Topservice en afspraken die nagekomen worden.

Ik wil Frank en zijn medewerkers maar weer eens hartelijk bedanken. Of ik nu kom met een oude Volvo uit 1956 of met een camper, niets is die jongens te gek of teveel. Het wordt gewoon gefikt. "AutoFirst Lichtenberg" in Rijssen is een echte aanrader. Van mij krijgen zij een dikke tien.

Uitstekende garage

Al ruim 35 jaar bereider van alle types Mazda en ben ook al lang een trouwe klant bij Lichtenberg. Het contact is altijd zeer (klant)vriendelijk en probleem oplossend vermogen is van hoog niveau. Ook voor vragen is er altijd een luisterend oor en worden er adequate oplossingen geboden. We kunnen er altijd terecht ook soms heel spontaan bij een storing of iets dergelijks. Het complete team komt alle lof toe. Kortom zeer degelijk en betrouwbaar.

Super goede garage

Al ruim 50 jaar ben ik trouwe klant bij Lichtenberg. We kunnen er altijd terecht ook soms heel spontaan bij een storing of iets dergelijks. Onlangs is nog een garantie reparatie die al over de garantiedatum was keurig verholpen. Alle lof voor het team!

• Prijs/Kwaliteit

Goede service wat te merken is in kennis en kwaliteit

Mijn Mercedes A180 (W176-2018) is gechipt door autobedrijf Ligtenberg. Deze chip heeft mijn vermogen van 122pk naar 177pk verhoogd, een aannemelijke toename van koppel heeft gezorgd voor een betere response, meer souplesse en rijplezier. Ook is mijn auto actiever/ sneller met schakelen, door het extra koppel is het geen probleem vanuit een hogere versnelling te accelereren.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, gratis en ná sluitingstijd vakkundig geholpen zodat wij onze vakantie veilig voort konden zetten. Chapeau!

Chiptuning Oost Uitstekend!

De auto rijdt na de chiptuning een stuk prettiger en is nu beter afgesteld. Rijdt nu beter in zijn toerental, voorheen moest ik bijv. 75/80 km/u in de 4e versnelling rijden omdat je voelde dat ie hem dan nog niet goed pakte en vermogen verloor in zijn 5e versnelling, dat is nu een stuk beter. Ik kan nu op een hogere snelheid lagere toeren maken in een hogere versnelling. Het leveren van vermogen is ook een stuk pittiger geworden, dat merk je aanzienlijk. Verder goede service, afspraak is afspraak, leen auto en koffie stonden klaar bij binnenkomst. Ik werd geholpen door Frank Lichtenberg, hij legt goed uit wat hij doet en wat je er voor terug krijgt en neemt hier ook de tijd voor.

Wat een super service!

Na een slecht begin van onze vakantie hebben ze ons enorm geholpen waardoor we onze vakantie niet hoefde te onderbreken. Enorm vriendelijk en behulpzaam. Nogmaals hartelijk dank!

Zeer goed aanbevolen!

Een bijzonder goed uitgeruste garage, waar prima werk geleverd wordt en de klant zeer prettig wordt geholpen. Dit alles uiterst efficiënt en correct: meer valt er niet te wensen!

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk, oplossingsgericht en deskundige medewerkers!

Ik was op zoek naar een nieuwe auto en heb Frank gevraagd om voor mij op zoek te gaan. Tijdens een kop koffie hebben we mijn wensen doorgenomen en heeft Frank mij van advies voorzien. Binnen no time had hij een auto gevonden waar ik ontzettend blij mee ben en die volledig aan mijn wensen voldoet. De service verleent door deze garage is bijzonder goed!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren tot volle tevredenheid klant. Ik woon in Duitsland maar laat mijn auto repareren door Lichtenberg.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een occasion gekocht,er zat na aanschaf jammer genoeg een storing in de auto, maar ondanks dat we geen garantie hadden ,is alles keurig opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Relaxte sfeer

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf voor het eerst een outo gekocht zeer netjes behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super garage klant vriendelijk een klant met naam en GEEN NUMMER
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Lichtenberg staan ze tenminste écht voor je klaar. Spoedjes kunnen altijd tussendoor en het mooiste is dat je als klant nog echt koning bent! Een dikke 10!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede autogarage , zeer klantvriendelijk , deskundig en betrouwbaar !! Met plezier klant geworden
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk staan altijd klaar \r\nNiet kinderachtig

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al ongeveer 30jaar bij garage lichtenberg volgens mij zegt dat genoeg.\r\nVerschilende auto,s er gekocht.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf met prima service. \r\nErg tevreden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vandaag een auto gekocht, zeer netjes behandeld en er werd de tijd voor je genomen \r\nhier kun je gerust een auto kopen, en ik had al wat bedrijven gezien op zoek naar een auto. Nee helemaal goed!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundige mensen, klantgericht, prima prijs-kwaliteitsverhouding
  • Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Andere reden