Topgarage!

Uitstekende en zeer vriendelijke service. Mijn auto heeft na zijn onderhoud in deze prachtige garage nog nooit zo goed gereden! Ook enkele kleine beschadigingen werden perfect hersteld en zijn niet meer zichtbaar.

• Prijs/Kwaliteit

Leveren winterbanden en aluminium velgen.

Nieuwe winterbanden op bestaande stalen velgen. Monteren van afgenomen zomerbanden op nieuwe aluminium velgen en levering / montage van sensor ventielen t.b.v. banden druk bewaking. Helaas stoppen ze aan het einde van dit jaar met hun mooie bedrijf en service verlening vanuit dit bedrijf. Wensen jullie voor de toekomst een goede gezondheid en geniet van kleinkind(eren).

Snelle en top service.

Mijn auto moest een grote beurt alles in overleg en super snel! Heel erg tevreden en Arie & Annemarie zijn heel klantvriendelijk. Zeker een aanrader!

Uitstekende garage met topservice

Een uitstekende garage met ervaren mensen die hun vak verstaan. Ik ben bij een kleine onderhoudsbeurt van mijn Jeep Renegate gewezen op een aantal gebreken. Ik moest zelf komen om eea te zien, en de hetstelkosten te bespreken. Dus geen onverwachte zaken. Arie en Anne-Marie zijn zeer prettig in de omgang. Rien Franse, Middelharnis

Super snel en goed

Onze auto lekte op zaterdagavond olie. Op zondag zelf al het een en ander extra aangedraaid en hiermee leek het opgelost. Voor de zekerheid wilden we het laten nakijken bij de garage. Maandagochtend naar auto first gebeld en al 1,5 uur later konden we terecht, en dat terwijl we nog niet bekend waren bij hem. Supervriendelijke en enthousiaste man die hem vakkundig en snel heeft nagekeken tegen een meer dan schappelijk prijsje. Nu we zeker weten dat het echt opgelost is en er nergens anders een lek zit, rijden we weer met een veilig gevoel in onze auto. Bedankt!

super

zeer vriendelijk, persoonlijk en kundige service bij het monteren van mijn nieuwe banden. Zoals het hoort in een garage TOP

Topservice en topkwaliteit!

Anne-Marie en Arie zijn samen zeer klantvriendelijk en bieden topservice en topkwaliteit! Ik heb mijn beide auto's al jaren in onderhoud bij Autofirst Rommelse en ben meer dan tevreden! Bij dit bedrijf wordt er meegedacht in de planning van de klant en wordt jouw auto behandeld door Arie alsof het zijn eigen auto is. Onderhoud en reparaties zijn vakkundig en voor een eerlijke prijs. Afspraken worden nagekomen en reparaties zijn altijd in overleg met de klant.

super service

wordt naar oplossingen gezocht om planning van de klant in eigen planning in te passen zeer prettige en persoonlijke sfeer

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, deskundig geholpen.

Goede service, deskundig geholpen.

Perfecte service en afhandeling

Al jaren ben ik klant bij Arie en Annemarie Altijd keurig en vakkundig geholpen Ik wens Arie en Annemarie een fijne oude dag toe en dat ze nog vele jaren overal van kunnen genieten. Helaas moeten we een andere garage opzoeken Maar dat zal wel lukken Groeten Henk en Bianca

• Prijs/Kwaliteit

Weer een super ervaring opgedaan bij service beurt.

Onderhoudsbeurt aan de Opel Adam deskundig en op tijd uitgevoerd. Achterbanden vervangen na overleg, zoals je mag verwachten van een erkende garage. Ondanks de vele extra werkzaamheden om de binnenverlichting te herstellen, dit alles voor een heel scherpe prijs. Arie bedankt.

uitstekend geholpen

reeds jaren zeer tevreden

verzorgkamer voor de auto.....auto First Rommelse

duidelijk ervaren vaklui werken alleen met goede materialen ( ouderwetse vaklui) met moderne kennis en apparatuur.

• Prijs/Kwaliteit

Nette Zaak, Goede service!

Goede service gekregen bij auto first, alles is er netjes en schoon en de auto is goed gerepareerd en in een snelle tijd! ik raad deze garage zeker aan!

Super zaak ruim een 9 waard

Netjes en zeer goed geholpen Gerrit en sijlvia laat elke jaar camper na kijken bedankt

Goede duidelijke service

Netjes en correct geholpen.

Top geholpen fijn bedrijf

Mijn Saab gebracht voor de airco en wat elektronische problemen. Alles is goed verholpen alleen elektrisch moest hij toch nog een keer terug. Meneer Rommelse belde mij nog voor ik zelf had gebeld om te vragen of alles naar wens was. Vertelde het verhaal en ik kon hem dezelfde avond nog brengen. En had hem ook snel weer terug. Top service niet te beroert je terug naar huis te brengen of op te halen. Kortom fijne garage.

• Prijs/Kwaliteit

Geen uitleg nodig, maar dan uitstekend

Ik kom al enkele jaren uit België naar de heer Rommelde na een aantal nare ervaringen in België, met officiële dealers. Alle werken worden hier met zorg en liefde voor de auto en zijn vak uitgevoerd. TOP!!!

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbaar bedrijf, keurige behandeling en goede service

Altijd heel netjes behandeld en te woord gestaan. Goede communicatie over benodigde reparaties. Na jaren ervaring een betrouwbaar gevoel.

Meer dan goed*****

Auto gebracht voor een probleem met de sleutel. Bij terugkomst probleem opgelost en meteen de auto schoon aan de buitenkant, velgen netjes glimmend en binnenkant ook de cockpit meegenomen. "Was een beetje vies, dus als service maar even gedaan" zei Arie. Hij was inderdaad vies, dat zal ik niet ontkennen...

Klantvriendelijk, betrouwbaar en eerlijk

Super service

een super bedrijf altijd vriendelijk en erg goed geholpen en ze denken met je mee om eventueel de problemen op te lossen

• Prijs/Kwaliteit

Auto weggebracht voor een onderhoudsbeurt. Keurig geholpen door Arie en de auto is nadien ook schoongemaakt. Hij legt uit wat hij heeft vervangen of moest aanvullen, zodat alles duidelijk is.

perfect

Een uitstekende service, maak indien nodig op zeer korte termijn een afspraak om de auto te laten repareren, word zeer deskundig en met zorg voor de auto word dit uitgevoerd. Band wisselen eigenlijk klaar terwijl U wacht

• Prijs/Kwaliteit

Het garagebedrijf is top maar Dhr.Rommelse is zeker een topper!!!!!

Ik ben al weer een tijdje klant bij Dhr.Rommelse. Zodra ik binnenkom zet Dhr.Rommelse altijd een bakje koffie en maakt een praatje over hoe het gaat. Hij is zeer geïnteresseerd in de klant. Hij is altijd vriendelijk en behulpzaam. Zoekt altijd naar een oplossing en komt zelfs de wagen thuis ophalen en brengt hem ook weer netjes terug als het even niet uitkomt. Ik heb alleen maar grote waardering voor deze man. Binnenkort hoop ik dat mijn zoon zijn rijbewijs haalt en dan gaan we naar Dhr.Rommelse en vragen of hij naar een goeie auto op zoek wilt. Nou ik weet zeker dat hij er voor de volle 100% achteraan gaat. Alleen maar lof voor dit garagebedrijf. TOP!!!!