Vriendelijk en servicegericht

Je wordt hartelijk ontvangen door vriendelijk en vakkundig personeel.

Afspraak is afspraak

Online gereageerd op een advertentie. Inruil voorstel gevraagd en binnen korte tijd werd ik al terug gebeld. Telefonisch een bedrag afgesproken en bij aankomst in Oss (voor mij anderhalf uur rijden) bleef men bij het afgesproken bod. Auto stond klaar voor een proefrit en deze was zoals beschreven. Al met al een prettig bedrijf, no nonsense en afspraak is afspraak. Ik zou hier zeker weer een auto kopen (overigens geen ervaring met garagewerkzaamheden of garantie dus kan daar niet over oordelen)

Vriendelijke mensen Snelle reactie op mail Alles snel geregeld Zou er zeker weer een auto kopen

echt goed

De snelheid van de automonteur. Sevice en vriendelijkheid. Maar ik vind het autobedrijf helemaal goed! Blij met de garage. Ik vind Coen ook een fijne man. Vriendelijke groeten, Elisabeth Schuiling

Super, fijne garage met veel variaties in mooie auto's.

Ik kom er al ruim 30 jaar met plezier. Echt een zakenman met het hart op de goede plaats. Ik koop hier ook nieuwe auto's, tenslotte gaat het er om wat je moet bijbetalen, en dat is minder als bij de dealer. Ook voor het onderhoud en de APK kunnen wij hier terecht.

Goede service. Klantvriendelijk en meedenkend.

Snelle service, prijs zoals afgesproken

Altijd direct bereid om te helpen. Zeer vriendelijk.

In een woord geweldig

Wij zijn vriendelijk en openhartig ontvangen en zeer behulpzaam....met het kiezen van een auto

Goed behandeld , goede service

Goed en netjes behandeld , goede service. Mijn pa en ik beide een auto gekocht

Top bedrijf

Goed op de hoogte gehouden van het verloop van de aankoop. Top service alles helder en duidelijk uitgelegd

Klantvriendelijk, service gericht! Super!

Keurig bedrijf! Vriendelijk ontvangen en de reparaties zijn keurig uitgevoerd! Tot de volgende keer!

Prima bedrijf

bijzonder en goed!

vriendelijk, betrouwbaar, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en goede auto's.

Deskundig vriendelijk snel correct enz

Prima deskundige vriendelijke correcte snelle garage. En de koffie is gratis

Bedrijf met aandacht voor de klant met een snelle en goede service, bedankt!

Een bedrijf dat aandacht heeft voor de klant. Snelle en goede service. Denkt mee in oplossingen bij problemen met het voertuig. Zeer tevreden!

erg persoonlijk en goed geholpen

ik werd na maanden nog steeds herkend vriendelijk en goed geholpen.

U kunt in de kantine wachten op koffie

Prima service, zeer tevreden.

Zoals gezegd alles prima

Goede garage waar we vriendelijk geholpen zijn.

Zelfs op zondag was het geen probleem dat we onze nieuwe auto op kwamen halen.

Goede service eneen vriendelijke behandeling

Men staat altijd voor je klaar en geeft een goed advies ook bij een soms dure reperatie

erg goed geregeld

alles ging naar wens klant vriendelijk

heel goed alles netjes geregeld

zeer tevreden

Top service!

Om half vier gebeld en 10 minuten later kon ik al terecht om nog even snel mijn accu te laten vervangen. Fatsoenlijke normale tarieven en onderdeel prijzen. En ouderwets vriendelijke service met een gemeende glimlach.

Top service!

Heel fijn en professioneel bedrijf! Koop ik zeker weer een auto.

Katwijkstraat 32

5341TC Oss