Super goed

X

Goede vriendelijke man, netjes behandeld en een fijne auto gehaald.

Nette auto, alles netjes kunnen invullen qua overschrijvingen en een nette garantie kunnen krijgen.

Super snel en goed geholpen!

Eerlijk bedrijf met nette personeel. Ze hebben ons heel snel geholpen met het vinden van een passend auto. We zijn zeer tevereden en komen altijd weer terug.

Klantvriendelijk Autobedrijf

Vriendelijk, Correct, Flexibel in afhandeling van administratie, goed gevoel bedrijf

Gelukkig nog ouderwets klantvriendelijk

Prima service, vak bekwamen monteurs erg klantvriendelijk zeer tevreden.

Prettige samenwerking

Coen en Thomas hebben me beide vlot en vriendelijk geholpen

Gewoon super goed

Top service! Hele betrokken en gemotiveerde monteurs die altijd klaar staan en echt goed zijn in hun vak. Klanttevredenheid staat hier duidelijk op 1.

Echt goede service en maken gelijk tijd als er stukken zijn aan mijn auto en dat terwijl ze het eigenlijk te druk hebben!!

Geweldige ervaring

Geweldige ervaring en wordt altijd erg vriendelijk ,snel en professioneel geholpen.

Geweldige service en super klantvriendelijk

Zeer positief. Is niet de eerste auto die we kopen bij Coen Droomers. Coen, zijn vrouw en zijn personeel zijn zeer bekwaam, van alle auto's die ze hebben staan hebben ze alle informatie paraat en ze zijn zeer klantvriendelijk. Ze denken in oplossingen en doen er alles aan om aan de wensen van de klant te voldoen.

goed en correct geholpen

Leuke nette mensen, groot aanbod en vakbekwaam.

zeker een aanrader om een tweede hans auto te kopen

in november 2022 een auto gekocht, net voor de aflooptijd van 12 maanden garantie teruggegaan met een mankement aan de auto. De auto kunnen brengen en zonder ook maar 1 probleem het mankement hersteld. het was een dure reparatie maar zonder enig probleem alles hersteld. Gisteren de auto weer opgehaald, en hij stond gewassen en schoon gemaakt weer klaar. meteen een keuring erop. Dus super netjes alles afgehandeld en op de reparatie gewoon weer 3 maanden garantie.

Goede, vriendelijke en betrouwbare 1e ervaring

Onze 1e aankoop van een auto bij Coen Droomers. Vriendelijk en goed advies, goede service en betrouwbare afhandeling.

Prima geholpen.

Nemen voldoende tijd voor je.

Erg prettig bedrijf

We zijn goed geholpen een goede prijs en fijne benadering. De koffie is goed en alles bespreekbaar. Kortom we zijn erg blij met onze nieuwe renault captur

Op zeer prettige manier behandeld en na vlotte handel ook bij aflevering van de nieuwe auto gedaan wat was afgesproken. Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe aanwinst en beveel het bedrijf van harte aan.

Zoals verwacht goed!

Gewoon goed! Snelle services met overleg van eventuele reparaties. Tijdens keuring of reparaties is er een mogelijkheid om gebruik te maken van een leenauto.

Probleem met mijn auto onderweg, accu probleem en kon niet meer rijden. Als eerste werd gevraagd of ze mij naar huis konden brengen maar ik had zelf vervoer. De volgende dag was er al iemand om de nieuwe accu te installeren.

Goede service en betaalbare occasions

Mijn auto heb ik daar gekocht. Heel netjes en keurig rijklaar gemaakt. De service en het onderhoud zijn ook prima. Persoonlijk contact is er ook. Zorg ervoor dat als je bij hen terecht wil dat je op tijd belt en een afspraak maakt. Ze hebben een goed bezette agenda.

Heel goed bedrijf. Doet wat er belooft is.

Geweldige en persoonlijke service

Mooi assortiment auto’s en goede service! Als nodig maken ze tijd. Ik rijd er graag een stukje voor om.

Prettige ongedwongen sfeer om een auto te kopen

Eerste keer een auto gekocht bij Coen Droomers. Een garagebedrijf waar je auto's kan vinden die je niet zo snel ergens anders ziet. Prettige sfeer en ongedwongen de koop rond gemaakt. Tot op heden geen enkele bedenkingen om er nogmaals een auto te kopen.

Super bedrijf.

Mijn dochter haar eerste auto, is weer als nieuw. Super blij. En zeeeeeeer zeker aan te raden. Eerlijke en aardige mensen. Nogmaals dank.

Goede en eerlijke prijs

Erg fijne verkoper die verstand en passie voor auto’s heeft. No nonsense prijs en wil een tevreden klant naar huis sturen met een goede auto.