Buitengewoon goed.

Duidelijke afspraak. Correcte ontvangst. Prima onderhoud, dat vertrouwen geeft.

heel goed

vriendelijk personeel, goede service en advies

• Prijs/Kwaliteit

goed bedrijf zeer vriendelijke mensen en doen wat ze zeggen

Een goed bedrijf met de juiste informatie die je nodig hebt. Geen dwang om wat te verkopen maar met goed overleg is er veel te bereiken.

GEWELDIG BEDRIJF

Echt een no nonsens bedrijf geweldige klantvriendelijkheid en gastvrijheid. Niet eerder meegemaakt dat je bij aanschaf van een occasion een overheerlijke doos gebak meekrijgt. En ook heel uitzonderlijk een volle tank benzine bij aflevering. En het belangrijkste de inruilwaarde was in mijn geval hier de hoogste. Met als kanttekening dat mijn aanschaf in alle gevallen om een CX3 bouwjaar 2019 km stand +/- 19000 ging. Kom zelf uit Harlingen en ga altijd voor service en onderhoud naar Leeuwarden maar zeg nu toe voortaan richting meppel te reizen.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Ik zocht een Volvo v60 en toevallig stond er 1 bij Arend Benthem (Mazda dealer). Ik ben er even heen gegaan om een indruk van de auto te krijgen, daarna ook bij een Volvo dealer geweest. Bij beide vriendelijk geholpen maar de de verkoper bij Arend Benthem gaf mij een betere inruilprijs en de auto’s in en om de showroom maakten allemaal een nette indruk. Vandaag netjes afgeleverd met een lekker taartje, daar wordt je toch blij van!

uitstekend

Bij het kopen, onderhandelen en afleveren van de auto zijn we deskundig en vriendelijk geholpen. Deze aspecten en de algehele uitstraling van garage Benthem heeft ons mede doen besluiten de betreffende auto te kopen. Een nog af te handelen herstelschade zal laten blijken of ons eerste vertrouwen niet geschaad wordt. Wij zien dat met vertrouwen tegemoet.

• Prijs/Kwaliteit

Geen Respect voor de Klant. en Veel te duur auto verkoop.

Heb Febr.2020 een Mazda Cx 5 (demo met 2500 km op de teller) gekocht voor Veel meer trekkracht dan mijn Tiguan 2017 met 200 Nm Mazda heeft namelijk iets meer namelijk 213 Nm heb dit uit gezocht. Ik heb er een trekhaak laten onder zetten en toen de auto Klaar was op gehaald na betaling bijna 42000 euro (.ZONDER BRANDSTOF) werd de auto af geleverd na 40 gereden te hebben moest ik tanken . Heb de Verkoper aan gesproken en antwoord was dat doen wij niet meer.. Alleen bij Nieuwe auto,s dus ik zei ik heb toch een nieuwe auto gekocht. Nee dat is tweedehands auto Maar ik zei nog en jij verkoopt mij de auto als Nieuw en geen volle tank Brandstof . Maar tot verbazing kwam ik er al zeer snel achter dat de auto Nog Minder trok met Tourcaravan dan de Tiguan . Ook dit aan gekaart maar Geen enkel gevoel van wat kan ik er mee. Ik moest Maar sneller terug gaan schakelen en de Motor Hoog in d etoeren gaan Draaien met gevolg 5000 tot 7000 toeren en Zeer Hoog Brandstof gebruik en de Motor gewoon Verkrachten. Maar Bij de Dealer waren hun niet thuis ik moest maar eens leren rijden met een Tour caravan achter de Mazda Cx 5 . Ik Moest ook maar op tijd gaan terug schakelen in Nederland wat redelijk Vlak land is . Ik ben 47 jaar beroepchauffeur geweest binnen en buiten land met ruim 40 ton,s voertuig en dan moet hun mij vertellen wanneer ik moet gaan terug schakelen. Na veel aandrang heb ik gevraagd om de koop ongedaan te maken . NOU dat Daar doen wij Niet aan mee . Na veel gepraat tegen de Muur gezegd kreeg ik een bod van de oude Benthem van 28000 euro . ik zei moet ik dan 14000 euro laten vallen op 4 maanden geleden de auto gekocht . Ja dat is de Handel ik noem het pure Oplichting anders is het niet. Je moet gewoon in deze handel zitten ander s begrijp men het toch niet was de antwoord van de Jonge Baasje S.v.b. En dan dit nog ook al zo de Motor stuk lopen en dat gebeurt binnen 1 jaar gegarandeerd op deze manier van auto rijden dan bel je maar even naar de Dealer.

Helemaal top

• Prijs/Kwaliteit

Zeer goede en plezierige garage

Deskundig en vakbekwaam personeel

• Prijs/Kwaliteit

Plezierig en ter zake deskundig.

Goede service en persoonlijke benadering.

Perfect en geweldig

Klantgericht. De doorlooptijd van vraag naar oplossing van het probleem zeer snel en effectief.

Super transparant

Tevreden over contact met medewerkers Helder verhaal over de kosten van beurt Naar mijn gevoel werkzaamheden serieus uitgevoerd

Goede service!

Klantvriendelijk en denken graag met je mee.

Klantgericht

Positieve klantgerichte organisatie, met goede kennis.

• Prijs/Kwaliteit

Update is gewoon goed uitgevoerd.

Update is gewoon goed uitgevoerd.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prettig en eerlijk bedrijf met prettige mensen, niet formeel

Ik heb in november 2019 zakelijk een gebruikte CX-5 Diesel gekocht bij Arend Benthem. Omdat Arend goed aanvoelde dat ik serieus was en een snelle beslisser was de inruil en aanschaf snel geregeld. De auto was keurig netjes en conform afspraak afgeleverd. Het is jammer dat dit bedrijf voor mij te ver weg zit om regulier onderhoud te laten uitvoeren, anders was ik zeker bij dit bedrijf gebleven. Waarom geen 10 als eindtotaal? Ik heb 1 keer terug moeten gaan vanwege piepende achterremmen. Zonder discussie keurig opgelost en ook vervangend vervoer meer dan goed geregeld. Normaliter vul ik niet vaak beoordelingen in maar aangezien ik mij niet kan vinden in eerdere (negatieve) beoordelingen denk ik dat het op zijn plaats is ook eens mijn tevredenheid uit te spreken. Als er over 3 jaar weer een passende occasion staat bij Arend Benthem zal ik zeker weer ervoor naar Meppel rijden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aanvankelijk wat pech met een aankoop van een Auto is dit allemaal tot volle tevredenheid opgelost. Groot compliment.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en echte vakmensen. Zeer vriendelijk!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topbedrijf\r\nPrima service, klantgericht en altijd vriendelijk!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede vriendelijke service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service komen afspraken 100% na, vriendelijk en bereidwillig personeel de Garage denk met de cliënt mee

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, vriendelijk personeel! houden zich aan afspraken, overleggen altijd. Keurig!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf deskundig, service van hoogste niveau, vriendelijk, super klantgericht, altijd een goed gevoel. Toppers !!