• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen vrijdagmiddag kwam ik -zonder afspraak - langs voor 2 dingen, nl een tikkend geluid bij het optrekken en remmen, alsmede een afneembare fietsendrager die alleen door zwaargewicht boksers gedemonteerd kunnen worden. En dat ben ik niet. Beide dingen , -zowel het tikken als de afneembare fietsdrager- zijn vakkundig verholpen door Auto Heemskerk, en nog zonder kosten ook. Wat een service !\r\nik hoor geen getik meer en de fietsendrager kan ik nu makkelijk monteren en demonteren.\r\nEr zijn dus nog steeds bedrijven in NL waar de klant nog koning is......!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals al jaren goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service bij zowel onderhoud, reparatie, schadeherstel en aanschaf gebruikte auto. Deskundig en mega attent team. Dit is al meer dan 20 jaar hét bedrijf waar ik mijn auto(\'s) in onderhoud heb en ben zeer tevreden. Zelfs nu ik naar Brabant ben verhuisd, blijf ik graag klant bij deze zaak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede ervaringen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent een mooie occasion gekocht. Alles tip top in orde! Ik werd gastvrij ontvangen en de heer Heemskerk is heel attent. Echt een aanrader om hier heen te gaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoopadvies van een Nissan x-trail uit 2016 die bij een andere dealer aangeboden werd.\r\nDeze wilde de auto niet over laten nemen door Heemskerk.\r\nDesondanks alle advies gegeven. En alle benodigde informatie. De extra garantie word ook geregeld.\r\nNatuurlijk gaan(blijven) we voor het onderhoud naar Auto Heemskerk! top bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en vriendelijk contact, servicegraad is hoog. Staan klanten correct en netjes te woord. Geven juiste informatie en inzicht in kosten bij eventuele reparatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals altijd prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vertrouwd gevoel, geen gladde verkooppraatje en geen verrassingen wat betreft het aanschafbedrag.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht prima geholpen erg vriendelijk en correct . Alles keurig volgens afspraak

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk, deskundig en klantgericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb drie oudere Nissans al jaren in onderhoud bij Auto Heemskerk. Wij worden altijd direct geholpen als er wat is. Uitstekende service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf altijd goede service en vriendelijke bejeging

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijk team met mensen, die altijd voor je klaar staan. \r\nKomen goed hun afspraken na, en leveren prima werk.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via marktplaats een aankoop gedaan bij dit bedrijf. Ondanks het slechts een onderdeel betrof werden wij verwelkomt met koffie, uitgebreide montage instructie en mochten zelfs even binnen in de garage staan. Fijne mensen/fijn team! Zeker een aanrader.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een leuk klant vriendelijk bedrijf .Wordt er erg goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige garage, we zijn al jaren klant!!!!\r\nVriendelijk en deskundig personeel en een goede service!!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en snelle service.