Vriendelijk, gratis en ná sluitingstijd vakkundig geholpen zodat wij onze vakantie veilig voort konden zetten. Chapeau!

Chiptuning Oost Uitstekend!

De auto rijdt na de chiptuning een stuk prettiger en is nu beter afgesteld. Rijdt nu beter in zijn toerental, voorheen moest ik bijv. 75/80 km/u in de 4e versnelling rijden omdat je voelde dat ie hem dan nog niet goed pakte en vermogen verloor in zijn 5e versnelling, dat is nu een stuk beter. Ik kan nu op een hogere snelheid lagere toeren maken in een hogere versnelling. Het leveren van vermogen is ook een stuk pittiger geworden, dat merk je aanzienlijk. Verder goede service, afspraak is afspraak, leen auto en koffie stonden klaar bij binnenkomst. Ik werd geholpen door Frank Lichtenberg, hij legt goed uit wat hij doet en wat je er voor terug krijgt en neemt hier ook de tijd voor.

Wat een super service!

Na een slecht begin van onze vakantie hebben ze ons enorm geholpen waardoor we onze vakantie niet hoefde te onderbreken. Enorm vriendelijk en behulpzaam. Nogmaals hartelijk dank!

Zeer goed aanbevolen!

Een bijzonder goed uitgeruste garage, waar prima werk geleverd wordt en de klant zeer prettig wordt geholpen. Dit alles uiterst efficiënt en correct: meer valt er niet te wensen!

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk, oplossingsgericht en deskundige medewerkers!

Ik was op zoek naar een nieuwe auto en heb Frank gevraagd om voor mij op zoek te gaan. Tijdens een kop koffie hebben we mijn wensen doorgenomen en heeft Frank mij van advies voorzien. Binnen no time had hij een auto gevonden waar ik ontzettend blij mee ben en die volledig aan mijn wensen voldoet. De service verleent door deze garage is bijzonder goed!

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren tot volle tevredenheid klant. Ik woon in Duitsland maar laat mijn auto repareren door Lichtenberg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een occasion gekocht,er zat na aanschaf jammer genoeg een storing in de auto, maar ondanks dat we geen garantie hadden ,is alles keurig opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Relaxte sfeer

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf voor het eerst een outo gekocht zeer netjes behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super garage klant vriendelijk een klant met naam en GEEN NUMMER

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Lichtenberg staan ze tenminste écht voor je klaar. Spoedjes kunnen altijd tussendoor en het mooiste is dat je als klant nog echt koning bent! Een dikke 10!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede autogarage , zeer klantvriendelijk , deskundig en betrouwbaar !! Met plezier klant geworden
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk staan altijd klaar \r\nNiet kinderachtig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al ongeveer 30jaar bij garage lichtenberg volgens mij zegt dat genoeg.\r\nVerschilende auto,s er gekocht.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf met prima service. \r\nErg tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vandaag een auto gekocht, zeer netjes behandeld en er werd de tijd voor je genomen \r\nhier kun je gerust een auto kopen, en ik had al wat bedrijven gezien op zoek naar een auto. Nee helemaal goed!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundige mensen, klantgericht, prima prijs-kwaliteitsverhouding

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede en snelle hulp.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vlot en snelle service ende koffie staat altijd klaar fijne garage zo door gaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prima bedrijf, ik heb daar een peugeot 206 gekocht in 2015 voor 1200 euro met 153000 km op teller, nieuwe apk, kleine beurt, nieuwe distributie riem, een eerlijk bedrijf TOP rij nog steeds in deze wagen.