick bereid mijn auto op te halen en weer retour te brengen. Helemaal geweldig, wat een service. Ook de andere werknemers zijn allemaal prima en staan altijd voor je klaar.

Uitstekende service !!

Deze garage beveel ik iedereen aan. Helpen je zeer bekwaam , snel en vriendelijk.

een fijne garage

klantvriendelijk,en mee denkkend.

Top Service.

Staan altijd voor je klaar. Zeer tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Staan altijd voor je klaar

Men staat altijd voor je klaar. Snel een afspraak en goede prijs kwaliteit verhouding

• Prijs/Kwaliteit

Hoog niveau van persoonlijke dienstverlening

Mijn auto liet me in de steek op het parkeerterrein van het ziekenhuis in Almelo. even gebeld met Patrick van autofirst Schasfoort en binnen 20 minuten stonden ze bij me de parkeerplaats om een nieuwe accu te plaatsen. Is dat topservice of niet ?

betrouwbaar , deskundig , vakkundig en snelle afhandeling zaken

Mijn 2e auto was overbodig geworden. Gekeken wat men auto waard was. Overlegd met Patrick en binnen twee dagen akkoord over de prijs. Auto afgeleverd en gelijk werd het overeengekomen bedrag op mijn rekening gestort. Top!!! Een garage die je niet als nummer behandelt , maar als persoon. Ben al bijna 40 jaar klant en ben dik tevreden.

goede service

In een woord alles prima.

• Prijs/Kwaliteit

Super services, meedenken in oplossingen en goede kwaliteit

Zéér goede service en prijs kwaliteit verhouding, meedenken in oplossingen en altijd informeren over de reparatie die nodig zijn om verassingen achteraf te voorkomen

Top service!

Omdat de auto niet meer wou starten komen ze thuis het probleem oplossen. Top service!

Altijd een Top service!

Ik word altijd goed geholpen!

• Prijs/Kwaliteit

Altijd snel en goed geholpen

Een aanrader

Helemaal geweldig de service

Zou niet kunnen bedenken wat we niet bevalt aan deze mensen

• Prijs/Kwaliteit

Erg vriendelijk personeel, behulpzaam. ACCU was kapot, gelijk nieuwe gekregen bij de garage en groot onderhoud afspraak gehad, allemaal goed verlopen en houd zich aan afspraken. Erg prettig.

Professioneel, betrokken, klantgericht

Goed, erg fijn en klantgericht bedrijf!