Klantvriendelijk, deskundig en betrouwbaar

Ik kom nu al twaalf jaar - zonder onderbreking - met mijn Nissan naar AutoFirst Auto Heemskerk in Roelofarendsveen. In mijn woonplaats Leiderdorp zit weliswaar een Nissan dealer, maar ik rijd graag een stukje verder voor de vertrouwde klantvriendelijkheid, deskundigheid en betrouwbaarheid.

• Prijs/Kwaliteit

Een fijne zaak goed behandeld afwerking top, en netjes te woord gestaan door de dame en heer..

Prima bedrijf

Nissan gekocht heel goed geholpen vriendelijke mensen en verstand van zaken super tevreden een aanrader.

Top dealer!

2 jaar geleden een Toyota Aygo gekocht. Prima auto! Nooit problemen mee gehad. Vriendelijk personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Prettige sfeer, sympathieke medewerkers, behulpzaam, invoelend en meelevend.

Vlot en accuraat afgewikkeld.

Heel goed.

Goede ervaring, service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen vrijdagmiddag kwam ik -zonder afspraak - langs voor 2 dingen, nl een tikkend geluid bij het optrekken en remmen, alsmede een afneembare fietsendrager die alleen door zwaargewicht boksers gedemonteerd kunnen worden. En dat ben ik niet. Beide dingen , -zowel het tikken als de afneembare fietsdrager- zijn vakkundig verholpen door Auto Heemskerk, en nog zonder kosten ook. Wat een service !\r\nik hoor geen getik meer en de fietsendrager kan ik nu makkelijk monteren en demonteren.\r\nEr zijn dus nog steeds bedrijven in NL waar de klant nog koning is......!\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals al jaren goede service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service bij zowel onderhoud, reparatie, schadeherstel en aanschaf gebruikte auto. Deskundig en mega attent team. Dit is al meer dan 20 jaar hét bedrijf waar ik mijn auto(\'s) in onderhoud heb en ben zeer tevreden. Zelfs nu ik naar Brabant ben verhuisd, blijf ik graag klant bij deze zaak.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede ervaringen
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent een mooie occasion gekocht. Alles tip top in orde! Ik werd gastvrij ontvangen en de heer Heemskerk is heel attent. Echt een aanrader om hier heen te gaan.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoopadvies van een Nissan x-trail uit 2016 die bij een andere dealer aangeboden werd.\r\nDeze wilde de auto niet over laten nemen door Heemskerk.\r\nDesondanks alle advies gegeven. En alle benodigde informatie. De extra garantie word ook geregeld.\r\nNatuurlijk gaan(blijven) we voor het onderhoud naar Auto Heemskerk! top bedrijf!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en vriendelijk contact, servicegraad is hoog. Staan klanten correct en netjes te woord. Geven juiste informatie en inzicht in kosten bij eventuele reparatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals altijd prima

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vertrouwd gevoel, geen gladde verkooppraatje en geen verrassingen wat betreft het aanschafbedrag.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht prima geholpen erg vriendelijk en correct . Alles keurig volgens afspraak

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk, deskundig en klantgericht.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb drie oudere Nissans al jaren in onderhoud bij Auto Heemskerk. Wij worden altijd direct geholpen als er wat is. Uitstekende service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf altijd goede service en vriendelijke bejeging