verzorgkamer voor de auto.....auto First Rommelse

duidelijk ervaren vaklui werken alleen met goede materialen ( ouderwetse vaklui) met moderne kennis en apparatuur.

• Prijs/Kwaliteit

Nette Zaak, Goede service!

Goede service gekregen bij auto first, alles is er netjes en schoon en de auto is goed gerepareerd en in een snelle tijd! ik raad deze garage zeker aan!

Super zaak ruim een 9 waard

Netjes en zeer goed geholpen Gerrit en sijlvia laat elke jaar camper na kijken bedankt

Goede duidelijke service

Netjes en correct geholpen.

Top geholpen fijn bedrijf

Mijn Saab gebracht voor de airco en wat elektronische problemen. Alles is goed verholpen alleen elektrisch moest hij toch nog een keer terug. Meneer Rommelse belde mij nog voor ik zelf had gebeld om te vragen of alles naar wens was. Vertelde het verhaal en ik kon hem dezelfde avond nog brengen. En had hem ook snel weer terug. Top service niet te beroert je terug naar huis te brengen of op te halen. Kortom fijne garage.

• Prijs/Kwaliteit

Geen uitleg nodig, maar dan uitstekend

Ik kom al enkele jaren uit België naar de heer Rommelde na een aantal nare ervaringen in België, met officiële dealers. Alle werken worden hier met zorg en liefde voor de auto en zijn vak uitgevoerd. TOP!!!

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbaar bedrijf, keurige behandeling en goede service

Altijd heel netjes behandeld en te woord gestaan. Goede communicatie over benodigde reparaties. Na jaren ervaring een betrouwbaar gevoel.

Meer dan goed*****

Auto gebracht voor een probleem met de sleutel. Bij terugkomst probleem opgelost en meteen de auto schoon aan de buitenkant, velgen netjes glimmend en binnenkant ook de cockpit meegenomen. "Was een beetje vies, dus als service maar even gedaan" zei Arie. Hij was inderdaad vies, dat zal ik niet ontkennen...

Klantvriendelijk, betrouwbaar en eerlijk

Super service

een super bedrijf altijd vriendelijk en erg goed geholpen en ze denken met je mee om eventueel de problemen op te lossen

• Prijs/Kwaliteit

Auto weggebracht voor een onderhoudsbeurt. Keurig geholpen door Arie en de auto is nadien ook schoongemaakt. Hij legt uit wat hij heeft vervangen of moest aanvullen, zodat alles duidelijk is.

perfect

Een uitstekende service, maak indien nodig op zeer korte termijn een afspraak om de auto te laten repareren, word zeer deskundig en met zorg voor de auto word dit uitgevoerd. Band wisselen eigenlijk klaar terwijl U wacht

• Prijs/Kwaliteit

Het garagebedrijf is top maar Dhr.Rommelse is zeker een topper!!!!!

Ik ben al weer een tijdje klant bij Dhr.Rommelse. Zodra ik binnenkom zet Dhr.Rommelse altijd een bakje koffie en maakt een praatje over hoe het gaat. Hij is zeer geïnteresseerd in de klant. Hij is altijd vriendelijk en behulpzaam. Zoekt altijd naar een oplossing en komt zelfs de wagen thuis ophalen en brengt hem ook weer netjes terug als het even niet uitkomt. Ik heb alleen maar grote waardering voor deze man. Binnenkort hoop ik dat mijn zoon zijn rijbewijs haalt en dan gaan we naar Dhr.Rommelse en vragen of hij naar een goeie auto op zoek wilt. Nou ik weet zeker dat hij er voor de volle 100% achteraan gaat. Alleen maar lof voor dit garagebedrijf. TOP!!!!

Nette garage, eerlijk bedrijf

Volgens afspraak een APK laten uitvoeren. Dhr Rommelse ging zorgvuldig te werk. de garage ziet er netjes onderhoude, schoon en verzorgt. Een eigen bedrijf wat gerund wordt als een eigen huishouding. Zeker een aanrader. Deskundigheid is uiteraard op basis van alleen een APK slecht te beoordelen maar het zou mij verbazen als deze niet groot is. Dhr Rommelse is een monteur van de oude stempel en komt over als iemand die goed weet waar hij mee bezig is.

Vriendelijk en deskundig

Ik zocht een andere auto en ze hebben een pracht wagen voor me gevonden en tip top afgeleverd.

Goede service en kwaliteit

Goed bedrijf met een uitstekende service. Je wordt er vriendelijke geholpen en je betaald zeker niet te veel.

• Prijs/Kwaliteit

Op korte termijn af kunnen spreken voor controle van de airco (maandag zelfde dag nog), bleek een nieuwe condensor in te moeten. Afgesproken om donderdag de auto te brengen voor deze grote klus. Donderdagochtend auto gebracht, diezelfde dag nog gebeld door de garage dat de verkeerde condensor was bezorgd bij de garage en dat de auto dan begin vrijdagmiddag klaar zou zijn. Dit werd vrijdag einde van de middag dus kon ik kiezen om de auto vrijdagavond of zaterdagochtend op te halen. Zaterdagochtend auto opgehaald en was weer helemaal in orde. Al met al goeie service en goeie communicatie, enige minpunt was dat de verkeerde condensor was geleverd maar daar kon de monteur ook niks aan doen.

Altijd snelle hulp

We worden altijd goed en snel geholpen

Goede garage

Zeer nette garage lijkt op F 1 garage bijna geen vlekje te vinden.

• Prijs/Kwaliteit

Grootse service, zelfs voor niet klanten!

Op zoek naar een adres voor een APK de andere dag (vrijdag in vakantietijd) kon Arie Rommelse mij niet helpen. Maar in plaats van bedankt en tot ziens, belde hij een collega et de vraag of deze mij kon helpen! En ja hoor, voor Arie had hij nog een plekje de andere dag. En dit terwijl ik nog nooit van de diensten van Rommelse gebruik had gemaakt! Wat een service.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Vriendelijke ontvangst en perfect geholpen

Na storingsmelding op dashboard. Afspraak gemaakt en binnen 10 minuten was het probleem opgespoord. Gelijk verholpen. Super!!

• Prijs/Kwaliteit

Fijne service, erg vriendelijk en waar voor je geld .

Gewoon wat je van een garage hoopt te ontvangen.

Geweldige service

Hele nette garage met uitstekende service van iemand die verstand heeft van auto's en weet wat hij doet.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, olie laten verversen van de auto. Kon direct een afspraak maken voor dezelfde dag. Erg klantvriendelijk en geeft handig advies over de auto. Een aanrader om hier vaker heen te gaan.

Perfect!

Ik was op zoek naar onderdelen voor mijn auto op Curaçao en die heb ik hier kunnen bestellen. Ik ben hier super goed geholpen en de dag erna kon ik direct de juiste onderdelen ophalen. Hele goede service van zeer vriendelijke eigenaren!