No nonsens garage waar verteld wordt wat moet worden gedaan en wordt gedaan wat is verteld.

Als nieuwe bewoner op zoek naar een nieuwe garage. Auto van 1 jaar. Zoekend naar een nieuw vast adres waar het onderhoud van de auto centraal staat ipv het onderhoudsboekje van de dealer. Na de 1e ervaring voor een onderhoudsbeurt heb ik mijn nieuwe garage wel gevonden. Geen gedoe, transparante communicatie en een schappelijke prijs.

• Prijs/Kwaliteit

APK keuring hier gedaan. Voor mijn VW golf plus TDI.... Super geholpen en super servicegericht bedrijf...

• Prijs/Kwaliteit

Snel, vriendelijk, niets te klagen.

Prima. Snel. Vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Ik beweerde bij het ophalen van de Volvo in de handleiding te hebben gezien dat er motorolie 5W30 of zoiets in kon. Dat was volkomen onjuist, 0W20 is idd de juiste motorolie. Groeten, Jelle Vellema

word goed geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Servicebeurt naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Goede afspraken gemaakt.

• Prijs/Kwaliteit

Tevreden en goed geholpen.

Alles volgens afspraak en goed geholpen. Netjes gebeld toen de auto klaar was.

prima nieuwe accu geregeld

Tevreden naar omstandigheden

• Prijs/Kwaliteit

Mijn ervaringen bij Fa de rijke goed.

Staan altijd voor je klaar .

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke medewerkers en prima service

• Prijs/Kwaliteit

Het probleem zeer snel opgelost.

Kreeg een lekke band net zo ver van die garage af. Kon er nog net rijdend komen. Direct hulp geboden. Even naar huis met een vervangende auto. Na de middag was hij weer helemaal klaar. Was geweldig, zeer snelle service.

Altijd goede service

Ze werken netjes en correct, als er wat mis is bellen ze je. En overleggen ze wat te doen.

In 1 woord "Geweldig" !

En tja, dan ben je als Opel liefhebber op zoek naar wat speciaals en kom je op internet een hele fraaie complete Opel Insignia OPC Sports Tourer tegen bij Autofirst De Rijke. Aangezien ik niet helemaal in de buurt woon (ca 190km afstand) het eerste contact telefonisch gelegd en de klik was er eigenlijk meteen. Vriendelijk en ook passie voor mooie wagens!! Aangezien het toch een wat specialere wagen was ben ik zeker niet over 1 nacht ijs gegaan en is er wel wat tijd overheen gegaan en Edwin begreep dat allerbest en heeft me daarin ook top bijgestaan ! Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangst en top geholpen door Edwin en zijn vrouw Met een overheerlijk bakkie koffie werd de deal gesloten en kon ik een paar dagen later mn keurige Opel Zafira met een goed gevoel achterlaten bij Edwin en mocht ik instappen in mn nieuwe aanwinst, De Dikke OPC !!

GOED

ZEER GOED ENIN ORDE

• Service N.v.t.

Probleem Airco

Airco pijpje verstopt. Komt weinig voor, Meest arbeid loon.

Niks aan veranderen

Na de recensies gelezen te hebben waren we bereid om een heel eind te rijden naar dit bedrijf. Dat heeft ons niet teleurgesteld. We werden vriendelijk ontvangen. Er werd alle tijd genomen en we konden meerdere proefritten maken om te beoordelen welke brommobiel het beste bij ons paste. De verkoper was heel eerlijk en open. Alle voors en tegen werden netjes besproken. Ook de onderhandeling over de uiteindelijke prijs en de aflevering waren perfect. Kortom een zeer tevreden klant.

• Prijs/Kwaliteit

Super service, klant is koning

Lekkage in koelwatersysteem. Auto bij de Rijke gebracht, en zij hebben ons nog teruggebracht naar de boot in Lemmer zodat we toch onze vaarvakantie konden doen. Onderdelen zijn besteld, keurige prijsopgave en ondanks drukte zijn wij er nog tussendoor ingepland. Laatste dag nog even leenauto gekregen, totdat auto klaar was. Persoonlijke aandacht, prima service!

• Prijs/Kwaliteit

je word zeer vriendelijk ontvangen.

ze.zijn erg klant vriendelijk.ga zo door.

Vriendelijk

Altijd vriendelijk en behulpzaam

• Prijs/Kwaliteit

prima garage; zeer goed service

geen enkel probleem om de auto op te halen en weer af te leveren. Goede en heldere communicatie omtrent de prijs van de verrichtingen; (geen verrassingen). De auto loopt weer als een 'zonnetje". Een goed bedrijf om de auto in onderhoud te geven

Geweldig snel geholpen!!

Snel en vriendelijk geholpen!

Goed en vriendelijk

Zeer tevreden eerst goed overleg.....dan repareren.....! Laagdrempelig.....!!

top service

super service , ik had een spoed reparatie en werd gelijk geholpen

Eerlijk verhaal goed advies