Nette goede service

Eerlijke duidelijke uitleg zowel technische als in kosten.

Prima bedrijf. Coen neemt uitgebreid de tijd voor je. Hij denkt goed mee en is ook heel geduldig. Ik ben namelijk zeer kritisch met banden en velgen onder mijn BMW. Dat vergt nogal wat geduld van de verkopende partij. De velgen en het bandenmerk van de vorige eigenaar waren voor veel mensen in orde, maar niet voor mij. Coen wilde het net zo graag oplossen zoals ik dat zelf wil en daarvoor nam hij ook uitgebreid de tijd. Dat ik wel eens dacht: 'Ik zou gek worden van zo`n type als ik.' Een proefrit of 4 verder en een hoop gewissel met banden en velgen was het perfect. Daarnaast zegt hij niet alleen dat je welkom bent, je bent dat ook echt. Dus 'de koffie staat klaar' is daar ook echt gemeend. Verder kan ik er niets over zeggen, want de auto die ik heb gekocht is tot nu toe probleemloos. Maar mocht er zich toch 'iets' voordoen dan heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt. Ik kan je dit bedrijf dus echt aanraden.

Super service

Op zaterdagmiddag na het boodschappen doen gestrand met een auto die niet meer wilde starten. Na een belletje snel ter plaatse. Accu kapot. Gelukkig nog diezelfde middag een nieuwe accu geplaatst! Super service dus!

Top bedrijf

Het duurde ff voordat de auto klaar was , fijne garage om zaken mee te doen .

Gastvrij en prachtige auto's

Mijn auto ingeruild en een andere gekocht die gewassen en gepoetst klaar stond om mee te nemen. Vriendelijk personeel, behulpzaam en gastvrij. Mooie auto's in de showroom en een keurige uitstraling. Mooi bedrijf zou er zo weer een auto kopen.

Service top.

Een bedrijf die tijd maakt voor klanten. Keuze volop. Mooie auto gekocht. Word van bumper tot bumper na gekeken voordat hij mag vertrekken. Goede Service is gewoon normaal bij dit bedrijf. Zoals t hoort.

Tevreden ..

Fijne ontvangst .. Mooie collectie auto”s en super blij met mijn mooie mini

Altijd goed

Je Word bij coen altijd als je een afspraak maakt ook meteen geholpen en hij belt ook altijd op wat er aan moet gebeuren. Ben er ook altijd blij mee dat dat gebeurt

Coen komt de zaken na !

Wat een geluk dat we deze op en top Audi A5 bij dit bedrijf hebben gekocht Wat een plezier en vertrouwen en gemoedelijkheid

Goed!!

Goede service, wordt goed en snel geholpen en op de hoogte gehouden.

Prima bedrijf en ondernemer

Klanten zijn echt welkom en Coen is man van zijn afspraken. Prettige benadering van klanten en goede service!~ mvg Jack Aarts

Goede service, eerlijke prijzen.

Vriendelijk, klantgericht. Prima service!

Wederom weer fijn geholpen

Fijn en met kennis van zaken geholpen , goed overleg en duidelijk wat je kan verwachten

Fijn bedrijf, goed en vriendelijk geholpen

Fijn bedrijf, goed en vriendelijk geholpen

Goed.

Snelle en goede service, inclusief goed advies.

Super, goed advies, nette service

Hele nette garage, mooie auto's, aardige mensen die met je mee denken. Top bedrijf! Dank je wel Coen Droomers voor je nette service, advies, het meedenken met ons en je tijd. Met vriendelijke groeten, Vivian Oranje en Miranda Jansen Valkenswaard

Correcte services

Brabantse gastvrijheid en vakkennis

Snel geholpen, kwaliteit service.

Mooie auto gekocht. Was netjes in orde gemaakt en werd goed en snel geholpen.

Perfecte service!

Naar lang zoeken voor een geschikte bestelauto heb ik deze gevonden bij Autobedrijf Coen Droomers. We hebben gelukkig snel een afspraak kunnen inplannen om de voertuig te bezichtigen, de verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam. We zijn zeer tevreden met de complete afleverpakket die voor zorgt dat we een compleet onderhouden bestelauto afgeleverd kregen. Wil namens ons bedrijf, de heer Droomers erg bedanken voor de nieuwe APK bij het afleveren van de bestelauto. Met vriendelijke groeten, Oss Halal Food B.V. B.CAN

Fijne service

Weer fijn geholpen bij Coen Droomers. Goed telefonisch overleg over eventueel te vervangen onderdelen tijdens beurt/APK, alles prima geregeld en duidelijk. Ik kom graag vanuit Veldhoven naar Oss om hier mijn auto te laten nakijken. Top!

Gewoon goed!

geweldig geholpen en zeer klantvriendelijk

Je wordt met open armen ontvangen met een heerlijk koppie koffie. Goede service en een mooie prijs terug voor mijn oude auto. In 1 woord echt de moeite waard om hier terug te komen.

Dit bedrijf verleent Service zoals het hoort!

Net bedrijf, vriendelijk, (Brabantse) gastvrijheid en ze komen hun afspraken na.

Vriendelijk en servicegericht

Je wordt hartelijk ontvangen door vriendelijk en vakkundig personeel.

Katwijkstraat 32 5341TC Oss