Onze bruiloft was geweldig. We hebben genoten van moment 1. Alles was goed geregeld: het personeel, het eten, de aankleding en de locatie zelf.

• Complimenten: Het eten was subliem
  • Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? Mond tot mond/ netwerk

Prachtige locatie, alles uitstekend geregeld. Ervaring en hoge kwaliteit producten.

• Soort evenement? Particulier: huwelijk
  • Complimenten: Goede communicatie, mooie accomodatie. Goede kwaliteit producten en prettige gastvrije ontvangst.
  • Verbeterpunten: Koffie/thee in de ochtend en serveren van de lunch duurde wat lang. Dat had waarschijnlijk met personele bezetting te maken. Evenals de drankjes tijdens de borrel.
  • Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? Mond tot mond/ netwerk

We hadden het niet mooier durven dromen!

Een fantastische dag gehad! Van begin tot eind verliep zoals we gehoopt hadden. Op niks is er mis gegrepen en alles wat afgesproken was van tevoren is nagekomen.

• Soort evenement? Particulier: huwelijk
  • Complimenten: Kwaliteit eten, verzorging van ruimtes, verloop draaiboek, voorraad genoeg, snelle communicatie
  • Verbeterpunten: Porties diner iets groter

Geweldige dag

Onze dag was super. Wij zelf en onze gasten hebben ervan genoten. De catering was goed geregeld, het eten was erg lekker en de styling/ locatie top.

• Complimenten: Horeca uitstekend gedaan, eten was ook super goed
  • Verbeterpunten: Voor het laatste gesprek was er bij ons wat onduidelijkheid over de hapjes.

Onvergetelijk

Onze huwelijksdag is perfect verlopen. Dit komt door het contact van te voren maar ook door het personeel op de dag zelf. Wij als bruidspaar hebben een super mooie, onvergetelijke en onbezorgde dag gehad!

• Soort evenement? Particulier: huwelijk
  • Complimenten: Gastvrijheid. Communicatie.

Het was FANTASTISCH

Wij hebben afgelopen zaterdag onze bruiloft gevierd bij klooster Bethlehem. Wauw wat een prachtige locatie alles was tot in de puntjes geregeld. En aan al onze wensen was gedacht. En uitgevoerd. Wij hebben echt onze droombruiloft gehad. Van alles hebben wij genoten. Fijne partymanager en goeie communicatie.

• Complimenten: Perfecte organisatie
  • Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? Via evenementen

Prachtige locatie, communicatie is beroerd

We hebben een mooie dag gehad op klooster Bethlehem. Partymanager Joep en Vera hebben de dag super goed doen verlopen. De communicatie in het voortraject was echter beroerd. Weken niet reageren, geen terugkoppeling geven, onverwachte kosten en een heel vervelend detailgesprek. We werden als aanstaand bruidspaar niet echt ontzorgd.. Wil je een prachtige locatie en goed eten, dan raden we het zeker aan. Maar wees wel voorbereid op veel heen en weer mailen, reminden en inflexibiliteit.

• Complimenten: Goed eten, mooie plek
  • Verbeterpunten: Communicatie, prijsstelling
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? Ja
  • Zou u nog eens met ons een event organiseren? Nee
  • Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? Google/ websites

Complete en fantastische bruiloft vanaf het voortraject tot de dag zelf!

Beter was naar ons inziens niet mogelijk geweest! Het voortraject was heel goed echter ook de dag zelf die fantastisch moest zijn, was echt geweldig. Mede door de goede voorbereidingen vanuit Hutten, alles zeer compleet op de dag zelf, het eten, de begeleiding, de ambiance op de locatie, de vriendelijkheid en het meedenken van de medewerkers, beter hadden wij niet kunnen wensen. Als voorbeeld, de trouwjurk die gekreukeld was na een regenpartij, voordat de fotoshoot plaats vond werd netjes door de medewerkers hersteld met strijkbout. Dit was nog maar één van de vele extra's die wij van te voren nooit hadden kunnen bedenken. Echt een enorme aanrader!

• Soort evenement? Particulier: huwelijk
  • Complimenten: Alles was perfect! Complimenten voor Ruud, die was geweldig! Complimenten voor iedereen die deze dag een bijdrage heeft geleverd vanuit Hutten en de locatie!
  • Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? Google/ websites

Hutten zorgt voor lekker eten en luistert naar de wens van de klant.

Wij hebben onze bruiloft gevierd in Klooster Bethlehem. Het eerste contact wat we gehad hebben was erg prettig. In plaats van 'je kunt kiezen uit deze 3 menu's', werd er de vraag gesteld 'wat zouden jullie graag willen eten? Wat bestellen jullie normaal gesproken als je gaat uit eten?'. Dit om de de menukeuze op je grote dag af te stemmen op dat wat bij het bruidspaar past. Dit vonden wij erg prettig. Tijdens het plannen werden veel keuzes bij ons gelegd. We konden aangeven wat we graag zouden willen en dan ging onze contactpersoon kijken hoe dit te organiseren is en wat de kosten dan zijn, zodat we een keuze konden maken. De dag zoals hij in eerste instantie bedacht was, heeft door corona niet kunnen plaatsvinden. Het verzetten van de datum was geen enkel probleem. Uiteindelijk hebben we besloten afgelopen maart toch te trouwen op de locatie. Ook toen bleef het dialoog open, wat is er namelijk nog wel mogelijk binnen de huidige regels, waarbij de horeca dicht is, maar afhalen wel tot de mogelijkheden behoort. Dit is een zoektocht, veel brainstormen en vraagt creativiteit van beiden partijen. Omdat deze situatie nieuw is voor iedereen, is het begrijpelijk dat wij als bruidspaar met meer ideeën moesten komen dan Hutten. Ook moest alles op relatief korte termijn georganiseerd worden, omdat je pas kortdag duidelijkheid hebt wat wel/niet mag. Wij hebben fijn contact gehad met Lonneke, Jacqueline en later Caitlin. Tips voor komende bruidsparen: trouw wanneer de horeca open is, omdat je dan wel kunt borrelen en het feestelijker kunt afsluiten. Dit hebben wij wel gemist op de dag zelf.

• Gastvrijheid eventmanager
  • Gastvrijheid samenwerkers N.v.t.
  • Soort evenement? Particulier: Huwelijk
  • Verbeterpunten: Ik denk door het ad-hoc contact, dat dit heeft gezorgd voor kleine misverstanden, zoals 'Is het mogelijk dat gasten koffie / thee kunnen afhalen bij de afhaallunch?', waarbij aangegeven is dat dit kan maar dat de partymanager dit vervolgens niet kenbaar heeft gemaakt aan de gasten. Wij hadden dit niet vooraf gezegd omdat we dachten dat dit wel goed zou komen. Achteraf hoorde we dat de partymanager het niet mocht zeggen, omdat het dan weer teveel op horeca lijkt. Dit is jammer omdat gasten hier dus geen gebruik van hebben kunnen maken. Ook is het jammer dat de partymanager de kapel gecontroleerd had voordat wij weg gingen en achteraf bleek dat hier nog belangrijke spullen lagen, waardoor we op maandag nogmaals terug moesten komen. Die maandag hadden we onze spullen opgehaalde en lopen we naar de auto, is het maar goed dat er een vrouw komt die de brievenbus heeft leeggemaakt want bleek hier nog een felicitatiekaart in te zitten voor ons.
  • Wilt u het Hutten trendmagazine ontvangen? Nee

Onvergetelijke droom die uitgekomen is

Trouwen bij klooster Betlehem is echt top. Wat hebben wij een onvergetelijke dag gehad. Alles was tip top geregeld. Zorgeloos konden wij genieten van onze dag. Dit was mogelijk gemaakt door Aron. Dit is zeker een aanrader als je zorgeloos wilt trouwen.

• Gastvrijheid samenwerkers
  • Kwaliteit culinair N.v.t.
  • Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? Overig
  • Wilt u het Hutten trendmagazine ontvangen? Ja

Kan beter

De begeleiding door de mensen van Hutten tijdens het event was goed, wel een heleboel gedoe om met oude apparatuur een presentatie met geluid aan de gang te krijgen; catering prima. Wat duidelijk beter kan en moet is de parkeerplaats: helaas vonden er bij diverse gasten inbraken plaats in de auto's en dit was een teleurstellend einde van dit event; worden hier maatregelen voor genomen om dit een volgende keer te voorkomen (bewaking/camera's/overige maatregelen?).

• Soort evenement? Congres/vergadering
  • Verbeterpunten: zie bovenstaand
  • Voldeed de bijeenkomst aan uw verwachting? Nee
  • Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? Overig

Strakke organisatie

Alles werd top geregeld en de begeleiding op de dag zelf was zelfs beter. Zeer professioneel bedrijf

• Verbeterpunten: Lastig... alles was namelijk naar onze zin
  • Wilt u het Hutten trendmagazine ontvangen? Nee

TOP, en nog meer dan dat!!

Wauuw wij hebben de dag van ons leven gehad!! We hebben heel veel complimenten ontvangen, niet alleen omdat de locatie (Klooster Bethlehem) prachtig is, maar de bediening was top, het eten heerlijk en de medewerkers gastvrij. Het Italiaans liefdesplein (de late night snack op het terras met pizza en limoncello) maakte het voor ons af. Ik had nergens anders willen trouwen en kan het iedereen aanbevelen.

Verwachtingen zijn overtroffen

In het voortraject was het soms wat mailen over een weer, doordat we een gesprek hadden met de accountmanager, maar vervolgens iemand anders onze wensen ging uitwerken in de vorm van een offerte. Hier zag je dat er soms wat miscommunicatie was. De dag zelf heeft onze verwachtingen overtroffen. De dag verliep goed met behulp van de partymanager. Door de partymanager werden zowel wij als bruidspaar als onze ceremoniemeester ontzorgd. Hierdoor hebben wij allemaal optimaal kunnen genieten van deze dag! Nazorg: N.a.v. een mail van de accountmanager over hoe onze dag is verlopen heb ik gereageerd met een nog een punt van aandacht mbt het diner, maar hier hebben we helaas niets meer op teruggehoord.

• Soort evenement? Particulier: Huwelijk
  • Verbeterpunten: Accountmanager geeft laat reactie, soms zelfs niet. Communicatie vanuit partymanager was snel en duidelijk.
  • Wilt u het Hutten trendmagazine ontvangen? Nee

Mede dankzij Hutten is onze bruiloft de mooiste dag van ons leven geweest!

Wij hebben onze bruiloft gevierd bij Klooster Bethlehem en deze dag was helemaal compleet dankzij de deskundigheid van Jacqueline Glaser en de medewerkers op de dag zelf: Ruud en Aaron. De aankleding, het eten en drinken, alles was tot in de puntjes geregeld! Ook de kleine dingen waar je als onervaren gast (wij als bruidspaar) niet aan denkt of over het hoofd zou kunnen zien, worden feilloos opgepakt en geregeld door bovenstaande personen. Kortom: uiterst tevreden met jullie en hartelijk dank voor de mooie en geslaagde dag!

• Wilt u het Hutten trendmagazine ontvangen? Nee

Ultiem genieten door totaal verzorgd te worden.

Onze bruiloft verliep zonder enige zorg, doordat Hutten alles tot in de puntjes geregeld had. Door de uitstekende catering, aankleding en het zalige eten, was onze dag voor ons en alle gasten perfect. Het feest was waanzinnig, constant werd op ieders glas gelet en wij, als echtpaar, werden simpelweg gezocht en voorzien van wat we wilden. Ronduit fantastisch!

Uitstekend en bekwaam personeel

Onze trouwdag hebben we gevierd op Klooster Bethlehem met catering van Hutten. Het was in één woord geweldig! De locatie was prachtig. Het eten was goed, dit gaf iedereen aan. Ook de mogelijkheid om in verschillende ruimtes te zijn maakte het afwisselend. Ook de service, flexibiliteit, persoonlijke benadering en kwaliteit van het personeel (met name Ruud) was uitmuntend!!

• Wilt u het Hutten trendmagazine ontvangen? Nee

Alles tot in de puntjes verzorgd!

Wij hebben onze bruiloft gevierd bij Klooster Bethlehem met als cateraar Hutten. Alles was tot in de puntjes geregeld! Vooraf werd een partymanager aangewezen die met ons de dag heeft doorgesproken tot in detail en die altijd beschikbaar was voor vragen. Op de dag zelf hoefden wij aan niks te denken. Wij en onze gasten werden echt in de watten gelegd en de medewerkers zaten overal boven op (op een zeer goede manier). Alle hapjes en het diner (een BBQ) waren heerlijk! Kortom, hele fijne service, goed en lekker eten en vooral hele fijne en lieve medewerkers! (met speciale dank aan Aaron en Antoinette, jullie zijn toppers!!!)

Goed geregeld

De partymanager Ruud heeft ervoor gezorgd dat alles in goede banen is geleid en met hem was ook alles bespreekbaar.

• Verbeterpunten: contactmogelijkheden, afspraken nakomen
  • Wilt u het Hutten trendmagazine ontvangen? Nee

Goede service van vriendelijk personeel!

Het laatste gesprek met de manager om de puntjes op de i te zetten was heel prettig en geeft een goed gevoel. Op de dag zelf een paar veranderingen en door het hete weer een aantal aanpassingen moeten doen. Deze werden door het personeel goed opgevangen en werden snel opgelost. De interactie tussen het personeel en het gezelschap was heel gemoedelijk en gezellig. Door het hete weer werd er veel gedronken, en moest het personeel flink doorwerken. Desondanks had niemand een leeg glas en werd het lege werk ook net zo snel opgeruimt.

• Wilt u het Hutten trendmagazine ontvangen? Nee

Fantastisch personeel, fantastische locatie, fantastisch geregeld!

Ze leveren top kwaliteit. Alles is perfect geregeld en als je geen hele rare wensen hebt, kan alles wat je wil. Ze maken je bruiloft compleet en zorgen mede voor dat het een dag wordt om nooit te vergeten.

Fantastisch!!!

Wij hebben een fantastische en vooral een zorgeloze dag gehad!! En vooral de credits naar Aaron!! Hij heeft super hard gewerkt! 1 klein nadeeltje: eten van de kinderen duurde best lang. Wij hadden allemaal al een keer wat gegeten van de bbq en de kinderen hadden nog steeds geen frietjes. Maar als dat het enige is op zo'n dag dan hoor je ons verder niet!! Bedankt voor deze dag! Liefs Irene en Jeroen

Onvergetelijk

Vanaf het begin (de voorbereiding), tot aan het einde (het feest), is de inzet van Hutten fantastisch geweest!! Grote complimenten aan Jacqueline, Lonneke, Aaron, Antionette, Jack en alle andere medewerkers die onze trouwdag tot een groot succes en een onvergetelijke dag hebben gemaakt. Niet alleen grote complimenten namens ons, maar ook namens onze gasten. Groetjes, Maurice en Joanne Rinkens

• Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? Reclame uitingen

Het was geweldig!

Alles was geweldig bij Klooster Bethlehem, het eten, drinken, decoratie, het personeel en uiteraard de locatie zelf! Wij hebben enorm genoten en raden iedereen aan die wil trouwen om het hier te doen! Zeker met partymanagers Antoinette en Aaron.

• Hoe bent u in contact gekomen met Hutten? Via evenementen
  • Wilt u het Hutten trendmagazine ontvangen? Nee

Vooraf uitgebreid naar onze wensen geluisterd en deze ook helemaal top uitgevoerd. Aanwezigheid locatie manager bruiloft een zeer fijne toegevoegde waarde om goed in te kunnen spelen op zaken.

• Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Soort evenement? Particulier: Huwelijk
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Mogelijk een wat nieuwere muziekinstallatie in de kapel. Voorkomt mogelijk een situatie dat zelf meegebracht apparatuur niet werkt.

Over Hutten food & design

HUTTEN WIL HARTEN RAKEN EN VEROVEREN Gastvrijheid en culinair vakmanschap zijn al jarenlang hét visitekaartje van Hutten. Dit maakt Hutten tot de meest unieke conceptcateraar en medeorganisator van spectaculaire events en betekenisvolle ceremonies. Hutten maakt bijzondere momenten en momenten bijzonder. Overtreft verwachtingen van mensen en geeft altijd net dat beetje extra. Dat alles met oprechte gastvrijheid, het meest smaakvolle en beste eten en drinken, ambachtelijk bereid, verrassend en natuurlijk duurzaam.