Goede service, kon meteen dezelfde dag terecht met het probleem.

mooi bedrijf, en heel klantvriendelijk

we zijn zeer goed en prettig geholpen, er werd goed uitleg gegeven. jammer dat het bedrijf zover weg is (115 km), anders zou ik er best vaste klant kunnen worden.

Prima service, vriendelijk,gastvrij,komt afspraken na.Er zijn nog een paar puntjes wat nog opgelost worden,maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.

Zijn erg goed geholpen,aardige mensen

Zeer goed geholpen!

Zeer flexibel bedrijf. Prettig geholpen.

Prima garagebedrijf

Prima service en snel gereed

Prima garage met vakkundige werkplaars

Ik heb sindskort mijn BMW in onderhoud en weet zeker dat de auto in goede handen is.

Goede snelle service

Vriendelijk, snelle en goede service!

Fijn contact, eerlijk dus gewoon goed

Goed gevoel, ze willen dat de klant echt tevreden is en dat is bij mij gelukt.

Super snelle service

klantvriendelijk Snelle service Uitstekend Zeker een aanrader

Fijn en accuraat geholpen!

Kwam om mijn auto uit te lezen omdat die al ongeveer een jaar een storing aan gaf. Mijn eigen garage kon de oorzaak niet vinden Binnen een dag was het opgelost. Heel fijn!

Topmonteurs

Echte vakmannen!!

Top bedrijf

Mooie auto's en super service!

Tot heden super geholpen!

Personeel is super vriendelijk en ze staan je direct te woord. Je hoeft niet te wachten!

Altijd snel en netjes geholpen. Goede prijs en eerlijke service!

Altijd snel en netjes geholpen. Goede prijs en eerlijke service!

Super geholpen

Fijne mensen en helpen altijd

Gewoon goed

Gewoon goede garantie en meteen opgelost

Een meedenkende garage bespaarde mij enkele honderden euro's, dat is pas service.

Nette, uitstekende service!

Geen makkelijke storing, waarbij de auto meerdere malen terug is geweest naar de garage. Altijd netjes geholpen tot een oplossing gevonden was! Kortom, een super ervaring!

Geweldige service

Je kunt altijd terecht en wordt zo snel mogelijk geholpen.

Fantastische service, goede communicatie en snelle reparatie

De reparatie van mijn Audi A6 was nog geen 10% van de offerte van een Audidealer. Op vrijdagavond de auto laten neerzetten en maandag einde middag kon ik er mee wegrijden. Goede en snelle communicatie. Zeer tevreden, jullie hebben er een klant bij.

Zeer goede service.

Je wordt als klant perfect behandeld.

Prima service en in alles transparant

Prima garage, klantgericht een aanrader.

Vriendelijke, goede service, fijn adres.

Altijd goed geholpen, vanaf de aankoop tot en met elk jaar onderhoud aan toe. Prima en fijn adres om te komen.

Fijne, serieuze mensen met goede service

Contact was prettig, snelle en goede service, serieuze mensen die super goed werk hebben verricht tegen een goede prijs!