perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe band monteren - prima service tegen een hele goede prijs. Ook heel vriendelijk - en dat maakt een verschil.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De auto (Renault Kangoo) voor de eerste keer gebracht met diverse klachten (o.a. haperende elektrische portier, fluitende V-snaar, lek koelvloeistofsysteem). Alles voor een zeer schappelijke prijs gerepareerd. Na enkele weken begon de nieuwe V-snaar opnieuw te fluiten. Een kort bezoekje was voldoende om dit volledig te verhelpen, zonder kosten.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf gisteren bij autobedrijf peter bakker een auto gekocht,netjes en correct behandeld.\r\nkoffie staat altijd klaar, peter,corina,maurice, bedankt voor de snelle service.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf staat altijd direct voor je klaar en werken goed en ongelooflijk snel. Het is een eerlijk en betrouwbaar bedrijf, dat waar voor je geld levert en doet wat het belooft.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundig en zeer bijzonder vriendelijk personeel. Zou deze garage zeker aanbevelen.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds ik Garage Peter Bakker heb ontdekt, kom ik beslist bij geen enkele andere garage. De bediening is perfect, altijd zijn de mensen vriendelijk en wat ook heel voornaam is, is het feit dat je nergens goedkoper tercht kunt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer goed bedrijf. en echt hele goede service, en vriendelijkheid. \r\n\r\neen Verdiende 10 voor dit bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren klant van Peter Bakker.Altijd goed en correct en deskundig behandeld.Ik kan altijd een snelle afspraak regelen. Voor mijn auto van 23 jaar oud is altijd een goede reparatie te laten uitvoeren.Ik kan daze garage 100 procent aanbevelen bij mijn grote vrienden kring.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben er vaste klant, altijd goed en gedegen advies en service! Kan er altijd binnenrijden als er iets niet goed klinkt in de auto en wordt er dan meteen geholpen:)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Banden online besteld bij EJ Banden. Als montagebedrijf uitgekozen Bovagbedrijf Peter Bakker.\r\nNa een afspraak te hebben gemaakt, de banden voor een goede prijs laten monteren met een kop koffie en een krant! Na afloop nog gevraagd wat een stadslichtje kost en deze werd kosteloos vervangen!! Zeer goede service.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een steeds langer wordende ervaring... Mijn derde auto inmiddels en allemaal bij Peter Bakker. Altijd vriendelijk, deskundig, snel en voor een goede prijs. Bij Bakker is altijd een oplossing voor handen! Bravo!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een 10 geef ik nooit maar ze verdienen het wel, afspraak is afspraak.\r\nEen goed bedrijf,en eerlijke prijzen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke en nette mensen,ouderwetse servise

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en snelle service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je word altijd heel snel geholpen.

Over Autobedrijf Peter Bakker

Autobedrijf Peter Bakker is een fullservice onafhankelijk autobedrijf. Wij verrichten alle denkbare onderhoudswerkzaamheden aan uw personenauto, bedrijfsbus of oldtimer. Wij hebben geen belang bij welk merk onderdeel er gemonteerd moet worden, dit doen we zo nodig in overleg met u. Zo bent u altijd verzekerd van een objectief, ongebonden en merkonafhankelijk advies. Wij zijn aangesloten bij de BOVAG, zodat u ook weet dat we voldoen aan hun strenge kwaliteitseisen. Om welk automerk of type het ook gaat, u kunt er van op aan dat uw auto in goede handen is.