Uitstekende service, en vakmanschap.

Pas op Goeree komen wonen en ik ging voor een APK maar wist dat er wat onderhoud zat aan te komen gezien de kilometerstand van 160.000 van mij PHEV. Rommelse heeft de onderhoudswerkzaamheden van te voren geïnventariseerd en een heldere opgave gedaan. Ik kreeg de auto terug in nieuwstaat, van binnen en buiten heel goed gereinigd. Top!

Goede snelle service

Je kunt snel terecht, service is goed. Auto is snel gerepareerd. Van tevoren overleg over wat er aan de auto moet gebeuren en wat het ongeveer gaat kosten.

• Prijs/Kwaliteit

goed vakmanschap voor een redelijke prijs

Meestal geen lange wachttijd voor een afspraak, en extra werkzaamheden worden bijtijds gemeld en door gesproken.

prettig zorgvuldig bedrijf

bedrijf met hoge service en zorgvuldig onderhoud.

Top service!

Vanmorgen kwam ik erachter dat mijn koplamp stuk was en dacht meteen: "eens kijken hoe service gericht AutoFirst Rommelse is :) . Ik ben werkzaam bij een grote importeur en volg ook dagelijks de service gerichtheid bij onze dealers. Ik kan niet anders zeggen dat de service bij AutoFirst Rommelse piekfijn voor elkaar is! Zodra ik binnen was werd me een kop koffie met een heerlijk stuk speculaas aangeboden, vervolgens werd de koplamp vervangen en werden ook nog eens mijn banden op spanning gebracht, fantastisch!! Met een prima gevoel verliet ik deze vakgarage en heb besloten hier zeker weer terug te gaan!

geweldig

goede service

Héél goed!

Ik vind het gehele verkooptraject uiterst zorgvuldig is doorlopen. Vanaf de eerste bezichtiging t/m de gehele onderhandeling met argumenten van weerszijden heb ik een goede auto bij AutoFirst Rommelse gekocht met een reële inruil. Derhalve wens ik de garantie als het onderhoud idem bij AutoFirst Rommelse onder te brengen. Gewoon een kwestie van goed vertrouwen in goede handen. Familie van Heesch

Erg vriendelijk en vakkundig

Mijn eerste ervaring bij deze garage is zeer positief. Ik voelde mij welkom toen ik binnen kwam en werd vakkundig geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Afgelopen week voor APK geweest. Als mijn auto moet blijven i.v.m. controle dan zou ik vervangend vervoer krijgen. Gelukkig was dat niet het geval. . Een uurtje koffie gedronken en daarna was ik weer op weg. Alles super geregeld 👍

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk personeel en een zeer schone garage.

Plezierig en vakkundig geholpen

Autobedrijf Rommelse komt op mij over als een vakkundig gedegen en betrouwbaar adres waar naast de auto ook tijd is voor een praatje en een bakkie koffie.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, veel aandacht voor auto en klant.

Mijn ervaring is dusdanig, dat ik heb besloten mijn auto in deze garage te laten onderhouden.

Goed geholpen

Alles werd netjes uitgelegd. goede service.

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch ik had een defecte accu. Dezelfde dag een nieuwe erin en hij is de auto bij me op mijn werk komen brengen. Goede service hier!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Schone werkplek, ik kreeg goed uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden en de factuur. Vervangende auto mee. Al met al heel goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via via gehoord over autofirst Rommelse,ik had een rare storing in mijn auto kon op zaterdag terecht.Moderne uitlees apparatuur aangesloten storing gevonden,lampje uit en ik kon met een gerust hart het weekend in,ga zeker voor mijn volgende servicebeurt hier naar toe ( klant erbij)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf meelevend en zo snel als mogenlijk geholpen tot volle tevredenheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf AutoFirst Rommelse levert goede en betrouwbare service! Ik kom hier nu al een jaar met veel plezier terug voor het onderhoud aan mijn Alfa Romeo. Wordt iedere keer professioneel en snel geholpen! Ik beveel deze garage zeker aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier jaarlijks met mijn \"young-timer\" uit 1991 voor de APK keuring en de service is gewoon goed te noemen. Er wordt niet alleen naar de verplichte punten gekeken, maar ze kijken ook verder en je krijgt altijd een advies op punten die er mogelijk op termijn aan zitten te komen of waar je aan kunt werken in de wintermaanden. Niet onbelangrijk, de persoonlijke benadering en koffie zijn ook altijd prima in orde.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De heer Rommelse had twee nieuwe banden besteld en na 1 dag konden ze al worden vervangen. En zelfs op zaterdag. Zeer vriendelijke mensen.\r\nHele goede service en goede prijs/kwaliteit.\r\nKom zeker terug.\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaringen met autofirst Rommelse,\r\nbellen en direct een afspraak maken, zeer goede service en snelle levering van onderdelen tegen eerlijke prijzen!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe banden onder de auto.\r\nPrima voorlichting over welke banden het meest geschikt waren voor ons.\r\nPrima service.