Vriendelijk personeel en een zeer schone garage.

Plezierig en vakkundig geholpen

Autobedrijf Rommelse komt op mij over als een vakkundig gedegen en betrouwbaar adres waar naast de auto ook tijd is voor een praatje en een bakkie koffie.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, veel aandacht voor auto en klant.

Mijn ervaring is dusdanig, dat ik heb besloten mijn auto in deze garage te laten onderhouden.

Goed geholpen

Alles werd netjes uitgelegd. goede service.

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch ik had een defecte accu. Dezelfde dag een nieuwe erin en hij is de auto bij me op mijn werk komen brengen. Goede service hier!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Schone werkplek, ik kreeg goed uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden en de factuur. Vervangende auto mee. Al met al heel goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via via gehoord over autofirst Rommelse,ik had een rare storing in mijn auto kon op zaterdag terecht.Moderne uitlees apparatuur aangesloten storing gevonden,lampje uit en ik kon met een gerust hart het weekend in,ga zeker voor mijn volgende servicebeurt hier naar toe ( klant erbij)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf meelevend en zo snel als mogenlijk geholpen tot volle tevredenheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf AutoFirst Rommelse levert goede en betrouwbare service! Ik kom hier nu al een jaar met veel plezier terug voor het onderhoud aan mijn Alfa Romeo. Wordt iedere keer professioneel en snel geholpen! Ik beveel deze garage zeker aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier jaarlijks met mijn \"young-timer\" uit 1991 voor de APK keuring en de service is gewoon goed te noemen. Er wordt niet alleen naar de verplichte punten gekeken, maar ze kijken ook verder en je krijgt altijd een advies op punten die er mogelijk op termijn aan zitten te komen of waar je aan kunt werken in de wintermaanden. Niet onbelangrijk, de persoonlijke benadering en koffie zijn ook altijd prima in orde.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De heer Rommelse had twee nieuwe banden besteld en na 1 dag konden ze al worden vervangen. En zelfs op zaterdag. Zeer vriendelijke mensen.\r\nHele goede service en goede prijs/kwaliteit.\r\nKom zeker terug.\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaringen met autofirst Rommelse,\r\nbellen en direct een afspraak maken, zeer goede service en snelle levering van onderdelen tegen eerlijke prijzen!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe banden onder de auto.\r\nPrima voorlichting over welke banden het meest geschikt waren voor ons.\r\nPrima service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 18 jaar op deze locatie in Middelharnis, was me eerder niet opgevallen. Uit gewoonte bij vorige garage gebleven.\r\nDoor kleine klachten op zoek naar een alternatief, via mnd op mond reclame bij autofirst-rommelse terecht gekomen, is inderdaad terecht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd netjes geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede en snelle service. Geen lange wachttijden voor een afspraak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer nette garage en open hartelijk ontvangen. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wisselen van zomerbanden, vakkundig en snel.\r\nHierbij bleek, dat de remschijven en blokken achter zeer ver versleten waren. Advies om zo snel mogelijk te vervangen. Na toestemming is dit de volgende dag gebeurd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist mijn auto onafhankelijk laten beoordelen t.b.v. uitgevoerd uitlijn werk. Voor autobedrijf AutoFirst Rommelse geen enkel probleem om dit even te doen. \r\nBedankt voor de service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals altijd informatief en correct