Klantvriendelijk en snel geholpen

Als er iets is net voor n vakantie e.d proberen ze je zo snel mogelijk te helpen!!

uitstekend

Snelle en correcte service en je krijgt nog tips toe over het behoud van de accu! Aan te bevelen, maar ik wil natuurlijk ook weer niet at ze het te druk krijgen :)

• Prijs/Kwaliteit

Geweldig...qua deskundigheid en tomeloze inzet!

Mijn auto had schakelproblemen...daar ik niet in Valkenburg op dat moment verbleef...telefonisch contact gehad met Richard....op zijn aanwijzingen...en na zijn telefonische test die ik moest afleggen...zou ik tocht kunnen maken (uiteraard zonder 100% ).... Zijn advies.....wel zo min mogelijk schakelen. Is mij gelukt....A2...vanaf Eindhoven... in 5 en binnendoor (vanaf Bunde) op het eind...Valkenburg in zicht...in de 2 en blij Richard bereikt te hebben. Scheelt wel in die Hitte! Dag erna telefoontje gekregen van Richard...wilde mij even tonen op de brug wat er aan de auto ..."wellicht" ....niet geheel met een volledige OKE -APK zou stroken....uiteraard geheel mee ingestemd. Even van mij zelf: voor de record: Een APK -garage dient dit wel ten alle tijden te blijven...dus enkel via de regels gesteld door de overheid.... opdrachten uitvoeren!....Anders is het einde APK-station....en dat kunnen wij NEVER hebben...TOCH! Opdracht gegeven c.f. advies uit te voeren. Vandaag telefoontje van Richard gekregen dat MIJN CAR opgehaald kon worden. Mis hem iedere dag..........de auto! Zonder er te kunnen zijn op dit ophaal-moment en gezien wat er zou zijn qua reparaties heb ik voor 200% en de rest + er vertrouwen in......Yell luidt: Niet Lang Hellen...Richard(Garage Olympia...wel in Valkenburg a/d Geul)...bellen! Kom z.s.m. mijn auto ophalen...Alvast dank voor jullie inzet en binnen een geweldige tijdspanne e.e.a wederom geklaard!

Goede service - zeer behulpzaam

Toen mijn auto bijna niet meer wilde starten maakte de garage al snel ruimte voor een afspraak. Ik kon snel terecht, ze zagen dat er sprake was van kortsluiting in een accucel en hebben dit direct gerepareerd. Hierna kon ik weer probleemloos op pad, zoals altijd heel tevreden!

Uitstekend!

Betrouwbaar, prima service, goede kwaliteit en heel vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Goede en duidelijke service.

Nagegaan wordt, wat nodig is en vervolgens correct uitgevoerd.

vetrouwenswaardige garage

Tevreden over hun werk, hun service en vriendelijkheid. Ik kom hier al 10 jaar.

• Prijs/Kwaliteit

goede en vriendelijke service.

ben zeer tevreden. afspraak met garage is goed georganiseerd. Reparaties worden deskundig uitgevoerd.

Vertrouwd adres

Mijn autootje kan er weer een jaar tegenaan. Erg blij met de service.

Zoals altijd

Zoals altijd een perfecte organisatie! Van afspraak tot einde! Dankjulliewel voor de service!

Goef

Als goed

top service en snel

snelle en deskundige beurt en flexibel in additionele punten zoals banden vervangen

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd prima geholpen.

Ik kom al ruim dertig jaar in garage Olympia, en ben dus een vaste klant. Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan, en kan altijd rekenen op een professioneel team dat vakkundig te werk gaat. Kortom, een garage die je kunt vertrouwen.

Goed geregeld

Alles vlot geregeld.

Super team

Goede service Houdt zich aan afspraken Perfect onderhoud Super garage

geweldige service

De service is altijd prima. Weer uitstekend geholpen.

Snelle en vakkundige afhandeling

Werd vlug geholpen en zeer tevreden over het werk

• Prijs/Kwaliteit

zijn vriendelijk en houden zich aan hun afspraken

Zijn vriendelijk en houden zich aan hun afspraken

uitstekende service

auto first neemt alle tijd voor mij als klant. Het geeft mij vertrouwen.

Goede service !

Onderhoud wordt steeds naar behoren uitgevoerd. Vriendelijk personeel !

• Prijs/Kwaliteit

Goeden vriendelijk geholpen met een bakje koffie.

Al die jaren netjes en prima geholpen.

betrouwbare garage waar ik goed geholpen wordt

betrouwbare garage waar ik goed geholpen wordt

Vriendelijke vakmannen

Vandaag was voor mij de zoveelste positieve ervaring. De mensen van AutoFirst in Valkenburg zijn altijd vriendelijk en stuk voor stuk vaklui. Voor mij het adres voor een goed en eerlijk advies en onderhoud.

Zoals altijd perfect behandeld

Voorafgaand aan het jaarlijkse onderhoud een duidelijke prijsafspraak gemaakt en tevens een indicatie ontvangen van mogelijke kosten bij het eerstvolgend jaarlijks onderhoud.

Tevreden

Tevrede met het uitgevoerde werk

Nieuweweg 38 6301EV Valkenburg a/d geul

043 60 90 388