goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede en snelle hulp.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vlot en snelle service ende koffie staat altijd klaar fijne garage zo door gaan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prima bedrijf, ik heb daar een peugeot 206 gekocht in 2015 voor 1200 euro met 153000 km op teller, nieuwe apk, kleine beurt, nieuwe distributie riem, een eerlijk bedrijf TOP rij nog steeds in deze wagen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een super ervaring met deze garage!! Een Spark gekocht in staat van nieuw 5 jaartjes oud en met Bovag garantie. Wij wilde pingelen maar Frank stond erop om de auto voor zo\'n prijs te verkopen zodat we toch net de Bovag garantie konden behouden. Helaas ging de auto na 1 maand al stuk!!! Omdat we uit Assen komen kregen we een super leen auto voor de tijd die nodig was om de auto te maken. Een fikse reparatie was nodig helaas voor de garage want wij wilden de auto immers zo mee nemen!!Maar tot onze volle tevredenheid is dit gemaakt en kunnen we weer verder. Terwijl we de Bovag garantie wilde laten schieten voor wat meer korting. Gelukkig heeft deze garage ons HEEL GOED geadviseerd bij de koop en ook nog eens een heel erg goede service verleend toen het helaas nodig was!\r\nIk kan niet anders zeggen dan dat de reis van Assen naar Rijssen, zeker de moeite waard is omdat het een garage is waar de klant echt koning is!! Top hoor!! \r\nNogmaals bedankt voor alles !!!\r\nJos en Lies

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb 10 jaar lang zeer deskundig en prettig advies mogen ontvangen tijdens de verkoop en onderhoud van mijn MX5

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische service, vriendelijke mensen. Zeer schoon, opgeruimd en netjes.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al tientallen jaren zijn we klant bij garage Lichtenberg\r\nOnze ervaringen met dit bedrijf zijn bijzonder goed. Ze staan altijd voor je klaar, no nonsens kortom geweldig! De Twentse gemoedelijke sfeer maar ook de vakmanschap verdienen een grote pluim.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel deskundig geholpen! Ben zeer tevreden over dit bedrijf
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prachtige reactie! maar een 9 is ook voldoende;)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was mijn apk vergeten en kon direct bij u terecht voor een beurt een apk en ook nog een leenauto. Na sluitingstijd de auto gebracht en ook na sluitingstijd weer kant en klaar opgehaald.\r\nTop service hartelijk dank\r\nRobert Bulters\r\nMazda Tribute rijder

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een net en betrouwbaar autobedrijf met goed geschoold personeel, kortom een goede keus voor auto occasion en reparatie.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al 14 jaar een tevreden klant bij dit bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij firma Lichtenberg een occasion gekocht.\r\nIk ben bij deze firma terecht gekomen door de goede revieuws op internet.\r\nIk wilde voor aankoop twee aanpassingen laten uitvoeren. In een prettig en constructief overleg met de eigenaar afgesproken dat de reparaties werden uitgevoerd tegen materiaalkosten.\r\n\r\nEen bedrijf dat staat voor de kwaliteit van haar producten en wanneer er toch een probleem ontstaat wordt dit snel en goed opgelost. \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed meegedacht met de aanschaf van nieuwe winterbanden!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraak voor een onderhoudsbeurt, APK en 4 nieuwe banden.\r\nGéén vage kosten zoals klein materiaal en ruitensproeier reservoirvulling.\r\n\r\nPrima service zoals altijd !\r\nZeer aan te bevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij deze garage een gebruikte auto gekocht en mijn auto ingeruild. Prettig contact, goede service, duidelijk en alle tijd. Heel vriendelijk en vakkundig. Ik kan deze garage van harte aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren tevreden klant bij dit bedrijf. Deskundig, goede service, prettige communicatie.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en deskundig bedrijf. Netjes, en erg goede service. Namen alle tijd om uit te leggen hoe mijn nieuwe auto werkte.\r\nHeb hier met een goed gevoel mijn auto gekocht.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto