d

d

• Communicatietraject N.v.t.
  • Gastvrijheid eventmanager N.v.t.
  • Gastvrijheid samenwerkers N.v.t.
  • Kwaliteit culinair N.v.t.
  • Uitstraling locatie N.v.t.
  • Complimenten: d
  • Verbeterpunten: d
  • Voldeed de bijeenkomst aan uw verwachting? N.v.t.
  • Zou u nog eens met ons een event organiseren? Ja
  • Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? N.v.t.

Een prachtige locatie voor onze bijeenkomst.

We hadden een vergadering met aansluitend diner bij Brasserie Rita. Over het algemeen is Domusdela een super mooie locatie voor dagen zoals deze.

• Soort evenement? Overige events
  • Complimenten: - Communicatie over onze reservering verliep erg soepel en was prettig! - Kwaliteit van het diner was geweldig.
  • Verbeterpunten: - Keukentje naast vergaderruimte Walter was niet schoon/opgeruimd, stonden resten van de vorige bezoekers koekjes/thee waren niet aangevuld - Leerpunt voor mijzelf, bij reservering diner doorgeven dat voorkeur uitgaat naar samen zitten aan 1 tafel. Toen we dit op het moment zelf wilden regelen verliep dit erg stroef.

Erg fijne locatie en service

De hele ervaring bij Domusdela was uitstekend: van te voren goede communicatie, een nette offerte, het meedenken met het event. Op de dag zelf was alles prima geregeld, zelfs alle extraatjes die we wilden rondom Sinterklaas (chocolademelk, speculaas). Wij komen zeker terug!

• Complimenten: Dank voor de prettige ontvangst!
  • Verbeterpunten: Het zou erg leuk zijn om voor groepen rondleidingen met een gids door het gebouw aan te bieden. Het prikkelt de nieuwsgierigheid.

• Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? Overig

Prachtige locatie welke op een geweldige manier is ingevuld; de aankleding, sfeer, alle decoratie, voortreffelijk eten, licht & geluid, service en vriendelijkheid.

• Soort evenement? Personeelsfeest
  • Complimenten: Alles tot in de puntjes geregeld. Het is een feestje voor in de boeken
  • Verbeterpunten: Klein aandachtspuntje. Bij de invulling van het event, hebben wij zelf ideeën aangedragen. Deze zijn uiteindelijk ook perfect uitgevoerd. Echter hadden wij vanuit jullie iets meer creativiteit, eigen ideeën aangereikt willen hebben.

Fijne locatie!

Ik hoorde van onze manager dat het bij het inchecken niet helemaal soepel was verlopen. Hoe kunnen we dit samen verbeteren? Als ik een namenlijst stuur, kunnen de sleutels dan op naam klaarliggen zodat mensen sneller kunnen inchecken? Ik was er zelf niet bij maar hoorde dit achteraf.

• Complimenten: Bijzonder fijne locatie
  • Verbeterpunten: incheck procedure groep
  • Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? Mond tot mond/ netwerk

Eerdere ervaringen waren beter!

Tijdens de hele ochtend niemand van Domus Dela gezien. De groep 28 mensen was dermate groot dat een koffiezet apparaat niet voldeed. De zaalopstelling was niet correct maar wel snel aangepast. erg flexibel. De lunch viel ook wat tegen. buffet was vaak leeg en fijner als gasten aan tafel voorzien worden van drank.

• Verbeterpunten: begeleiding
  • Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? Overig

Fijne samenwerking met Margot MPS en Anouk. Tijdens de uitvoer complimenten voor het team. Iedereen was super behulpzaam en gastvrij. Het zag er fantastsch uit evenals de crew. Dank jullie wel!

• Soort evenement? Diner
  • Verbeterpunten: N.v.t.
  • Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? Via evenementen

Top opkomst en alleen maar lachende gezichten

Top locatie Prettige ontvangst Parkeren aan de overkant Premium faciliteiten Vriendelijk personeel Voldoende eten en drinken Top (technische) ondersteuning

• Verbeterpunten: N.v.t.
  • Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? Mond tot mond/ netwerk

Mooie locatie op een ideale plek

Prachtige locatie, bijzondere uitstraling van vroegere tijden, van alle moderne gemakken voorzien. Met een ruime rustige binnenplaats en dat bijna midden in het centrum van een bruisende stad.

• Complimenten: Uitstraling, verzorging
  • Verbeterpunten: inchecken groep, naam 1 persoon niet bekend terwijl er wel gereserveerd was
  • Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? Google/ websites

Mooie, unieke locatie in het bruisende Eindhoven

Goed georganiseerd event. Gasten waren meer dan tevreden. Enkel het ontvangst ( grote receptiehal) en de doorstroom naar de refter verliep stroef.

• Soort evenement? Show / beurs
  • Complimenten: Lekker eten, vriendelijke bediening, prachtige locatie
  • Verbeterpunten: Ontvangst van de gasten: wisten niet goed waarheen en de receptie was niet ondernemend genoeg
  • Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? Al jaren partner

Mountbattenweg 2 5466 AX Veghel

Over Hutten food & design

HUTTEN WIL HARTEN RAKEN EN VEROVEREN Gastvrijheid en culinair vakmanschap zijn al jarenlang hét visitekaartje van Hutten. Dit maakt Hutten tot de meest unieke conceptcateraar en medeorganisator van spectaculaire events en betekenisvolle ceremonies. Hutten maakt bijzondere momenten en momenten bijzonder. Overtreft verwachtingen van mensen en geeft altijd net dat beetje extra. Dat alles met oprechte gastvrijheid, het meest smaakvolle en beste eten en drinken, ambachtelijk bereid, verrassend en natuurlijk duurzaam.