Uiterst tevreden

Goed ingelicht van hoe het zit met reparatie eengoede garage en vriendelijk

• Service N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

Snel en een uitstekende service!

Apk was binnen no time klaar! Arie van Autofirst Rommelse houd je graag op de hoogte zodat je nooit voor onverwachte kosten komt te staan. Hij zal ook niet zomaar onderdelen vervangen zonder toestemming. Keurig en schoon bedrijf

Te duur

Berekend veel voor klein materiaal. Voor de 3x ruitenvloeistof berekend terwijl de tank al vol was

Ontzettend klantvriendelijk en begripvol

Zeker een aanrader voor onderhoud van uw auto! Hele fijne service gehad met de APK voor mijn auto.

• Prijs/Kwaliteit

Diverse werkzaamheden aan de auto uitgevoerd. Door omstandigheden was ik zelf niet in staat te rijden. Auto werd keurig opgehaald en gebracht na reparatie.

Prima geholpen

goed op de hoogte gehouden over de (extra) werkzaamheden Prima service met gratis leenfietsen en of auto

Weer keurig netjes geholpen

Hopelijk weer een jaar probleemloos rijden

Perfect (zoals altijd...)

APK keuring en spuiten van oude schade. APK gekeurd en er bleek na 297.000 km een nieuwe katalysator in te moeten. Tevens moest er een oude schade gerepareerd te worden, omdat het een speciale auto (Renault Williams) is, zitten er speciale stickers op. Arie belde om te vertellen dat die vanaf de fabriek ca. 200 Euro kosten. Hij belde later op om te vertellen, dat hij een andere oplossing had gevonden, nl. stickers laten namaken door een gespecialiseerd bedrijf en dan kosten ze nog maar 20 Euro. Nou dat scheelt wel heel erg veel. Nu net de auto gehaald en hij loopt perfect, de schade is prima gerepareerd en de stickers zijn niet van de echte te onderscheiden.

Mooie schone garage!

Nieuwe banden gemonteerd. Keurig volgens afspraak. Naaf werd keurig roestvrij gemaakt voor de wielen gemonteerd werden. Prima service, ook ander banden op spanning gebracht.

• Prijs/Kwaliteit

Top service en vriendelijke omgang

Of het nu voor een bandenwissel, apk of onderhoud is, Arie staat altijd voor ons klaar. Alle vele jaren hebben wij hebben 2 auto's in onderhoud met volle tevredenheid. Afgelopen week APK en onderhoud gehad en bij het ophalen stond de auto te glimmen in de werkplaats, Arie vond een wasbeurt wel op zijn plaats. Door de persoonlijk behandeling, service met de juiste deskundigheid kunnen wij weer veilig op pad. Arie nogmaals bedankt!

• Prijs/Kwaliteit

Snelle service door korte lijnen binnen het bedrijf

Hallo allemaal ben normaalgesproken niet zo n Schrijver maar vond dat deze garage Mij zo goed en snel heeft geholpen dat het best wat aandacht mág. was voor mijn werk in de kost kreeg auto pech bleek warmte pomp te zijn geen klein klusje Maar de chef zelf heeft me dus snel en goed geholpen en dat verdient een 10 Kom zelf uit emmen namelijk Mvg Frits Lambers

Goede en betrouwbare garage

Ik kom al 2 jaar bij Arie en ben zeer tevreden over zijn deskundigheid en het meedenken om tot een goed betaalbare oplossing te komen. Ik woon nu elders in het land maar blijf bij Arie voor onderhoud.

ik ben prima geholpen

ik ben zeer tevreden over autofirst rommelse. er was een behoorlijk probleem met een achterportier dat niet meer open wilde ,maar dat hebben ze bij autofirst rommelse prima verholpen dus niets dan goeds over autofirst rommelse.

• Prijs/Kwaliteit

Ik kom al jaren bij Arie voor de onderhoudsbeurten en reparaties van mijn auto. Kan altijd in goed overleg op korte termijn terecht en wordt ook goed geholpen. Zo ook vorige week en na een kleine reparatie kreeg ik mijn auto (onverwachts) weer als nieuw terug. Zowel van binnen als van buiten was de auto geheel afgedaan en schoongemaakt. Scheelt me weer een bezoek aan de autowasstraat! Thanks Arie voor de goede service!

Topservice!

Arie staat altijd klaar als ik een probleem heb met mijn auto. Denkt mee en is helder in wat er vervangen/gerepareerd moet worden als mijn auto voor een beurt of apk gaat.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service, en vakmanschap.

Pas op Goeree komen wonen en ik ging voor een APK maar wist dat er wat onderhoud zat aan te komen gezien de kilometerstand van 160.000 van mij PHEV. Rommelse heeft de onderhoudswerkzaamheden van te voren geïnventariseerd en een heldere opgave gedaan. Ik kreeg de auto terug in nieuwstaat, van binnen en buiten heel goed gereinigd. Top!

Goede snelle service

Je kunt snel terecht, service is goed. Auto is snel gerepareerd. Van tevoren overleg over wat er aan de auto moet gebeuren en wat het ongeveer gaat kosten.

• Prijs/Kwaliteit

goed vakmanschap voor een redelijke prijs

Meestal geen lange wachttijd voor een afspraak, en extra werkzaamheden worden bijtijds gemeld en door gesproken.

prettig zorgvuldig bedrijf

bedrijf met hoge service en zorgvuldig onderhoud.

Top service!

Vanmorgen kwam ik erachter dat mijn koplamp stuk was en dacht meteen: "eens kijken hoe service gericht AutoFirst Rommelse is :) . Ik ben werkzaam bij een grote importeur en volg ook dagelijks de service gerichtheid bij onze dealers. Ik kan niet anders zeggen dat de service bij AutoFirst Rommelse piekfijn voor elkaar is! Zodra ik binnen was werd me een kop koffie met een heerlijk stuk speculaas aangeboden, vervolgens werd de koplamp vervangen en werden ook nog eens mijn banden op spanning gebracht, fantastisch!! Met een prima gevoel verliet ik deze vakgarage en heb besloten hier zeker weer terug te gaan!

geweldig

goede service

Héél goed!

Ik vind het gehele verkooptraject uiterst zorgvuldig is doorlopen. Vanaf de eerste bezichtiging t/m de gehele onderhandeling met argumenten van weerszijden heb ik een goede auto bij AutoFirst Rommelse gekocht met een reële inruil. Derhalve wens ik de garantie als het onderhoud idem bij AutoFirst Rommelse onder te brengen. Gewoon een kwestie van goed vertrouwen in goede handen. Familie van Heesch

Erg vriendelijk en vakkundig

Mijn eerste ervaring bij deze garage is zeer positief. Ik voelde mij welkom toen ik binnen kwam en werd vakkundig geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Afgelopen week voor APK geweest. Als mijn auto moet blijven i.v.m. controle dan zou ik vervangend vervoer krijgen. Gelukkig was dat niet het geval. . Een uurtje koffie gedronken en daarna was ik weer op weg. Alles super geregeld 👍

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk personeel en een zeer schone garage.