• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb geen auto gekocht maar het is super ook het nieuwe bedrijf is echt super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Frans uit Didam\r\nKom er al jaren\r\nWord altijd prima geholpen\r\nDuidelijke afspraken wat betreft keuring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij komen al jaren bij RenH, zeer dik tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Andere auto gekocht, VW Passat uit 2011.\r\nPrmia wagen, goed onderhouden. Technisch personeel wat je helpt en ook snel! Zeker aan aanrader!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf staan altijd voor je klaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf altijd bereid om je uit de brand te helpen en een gepaste oplossing te zoeken\r\ngoede hard werkende monteurs met kennis van zaken\r\nen prijstechnisch zeker een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren een trouwe klant. Prijs kwaliteit verhouding is dik in orde! Wordt altijd netjes geholpen, ook als ik een probleem heb met de auto en onverwachts in de garage kom. Kortom een zeer goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn klantvriendelijk zeer ervaren bedrijf. Het adres waar je moet zijn voor je auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe auto gekocht alles super.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dit is een bedrijf dat heel goed is voor de klanten en de auto`s

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zocht een leuke kleine auto voor mijn werk. Advies en service zijn perfect. Bedank.