Tevreden.

Goede service, goede communicatie en altijd alles goed geregeld.

zie hier onder

verrichtingen die niet onder de APK keuring vallen moeten duidelijk worden aangegeven en alleen met toestemming van de eigenaar van de te keuren auto worden uitgevoerd. b.v. ruitensproeiervloeistof multiriemen aircopompen dynamo de vervangen onderdelen moeten nakeuring getoond worden aan de eigenaar van de auto

Doen wat ze zeggen

Goede afspraak. Bellen als er iets onverwacht extra is. Laten jou de keuze en zeggen wat voor- en nadeel is van de beslissing

Gewoon goede service

Goed geholpen alles netjes afgewerkt Vriendelijke medewerkers.

• Prijs/Kwaliteit

Goed, vriendelijk, eerlijk advies en snel

Vriendelijk personeel, deskundig probleem snel opgelost.

perfect

betrokken advies en 'herstel'

• Prijs/Kwaliteit

altijd snelle en goede service

Al aardig en behulpzaam

Vakmensen met kennis van zaken

• Prijs/Kwaliteit

Alles volgens afspraak in orde.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd vriendelijk, persoonlijke aandacht en een uitstekende service. Makkelijk om. Online een afspraak te maken. Bij bijzonderheden wordt je altijd eerst gebeld zodat je niet wordt verrast door een hoge factuur.

• Prijs/Kwaliteit

Goed overleg en geen onverwachte reparaties

Prima, snelle service

Airco werkte niet, euvel snel gevonden en zeer snel verholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Heel goede service, Medewerkers heel vriendelijk, mijn ervaring als wat is en je belt dan wordt snel een afspraak gemaakt, om zo snel mogelijk het Auto weer klaar te hebben . Ik ben gewoon heel heel goed tevreden en kom met zekerheid graag weer terug.

Beter kan niet

Alles uitgevoerd zoals vooraf af gesproken Netjes gebeld voor extra werkzaamheden en een factuur indicatie gegeven

super service

Super service en komen afspraken altijd na.

Altijd goede service

Word altijd netjes te woord gestaan en de service is prima!

geweldig goede ervaring

prima service fijn om ook nog een kop koffie te drinken goed overleg voor de kosten van de onderhoudsbeurt helemaal super goed mocht gebruik maken van leenauto

Deels goed deels minder.

Pluspunten: Reparaties netjes uitgevoerd en kreeg goede uitleg op mijn vragen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook kreeg ik de auto gewassen terug wat een aangename verrassing was! Verbeterpunten: Bij het maken van de afspraak had ik gevraagd of er een leenauto beschikbaar was, wat zo was. Bij andere garages waar ik in het verleden geweest ben was dit gratis (op brandstofkosten na uiteraard) dus stond er verder niet bij stil. Op de rekening werd er ruim 20 euro voor gerekend. Op zich prima, maar noem deze bijkomende kosten tevoren en stel de klant niet voor een voldongen feit als de dienst al is afgenomen. Ook werd de huurauto afgetankt. Ik was er alleen mee naar en van huis gereden, max 14 km. Aftanken was 3,98, bij een benzineprijs van ca 1.70 per liter. Dat is een verbruik van plm 1 liter op 5 km. Dat is extreem veel, zeker voor een kleine auto als een Suzuki Celerio. Kmstanden noteren bij het meenemen en brengen zou een goed idee zijn, om te kunnen zien of de aftankprijs realistisch is ten opzichte van het aantal gereden kilometers. Meer transparantie over de kosten is aan te bevelen.

Wordt altijd goed geholpen

De mensen die werken zijn correct

• Prijs/Kwaliteit

Fijne service. Snel geholpen.

Alles netjes gerepareerd

De werkzaamheden bij een APK werden vooraf netjes aangegeven.

Wij kennen geen betere!

Uiterst klantvriendelijk, deskundig, flexibel en een familiebedrijf \"korte lijntjes")

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

perfect

Bellen, probleem uitleggen en binnen een uur kon ik weer rijden

Erg goed

Heel erg goed