Erg prettig geholpen, goed persoonlijk contact.

Het was gemakkelijk om een afspraak te maken voor een testrit. Vriendelijk personeel, geen gladde autoverkopers maar mensen met verstand van auto’s. Goede inruilwaarde gekregen, niet afdingen of handjeklap maar gewoon meteen een goede prijs.

Kundig en goede service

Kundig en goede service

Goede service...

Moest mijn auto laten keuren en zocht nog een garage in de buurt ivm een verhuizing. Via Google kwam ik bij Autobedrijf Coen Droomers. Vandaag laten keuren en ben erg tevreden over de service dus heb mijn garage gevonden.

Super service... een hele aardige meneer die de tijd voor je neemt je alles duidelijk uitleg. ik kan niet meer zeggen dan Top

zeer geweldig zeer vriendelijk

nemen de tijd en maken een praatje

Een vriendelijk en profesioneel team.

Een autobedrijf dat niet op de klok kijkt en je zo snel mogelijk met een auto de deur uit stuurt, maar die echt met je meekijkt naar je wensen. Ik werd er goed en vriendelijk geholpen.

Prima zaak, goede ervaring mee

Volvo v70 gekocht, probleem met koppeling na aankoop, keurig opgelost samen..ondanks ik de auto kocht zonder garantie. Klasse!

professioneel, snel, betrouwbaar, deskundig, ontzettend aardig

zie boven

Klantvriendelijke garage die goede service verleent.

Ik ben daar via internet terecht gekomen en de eerste indruk van de garage was goed. Ik werd prettig en goed geholpen en heb een mooie deal gedaan. Bij de volgende aankoop ga ik zeker eerst daar weer kijken of er iets voor mij bij zit.

Verstand van zaken met eerlijk advies

Verstand van zaken met eerlijk advies. Fijn ontzorgd bij schade. Prettig personeel.

Top service

Ik ben uitstekend geholpen

Snelle hulp, met een goede prijs en kwaliteit verhouding!

Behulpzaam, snel, professioneel en niet te duur!

Is goed maar blijf letten op de kleine dingen.

Volvo op gehaald, goed ontvangen. Maar de kleine dingen zijn ook belangrijk. Rubber van de voet/ handrem gescheurd. Moet gewoon een nieuwe op. Drempel aan bestuurderskant staat omhoog omdat deze is vastgekit. Het zijn de kleine dingen die het doen. Wel vriendelijk personeel.

Goede service!!

Top!!

Goede en snelle service

super

door de jaren heen meerdere auto s gekocht goede ervaring /goede garantie

Geweldig goede service

fijne, snelle service, goed en vakkundig geholpen

airco service

100% tevredenheid. Alles verliep zoals het hoort.

Prima geregeld

Primal geregeld

Perfecte service

Mijn 1e ervaring bij Coen Droomers; super vriendelijke medewerkers, goede service. Aanrader dus.

In één woord: geweldig. Prima ontvangst met dito uitleg en proefrit naar eigen wens en inzicht. Aflevering met alle tijd voor uitvoerige uitleg en gewenste aanpassingen. 3é aankoop op rij waaruit blijkt dat we zeer tevreden zijnover dit bedrijf.

Altijd goed en meestal binnen een dag klaar

Ik maak telefonisch een afspraak en op die datum breng ik de auto om 8.15 naar de garage. Als er echt iets aan is wat heel duur is Word ik gebeld om te vragen wat ze moeten doen.

Betrouwbaar, klantvriendelijk en uitstekende after sales service

Prachtige Suzuki Kizashi gekocht (welke op zomervelgen zou worden afgeleverd). Deze zomervelgen bleken echter lakschade te hebben. Zonder enige discussie kwam men zelf met het voorstel om alle velgen te laten poedercoaten. Service zoals je mag verwachten!

Super bedrijf!

Heel vriendelijk contact, meedenkend, behulpzaam, super service en superblij met onze prachtige auto!

Gastvrije ontvangst en mooie auto aan overgehouden.

Gezellige en gastvrije ontvangst en vakkundig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto.