Nette garage, eerlijk bedrijf

Volgens afspraak een APK laten uitvoeren. Dhr Rommelse ging zorgvuldig te werk. de garage ziet er netjes onderhoude, schoon en verzorgt. Een eigen bedrijf wat gerund wordt als een eigen huishouding. Zeker een aanrader. Deskundigheid is uiteraard op basis van alleen een APK slecht te beoordelen maar het zou mij verbazen als deze niet groot is. Dhr Rommelse is een monteur van de oude stempel en komt over als iemand die goed weet waar hij mee bezig is.

Vriendelijk en deskundig

Ik zocht een andere auto en ze hebben een pracht wagen voor me gevonden en tip top afgeleverd.

Goede service en kwaliteit

Goed bedrijf met een uitstekende service. Je wordt er vriendelijke geholpen en je betaald zeker niet te veel.

• Prijs/Kwaliteit

Op korte termijn af kunnen spreken voor controle van de airco (maandag zelfde dag nog), bleek een nieuwe condensor in te moeten. Afgesproken om donderdag de auto te brengen voor deze grote klus. Donderdagochtend auto gebracht, diezelfde dag nog gebeld door de garage dat de verkeerde condensor was bezorgd bij de garage en dat de auto dan begin vrijdagmiddag klaar zou zijn. Dit werd vrijdag einde van de middag dus kon ik kiezen om de auto vrijdagavond of zaterdagochtend op te halen. Zaterdagochtend auto opgehaald en was weer helemaal in orde. Al met al goeie service en goeie communicatie, enige minpunt was dat de verkeerde condensor was geleverd maar daar kon de monteur ook niks aan doen.

Altijd snelle hulp

We worden altijd goed en snel geholpen

Goede garage

Zeer nette garage lijkt op F 1 garage bijna geen vlekje te vinden.

• Prijs/Kwaliteit

Grootse service, zelfs voor niet klanten!

Op zoek naar een adres voor een APK de andere dag (vrijdag in vakantietijd) kon Arie Rommelse mij niet helpen. Maar in plaats van bedankt en tot ziens, belde hij een collega et de vraag of deze mij kon helpen! En ja hoor, voor Arie had hij nog een plekje de andere dag. En dit terwijl ik nog nooit van de diensten van Rommelse gebruik had gemaakt! Wat een service.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Vriendelijke ontvangst en perfect geholpen

Na storingsmelding op dashboard. Afspraak gemaakt en binnen 10 minuten was het probleem opgespoord. Gelijk verholpen. Super!!

• Prijs/Kwaliteit

Fijne service, erg vriendelijk en waar voor je geld .

Gewoon wat je van een garage hoopt te ontvangen.

Geweldige service

Hele nette garage met uitstekende service van iemand die verstand heeft van auto's en weet wat hij doet.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, olie laten verversen van de auto. Kon direct een afspraak maken voor dezelfde dag. Erg klantvriendelijk en geeft handig advies over de auto. Een aanrader om hier vaker heen te gaan.

Perfect!

Ik was op zoek naar onderdelen voor mijn auto op Curaçao en die heb ik hier kunnen bestellen. Ik ben hier super goed geholpen en de dag erna kon ik direct de juiste onderdelen ophalen. Hele goede service van zeer vriendelijke eigenaren!

Geweldige service

Duidelijke uitleg bij alles wat er moest gebeuren aan de auto. Je staat niet voor verrassingen. Wordt vriendelijk te woord gestaan.

top garage

snel en goed. goeie kwaliteit garage aardige medewerkers

Goede en snelle service.

Met een lekke band komen te staan. Direct een goede service gehad om weer op weg te kunnen.

• Prijs/Kwaliteit

Ik heb hier mijn auto aangeboden voor een reparatie. De auto is snel en vakkundig gerepareerd met een goede communicatie tussendoor. De service is uitstekend!

Vriendelijk en professioneel!

Kennis van zaken !

Toppie, maar wel altijd prijsindicatie vragen.

Snelle vriendelijke eerlijke service

• Prijs/Kwaliteit

Goed, zeker aan te bevelen

Een maand geleden een occasion gekocht bij AutoFirst Rommelse. Tijdens deze moeilijke coronatijden ben ik op een vriendelijke en professionele wijze geholpen. De auto is exact zoals die is aangegeven op de website en je hebt niet het gevoel dat je bij veel zaken hebt van "de typische autoverkoper" maar echt een fijn contact. Mooie auto voor een goeie prijs en prettig om zaken mee te doen.

• Prijs/Kwaliteit

Airco laten vullen , ging prima

Goed tot nu toe

Na aankoop van een occasion goed geholpen in de afwikkeling op naam zetten etc.

Betrouwbaar

Zeer betrouwbaar en vriendelijk. Ook al woon ik niet meer op Flakkee. Ik blijf voor de keuring en onderhoud bij Arie komen.

Snel geholpen

Langs geweest voor een APK. Online de afspraak gemaakt en snel daarna telefonisch bevestigd.

• Deskundigheid N.v.t.

goede service

word goed en snel geholpen en arie heeft lekkere koffie