Perfecte service goede monteurs en afspraak is afspraak

Ben blij dat ik voor de totale onderhoud hier terecht kan komen

Goede onderhandelingen, goede communicatie, duidelijk en vriendelijk.

Ze hadden meteen aandacht voor mij. Een eventuele proefrit was geen probleem. Onderhandelingen gingen soepel en vlot. Vriendelijk benaderd en realistisch over de auto. Zeer aanbevolen.

Auto snel keurig geregeld

Snel een nieuwe auto geregeld en de oude mooi achtergelaten. Top!

De zaakvoerder is een aangename en fijne man en doet er alles aan om je op je wenken te bedienen, top service. Er waren een paar dingetjes die ik had opgemerkt aan de Smart die ik had gekocht en bij de aflevering waren die netjes gemaakt top!

Top geholpen, alles volgens afspraak en op tijd!

Ging kijken voor een auto die ik op internet had zien staan. 't Is ongeveer 1,5 uur vanaf mijn huis, maar in de advertentie en op de foto's zag de auto er prima uit. Bij aankomst in Oss zag de auto er 'in het echt' net zo goed, zo niet nog beter, uit. Al snel kwam Coen en samen hebben we de auto goed bekeken, daarna mijn 'inruiler' en toen in overleg. Na een voorstel van Coen kwamen we tot een akkoord. Gelijk nieuwe banden er bij besteld en afspraak gemaakt voor ophalen. Een week na bestelling de auto opgehaald en deze stond al, mooi gepoetst met een nieuwe APK en op nieuwe bandjes, op mij te wachten. Daarna de noodzakelijke dingetjes afgehandeld (papieren en zo) en toen heerlijk in m'n nieuwe auto naar huis. Al met al een top ervaring met erg prettige benadering bij Coen gehad. Een aanrader wat mij betreft!

Komt afspraken na, kundig, vriendelijk, betaalbaar

Mijn Tesla model X apk gekeurd, banden vervangen, uitgelijnd, filter en wissers vervangen. Airco gecontroleerd. Twijfelde over vervangen van de aandrijfassen. Advies van Coen: niet doen. Uiteindelijk lag het aan de banden. Kijk, daar heb je wat aan, iemand die meedenkt. Prijzen zijn een stuk lager dan bij Tesla. En vriendelijk, ook niet onbelangrijk. Kortom: aanrader!

Super en snel

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Dankjewel!

Je wordt netjes behandeld en de garage bevat veel vakmanschap en ervaring. Je kunt je auto met een gerust gevoel achterlaten.

Perfecte auto en goeie service!

Net hier een auto gekocht en bevalt zeer goed.

Goede verkoopservice, aflevering auto prima.

Altijd direct deskundig geholpen

Snel geholpen, zeer vriendelijk personeel en een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik kom zeker hier vaker terug.

Snel geholpen , duidelijke afspraken en geen verassingen achteraf.

Top !

Makkelijk online een afspraak gemaakt … snel bevestigd via telefoon en mail … klantvriendelijk en behulpzaam… snel klaar ☑️

Zeer prettig

Zeer prettig, aardige ontvangst, goeie Uitleg

Vriendelijk en goed

Vakkundig en alles vooraf overlegd.

Geen probleem

Snel en professioneel geholpen

Snel en professioneel geholpen

Niks

Was ik toen oudemedeweeker!

Fiat Panda Twinair

Sehr nettes Kontakt, Auto wie beschrieben

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Gepassioneerd autobedrijf

Wij waren op zoek naar een goede bmw z4, zonder nare historie. Deze garage was 1,5 uur rijden bij ons vandaan, dus voordat we contact legden hebben we een aantal reviews gelezen, die opvallend positief zijn. En wij kunnen dit alleen maar bevestigen: De verkoper was heel open en behulpzaam, verschafte ons alle informatie zodat onze eigen garagehouder de auto kon natrekken. Toen wij een proefrit wilden maken bleek er helaas een mankement te zijn, waardoor de proefrit niet doorging. Dit is goed opgelost. Het duurde allemaal wat langer dan wij hadden gehoopt. Corona zal hierin een spelbreker zijn geweest. Maar inmiddels rijden wij met veel vertrouwen en plezier in onze prachtige auto. Zeker een aanrader

Goede service en een goed advies gehad

Vriendelijke goede service

Altijd goed en vriendelijk geholpen , zowel met auto kopen als met servicebeurten.

Prima ervaring, gastvrij en correct!

Het is aangenaam zaken doen met Coen. Duidelijk en vriendelijk.