Ik ben goed behandeld 👍

Goed behandeld fijne mensen

uitstekend autobedrijf waar de klant koning is

Bij Autobedrijf Coen Droomers wordt je altijd direct geholpen staat het tevreden houden van de klanten hoog in het vaandel

Uitstekende service,vriendelijk personeel.

jullie zijn echt fantastiesh

ik ben heel heel blij met de goede werk en persoonlijk contact dit vind je bij geen een garage bedrijf . het is fenominaal

Goed en vriendelijk

Gebruikte auto gekocht, nog twee gebreken geconstateerd ff een afspraak maken, Coen, een zeer vriendelijke man

Prettige samenwerking

Door deze samenwerking hebben we (wederom) een gezamenlijke klant blij gemaakt met de aanschaf van zijn nieuwe auto

Vlot en correct geholpen.

Prima garage. Geen gelikte dealergarage, waar inkoop niet weet wat verkoop doet en je pas een na een week een reactie krijgt op een email. Deze garage kan ik harte aanbevelen. Een degelijk familiebedrijf.

Snel

Goed advies snelle service

Snel,correct,vriendelijk,vakbekwaam!!

Coen Droomers en personeel zijn beleefd, vriendelijk en verstaan hun vak. Zijn zeer behulpzaam ook voor iets kleins zoals een lekke band wordt er direct indien mogelijk gereageerd en de zaak gerepareerd. Zij denken mee in veiligheid en betrouwbaarheid van de auto en zijn/haar eigenaar. Kortom ik ben zeer tevreden over deze garage en ga met een veilig gevoel de weg op na een onderhoudsbeurt bij deze garage!! Bedankt jongens van de werkplaats en Coen Droomers!!

Een hele fijne garage.

Altijd even vriendelijk en attend Ik ben erg blij met deze garage.

Super goed geholpen, uitstekende service

Juiste diagnose, een goede herstel

Prima autobedrijf

Je wordt er netjes geholpen. De mensen zijn deskundig. Ze hanteren nette prijzen. Geven goed advies.

Super Autobedrijf, warme welkom en uitstekende hulpverlening.

gewoon goed

weer een auto gekocht bij Coen Droomers en erg tevreden over de aankoop, service, kwaliteit en prijs

super snelle service

je wordt er altijd vriendelijk en goed geholpen.

Ik ben fantastisch geholpen!

Ik ben bij autobedrijf geweest voor onderhoud aan mijn auto. Ik werd keurig te woord gestaan en er werd vooraf duidelijk besproken wat er moest gebeuren. Ik ben super tevreden.

betrouwbaar en een hoop ervaring.

coen is iemand die je blindelings kunt vertrouwen.

top

heb bij coen droomers een mooie kia sorento gekocht auto ziet er supper netjes uit . service is super bij coen droomers ik had mijn auto gekocht maar wat bleek na twee keer weg zijn geweest startte hij niet meer ( accu stuk ) dus coen droomers gebeld EN WAT DENK JE er werd een monteur met een nieuwe accu naar mijn huis gestuurd die de accu er netjes erin zette dit alles kosteloos terwijl ik de auto zonder garantie had gekocht

eerlijke betrouwbare garage. fijne mensen.

op de bovag site stonden 2 kleine auto's. die hadden allebei onze interesse. we zijn gaan kijken en we hadden er beide een heel goed gevoel over. de uitleg was uitgebreid en we konden alles vragen. er werd ruim de tijd voor ons genomen. daarna was de keuze snel gemaakt, en hebben we ze allebei gekocht!

Nette mensen en goede service

Zeer goede en nette mensen service is top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen heel klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima vakgarage met goede service.koop al mijn auto,s daar al 30 jaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en snel geholpen. Ook in schadeherstel zeer goed en nauwkeurig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijke mensen en heel goed ADVIES servece begennen met een bakje cofie met heel vriendelijke gedultheid van A tot Z over her technik en de rest ik zoo seven TOP HARTELIJKE DANK +++