Top service, afhandeling, nazorg !!

Top service afhandeling en nazorg , zeer aan te bevelen!!

Goede en prettige dienstverlening

Eigenaar en personeel waren prettig in de omgang en hebben me goed geholpen

Klantvriendelijk, snelle en goede service inclusief goed advies.

Mijn ervaring is heel positief, waardoor ik ook familie deze garage heb aangeraden.

Goed en netjes - Let op kosten!

Via service right ben ik bij deze garage terecht gekomen en heb mij gemeld voor een kleine beurt met APK. Er was verwarring met de afspraak, die op een donderdag stond, maar ik werd op dinsdag al gebeld voor de beurt. Een verassing natuurlijk. Ik heb hem helaas zelf moeten brengen ophalen, want via service right is het ophalen en brengen van de auto opgenomen. Voor de rest was medewerker vriendelijk. Ik werd in de tussentijd gebeld door de garage dat de remblokken aan vervanging toe waren. Daarbij werd ik niet echt geinformeerd over de kosten. Ik schrok wel van de rekening bij het ophalen. Je gaat namelijk ergens van uit ... Het voordeel van service right is dat je direct weet wat je kwijt bent aan je beurt. Je verwacht dat er niet veel extra bij gaat komen. Als tip wil ik meegeven dat in mijn geval met het vervangen van de remblokken bij service right een bedrag wordt gerekend van € 81,- voor mijn type auto. Er wordt tevens uitgegaan van een 1 uur werk. Bij de garage heb ik hier meer dan het dubbele voor betaald en hebben ze hier ook langer aan besteed dan een uur. M.a.w. De les is om te checken wat die (extra) werkzaamheden bij service right kosten en te vragen waar de garage het voor maakt. Is het verschil te groot bied je die werkzaamheden nog maar een keer via service right aan.

Ongelooflijk goed

We kwamen de auto bekijken, Door de geweldige ervaring hebben we de golf gti gelijk gekocht. Ik ben zeer tevreden over de gastvrijheid en vriendelijkheid van dit bedrijf toppers Wat een mooie en goed verzorgde auto’s heb je staan Coen.

Kopeling plaat vervangen

Vriendelijke personelen en perfeckt geholpen. Bedankt voor de sevice.

Service zoals service hoort te zijn! Altijd klantgericht en meedenken

Zeer prettig

Wij hebben een zeer prettig gesprek gehad en het voelde vertrouwd

Snel , netjes, vriendelijk

Vakkundig, snel, vriendelijk, veel keus in diverse prijsklassen van occasions. Nette auto's! Nemen de tijd en luisteren naar wat je wensen zijn en geven goed advies. Vertrouwd adres in Oss. Goede reviews!

Goede snelle hulp

Ik ben even snel tussen door geholpen ,heen fijn

Klantvriendelijk en eersteklas service

Zeer goede ontvangst, en beleefd. Nette afwikkeling, goede uitleg over wat de problemen zijn.

mooie auto, netjes afspraken nagekomen.

Mooie auto, dealer is netjes alle afspraken nagekomen.

Met Coen is het heel goed zaken doen !!d

Ik heb met Coen Droomers gemaild , gelijk een antwoord terug. Ikheb met Coen telefonisch contact gehad de manier waarop ik te woord werd gestaan , de manier waarop mijn vraag beantwoord werd gaf gelijk een diep vertrouwen in het bedrijf en in de persoon Coen . Ik heb daar een Volkswagen sportsvan gekocht . We zijn prima overeen gekomen met aankoop van de Volkswagen golf en verkoop van mijn eigen auto . Coen en zijn mensen zijn zeer hulpvaardig en en heel correct . Wij zijn zeer, zeer tevreden Wij wensen jullie veel succes.

Uitstekend en eerlijk en oprecht autobedrijf

Eerlijk autobedrijf met betrouwbare mensen

prettig kopen en een goede service

Goede prijs kwaliteitverhouding, betrouwbaar en prima service.

Serious and honest business

It was a pleasure, to meet Mr. Coen and his staff. It was a clean business and they did everything to make it run perfectly! Thank you!

Top..

Auto snel rijklaar gemaakt. Fijne auto en vlotte en nette afwikkeling.

Correcte service

Net dat stapje meer. Vriendelijkheid behulpzaam en kennis van zaken.

top

fijn geholpen, na een proefrit ook meteen gekocht. prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Keurig volgens afspraak, zeer nette service

Gratis koffie, goede uitleg, geen verrassingen en een zeer goede en nette service. Garage zit in een woonwijk met veel auto's te koop, maar er is veel ruimte en je wordt super goed geholpen. Goed bereikbaar, geen hoge kosten en geen verrassingen. Alles in overleg. Zeer aan te raden.

Super service

I bought a car from Autobedrijf Coen Droomers in Oss Professional service I recommend the company

Supersnelle top service

Gebeld, kon gelijk komen, in no-time was de reparatie uitgevoerd.

Nette goede service

Eerlijke duidelijke uitleg zowel technische als in kosten.