Al veel jaar goede service.top

Altijd goede service

Al vele jaren brengen we onze auto's voor onderhoud. Geen vraag is te gek en denken mee

Goe

uitstekend

klantvriendelijk, deskundig, behulpzaam. De klant is hier nog koning!

• Prijs/Kwaliteit

Je wordt ten alle tijden Goed geholpen.

alles oke

dit kan niet allemaal in de genoemde 30 seconden

bittere teleurstelling

heb mijn 2e hands auto 1 jaar geleden gekocht was er trots op deze contant te kunnen betalen kwam met deze garage in contact HELAAS bij iedere beurt had ik binnen 2 dagen een vervolgreparatie, had lakschade op de deur, deurvanger van 1 op andere dag kapot gisteren weer een reparatie na APK vorige week moest wachten op onderdeel wilde met auto naar een bespreking auto stuurde heel slecht, auto trok naar rechts voelde me uiterst onveilig in auto hen vanuit sittard gebeld het lag weer niet aan hun, altijd word het probleem bij de klant gelegd bij controle bleek dat ze een stekkertje of dergelijke waren vergeten in te steken waardoor probleem met sturen werd veroorzaakt, gelukkig geen ongeluk gehad EXCUSES NEE Vertrouwen in deze garage Nee niet meer

zeer goed

ik ben zeer tevreden over de handelingen van deze zaak.

• Prijs/Kwaliteit

snelle service, goed werk en vriendelijk personeel

Ga al jaren naar Sjaak van den Bergh. Nog nooit door hen in de steek gelaten, plegen altijd overleg en leveren vakkundig werk. Prima toch.

prima garage.

goede klantenservice, vriendelijk ,en behulpzaam.

Prima en vriendelijke communicatie

Onderdelen waren wat later dan verwacht, waarover we keurig zijn geïnformeerd. Ook de bezorging werd nagebeld, wat maar goed was omdat het pakket op een afleverlocatie was gebracht

• Prijs/Kwaliteit

Goed, correct, eerlijk en klantvriendelijk

Afspraak ingepland, auto afgeleverd en netjes teruggebeld geworden met de gebreken en prijsopgave. Duurde dag langer; dat werd ook op tijd gecommuniceerd en uiteindelijk viel de prijs (stuk) lager uit dus dat was toch weer een meevaller. Geven duidelijke tekst en uitleg en word de tijd voor je genomen. En natuurlijk ook heel belangrijk : betrouwbaar.Kom er al 15 jaar eerst met mijn fiat panda en nu met mijn Suzuki alto.

Prettig en professioneel.

Beurt zoals afgesproken. Prima

Klantvriendelijkheid, goede service

Kom er al jaren en tot volle tevredenheid. Wordt altijd netjes en goed geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Eerlijke service & prijs!

Ik ben zeer vakkundig en goed geholpen. De prijs viel onverwacht hoger uit dan verwacht maar ben hiervan vooraf van op de hoogte gesteld. Monteurs zijn eerlijk en denken met u mee. Professioneel de defecten gemaakt en de auto kan er weer een jaar tegenaan. Voor een aantrekkelijk tarief gebruik kunnen maken van een leenauto wat er voor zorgde dat ik geen verlof heb hoeven te pakken van het werk. Ga hier zeker in de toekomst weer terug.

Prima service.

Prima service!

• Prijs/Kwaliteit

Word meteen geholpen.. vriendelijke personeel

correcte afhandeling

correcte afhandeling. ik werd opgehaald nadat de reparatie was uitgevoerd. mooie dienstverlening.

Vakkundig geholpen

Goede service, uitleg bij reparatie, weet waar Je aan toe bent. Vervangen wat ook nodig is.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd eerlijk, en zijn behulpzaam en vriendelijk

Zijn vriendelijk en behulpzaam. En zijn eerlijk, en mocht de reparatie duurzijn bellen ze altijd.

• Prijs/Kwaliteit

Kundig in alle opzichten.

Kundig in alle opzichten.

• Prijs/Kwaliteit

vertrouwd adres voor aanschaf en onderhoud van mijn auto

ik ben altijd goed geholpen, al sinds 1993 of '94; altijd goed om te weten dat er iemand klaarstaat en mee kijkt/denkt als het om de auto gaat

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en duidelijk wat betreft de kosten

Goede terugkoppeling wat betreft extra werk cq kosten. Duidelijkheid en in overleg wat gerepareerd moet worden.

Goede professionele service

Goed geholpen, bij vervangen van onderdelen word altijd eerst gebeld.

• Prijs/Kwaliteit

Ik kom al jaren in deze garage, ookal ligt hij vanwege verhuizing niet meer naast de deur. Je kunt blind op ze vertrouwen. Als iets gemaakt moet worden, dan is dat ook echt zo. Kun je ermee doorrijden, dan is dat ook veilig en verantwoord. Voor mij geen andere garage meer!