Hebben veel verstand van auto’s en zoeken altijd naar de goedkoopste oplossing.

Vriendelijke eigenaren en personeel.

Klantvriendelijk

Deskundig, service en prijsverhouding ,eerlijk overzichtelijk. Altijd bereid om samen naar oplossing te zoeken.

Geweldig bedrijf

Leuke mensen. Denken mee in oplossingen en betaalbare prijzen. Wij zijn vaste klant.

• Bereikbaarheid

Altijd eerlijk advies. Belt als het duurder wordt. Vrirndelijk. Kom er al tig jaar. Heel blij met

Goed eerlijk advies. Altijd belletje als dingen anders uitpakken qua reparatie en kosten. Vriendelijke mensen. Kom al jaren bij Erik Jessica en Benno. Ga er niet meer weg!!!

• Bereikbaarheid

Zeer deskundig, klantvriendelijk en eerlijk

Zie boven

top

altijd de beste oplossing ook niet te beroerd om gebruikte onderdelen te zoeken/monteren

Geweldige service . Vakmanschap. Vriendelijk

Altijd goede service en maakt altijd tijd voor je. Goede vakman en goede prijs/ kwaliteit verhouding. Betrouwbaar.

Geweldige service

Al jaren tevreden klant

⭐Top bedrijf!⭐

Prettige sfeer, medewerkers denken met je mee en alles gaat in goed overleg, prima service!

Super garage!

Geweldige service.

• Bereikbaarheid

Prettige behandeling. Zeer vakkundig en altijd eerlijk advies.

We hebben 2 auto's in onderhoud. Altijd deskundig en eerlijk advies. Voor reparaties kunnen we altijd vlot terecht. Zeer fijne garage.

Betrokken en vriendelijk

Afgelopen jaar heb ik een Seat Ibiza afgenomen bij Erik, deze werd vooraf kompleet nagekeken door zijn monteurs om er zeker van te zijn dat ik er zlnder problemen mee kon rijden. Dat is precies wat Erik levert aan zijn klanten, goed werkende auto's en betrokkenheid bij de aanschaf hiervan. Ik ben zeer tevreden over mijn Seat Ibiza. Autobedrijf Doornink is zeker een aanrader!

Deskundig, betrouwbaar en altijd een goede prijs

Deskundig, betrouwbaar en altijd een goede prijs

Top service en kwaliteit

Kom er al jaren. Zeer goede service en je weet wat je aan hun heb. Goede prijsverhouding en voor kleinigheden wordt je meteen geholpen. Nooit klachten!

Betrouwbaar!!!!

Top garage . Betrouwbaar kwaliteit en perfecte service. Mok nog meer zegn 🤗

• Bereikbaarheid

Al vele jaren een prima garage

Ik kom al vele jaren bij Autobedrijf Doornink, voor onderhoud en voor aankoop van een occasion. Een fijne garage. Fijne mensen. Prima dienstverlening. Volkomen betrouwbaar. Doen!

• Bereikbaarheid

Correcte, goede service op maat!

Eric denkt altijd mee hoe problemen op te lossen op een manier die je aan staat. Nette zaak. 👍🏻

• Bereikbaarheid

Eerlijk,altijd samen zoeken naar de beste oplossing

Betrouwbaar,!!!

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf

Weet veel van ieder automerk

Deskundig en betrouwbaar

Zelf al meer dan 20 jaar klant en ook al verschillende mensen doorgestuurd naar Doornink. Nooit een negatieve ervaring gehad of gehoord. Daarom betrouwbaar.

• Bereikbaarheid

Maken altijd ff tijd voor probleempjes/ vragen

Afgelopen jaar heb ik een aantal lampjes aan het branden gehad. Als ik belde kon ik gelijk langskomen en checkten ze de lampjes. Verder bellen ze altijd voordat ze dure onderdelen vervangen.

betrouwbaar en betaalbaar!

al jaren klant met 2 auto's.... Eric is, samen met zijn vrouw Jessica en zijn medewerkers, een zeer betrouwbare, vriendelijke en eerlijke garagehouder. Hij zal alle mogelijkheden aanboren om tot een goede en zo goedkoop mogelijke manier de auto weer rijklaar te maken, al is het een klein onderdeeltje van de sloop te halen! Hij denkt goed mee en is reëel of het waard is om iets wel of niet te repareren. Hij zal je nooit een oor aannaaien!! En de eindafrekening is dan ook 9 vd 10 keer lager dan dat je had ingeschat! Hoe fijn is dat wegrijden?!

Formidabel

Altijd een eerlijk advies. Betrouwbaar in alle opzichten. Vakkundig en fijn geprijsd.

apk

super heeft altijd tijd om dit te doen

• Bereikbaarheid

Denken altijd goed met je mee

Ze weten precies waar ze het over hebben. Deskundig en altijd eerlijk

Elbingstraat 6 7418EP Deventer

Over Autobedrijf Doornink

Autobedrijf Doornink is een universeel BOVAG-garagebedrijf, dat gerund wordt door het echtpaar Erik en Jessica Doornink. Begonnen als eenmansbedrijfje met een beperkt servicepakket, is er inmiddels een allround bedrijf ontstaan waar u terecht kunt voor alle reparaties (ook electronica), APK, onderhoud, aircoservice en de aan- en verkoop van occasions. We zijn RDW-erkend en aangesloten bij de BOVAG/afd. ABA en de Nationale Autopas. Er kan gebruik worden gemaakt van een leenfiets dan wel (in overleg en op afspraak) een leenauto of een haal- en brengservice.