• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter Bakker! \r\nEen accu laten vervangen \r\nPeter Bakker himself kwam deze vervangen dit lukte hem niet dus nam de auto mee naar zijn werkplaats \r\nWat blijkt nu , een jaar later , het was een oude accu die nog redelijk was en nu kapot is\r\nWel de volle mep betaald natuurlijk\r\nOplichter eerste klas!!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn auto hier gekocht en nog steeds in onderhoud, zeer tevreden

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Apk en grote beurt

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter Bakker heeft een koppelingsset in mijn toyota aygo vervangen. Na 5000 km is deze versleten, 2 andere garages bevestigen dat deze reparatie niet goed is uitgevoerd. Peter bakker weigert hier naar te kijken en wil hier niets meer aan doen. En liegt hierbij. Zegt dat hij als bovag garage 3 mnd garantie hanteert, bovag zelf 6 mnd. dat kan toch niet.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed! Uitstekend geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben nu meerdere keren bij autobedrijf Peter Bakker geweest en heb er zonder uitzondering altijd prettige ervaringen gehad. Je wordt er vriendelijk te woord gestaan en vlot geholpen. Ik heb kunnen wachten onder het genot van een kopje koffie. De kwaliteit van de werkzaamheden is uitstekend en dat tegen een scherpe prijs. Dit bedrijf wekt vertrouwen en geeft de klant het gevoel een gewaardeerd klant te zijn. Aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al jaren trouwe klant. Ik word hier altijd goed geholpen, vriendelijk en deskundig te woord gestaan, en alles wordt naar volle tevredenheid voor scherpe prijzen uitgevoerd. APK, grote beurt, nieuwe banden, remschijven vervangen, nergens klachten over. Vanmorgen met m\'n Toyota Aygo geweest, ik hoorde laatst een gierend geluid (V-snaar/multiriem dacht ik). Vanmorgen niks meer te horen. Toch naar laten kijken, goeie uitleg gekregen, advies om nog even te wachten met vervanging. Kijk, dat vind ik fijn. Niet onnodig repareren voor de centen, maar goed en eerlijk advies. Daarom blijf ik hier komen. Top.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van de week voor de 1ste keer geweest voor een apk,er waren een paar afkeurpunten.\r\nZe hebben me keurig een offerte aangeboden en toen ik de auto kwam halen,heeft ie me alles laten zien(op de hefbrug).\r\nVerder een ouderwetse sfeer en vriendelijkheid

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laatst via Groupon een bon gekocht en ze voeren de helft maar uit. Waarschijnlijk hebben ze sowieso niks gedaan

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laat hier je auto niet keuren!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze bestaan dus toch nog!De kleinschalige bedrijven waar je super deskundig en zeer klant-vriendelijk all-round wordt geholpen. Een welkome verbetering nadat we 3 keer de ANWB om hulp moesten vragen terwijl wij recent voor onderhoud en APK bij de grote dealer langs waren geweest. Dit familiebedrijf kijkt naar onze auto zoals wij dat het liefste zien: met respect ookal is ze al ietsje ouder! Onze Toyota is nu in goede handen en wij zijn blij met de leuke sfeer en eerlijke factuur, Super!Fam.Cholet Breda

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren vaste klant bij dit bedrijf en ben ook zeer tevreden over de service en reparatie\'s.\r\nAlles wordt vaak snel gerepareerd niets is teveel gevraagd en krijg vooraf keurig een prijsopgave!!\r\nHele vriendelijke eigenaren en personeel die altijd wel tijd maken voor een praatje en of bakje koffie.\r\nOnlangs een andere auto daar gekocht die gewoon \"nieuw\" afgeleverd werd top!!\r\nBen gewoon zeer tevreden an zal er zo lang als mogelijk ook klant blijven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom mijn autotje weer APK gekeurd!\r\nAltijd TOP service en goede prijs, en een gezellig praatje.\r\nDit is toch wat ik zeker op prijs stel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dit is een prima bedrijf, met een uitstekende service, en erg vriendelijk personeel. het banden probleem dat ik met mijn camper had, heeft hij prima opgelost, zonder extra kosten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service ! Mijn auto vorige week helemaal onder gekrast. Schade laten bepalen daar en alles netjes door Peter en Corina verder geregeld. Kreeg ook nog een leen auto mee die ik mocht gebruiken zolang mijn auto voor herstelling weg was. Vandaag mijn auto opgehaald en in perfecte staat. Autobedrijf peter bakker ontzettend bedankt voor de geweldige en snelle service !

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Te duur en onbeschaafd.\r\nNare ervaring. \r\nAdvies: vermijden.\r\n\r\nKwam hier al jaren voor mijn banden verwisselen.\r\nNiet de goedkoopste, maar kon het goed vinden met de heer Bakker junior.\r\n\r\nZe adverteren met 12,50 per band. Niet de goedkoopste, maar ik kwam er graag.\r\n\r\nVandaag kreeg ik een rekening van 131,40 voor het verwisselen van mijn banden. ( 56,- euro teveel)\r\n\r\nHet verhaal: we moesten 2 binnenbanden (ongevraagd) vervangen a 36,50 per stuk, en erop leggen is ook moeilijker.\r\nToen ik mijneer Bakker zei dat ik de prijs niet correct vond, werd hij redelijk agressief:\r\nHet was mijn probleem, hij zat al 50 jaar in het vak, hij wist wel wat de prijzen zijn. Ik zou nooit meer mogen komen, ik moest maar buiten op mijn auto wachten en als ik nog een keer binnen komt krijg je 2 blauwe ogen.\r\n\r\nVreemde manier van zaken doen, zeker omdat ik zeer correct en beleefd bleef.\r\n\r\nIk had echt een gevoel op een woonwagenkamp te staan. Onbehagelijk.\r\n\r\nHeel vervelend dit te zeggen.\r\nNogmaals ik was er altijd met plezier geweest, en Bakker junior is echt een top vakman en een aardige kerel, maar zoals de heer senior mij behandeld heeft vind ik geen stijl, en te hoge prijzen achteraf doorgeven en op agressieve manier zijn klanten wegjagen is niet zakelijk. Wees eerlijk en open in je prijzen en blijf beschaafd.\r\n\r\n\r\nAchtergrond info: van de zomer een spijker in mijn band gehad. In Den Haag. Vriendelijk geholpen door Garage bedrijf Wim Kok (Den Haag), echt top!. Kosten verwisselen inclusief binnenband: 25 euro. In vergelijk met de heer Bakker: 50,70 euro en een onbeschaafde behandeling.\r\nDit was ook de binnenband die meneer Bakker zonodig vervangen moest: nog geen 1/2 jaar oud.\r\n\r\nAdvies: als het even kan, de heer Bakker vermijden. Vraag ieder geval een prijsopgave vooraf, en vergelijk deze met een ander bedrijf.\r\n\r\nVoor mij een no-go.\r\nService: ok\r\nDeskundigheid: niet zakelijk, platvloers, riekt naar oplichterij.\r\nPrijs/kwaliteit: 2x duurder dan elders.\r\nPrijs is vanaf, en kan achteraf flink tegenvallen. Communicatie niet mogelijk.\r\n\r\n(ik kreeg wel een tientje terug \"uit coulance\" ... Wat wil meneer Bakker daarmee zeggen?)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aan mijn huidige auto een Peugeot 206 zijn in de loop der jaren zoveel reparaties nodig geweest, dat deze bijna in zijn geheel van nieuwe onderdelen is voorzien.\r\nAlle werkzaamheden heb ik altijd bij Peter laten uitvoeren, dit tot mijn volle tevredenheid, altijd tegen een schappelijke prijs en een uitstekende service.\r\nDaarom kan garagebedrijf Peter Bakker ook in de toekomst verzekerd zijn van mijn klandizie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Banden gewisseld op zeer korte termijn.Zelfs in hun vakantie! Prima service, goede prijs en vriendelijk personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe band monteren - prima service tegen een hele goede prijs. Ook heel vriendelijk - en dat maakt een verschil.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De auto (Renault Kangoo) voor de eerste keer gebracht met diverse klachten (o.a. haperende elektrische portier, fluitende V-snaar, lek koelvloeistofsysteem). Alles voor een zeer schappelijke prijs gerepareerd. Na enkele weken begon de nieuwe V-snaar opnieuw te fluiten. Een kort bezoekje was voldoende om dit volledig te verhelpen, zonder kosten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf gisteren bij autobedrijf peter bakker een auto gekocht,netjes en correct behandeld.\r\nkoffie staat altijd klaar, peter,corina,maurice, bedankt voor de snelle service.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf staat altijd direct voor je klaar en werken goed en ongelooflijk snel. Het is een eerlijk en betrouwbaar bedrijf, dat waar voor je geld levert en doet wat het belooft.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.

Over Autobedrijf Peter Bakker

Autobedrijf Peter Bakker is een fullservice onafhankelijk autobedrijf. Wij verrichten alle denkbare onderhoudswerkzaamheden aan uw personenauto, bedrijfsbus of oldtimer. Wij hebben geen belang bij welk merk onderdeel er gemonteerd moet worden, dit doen we zo nodig in overleg met u. Zo bent u altijd verzekerd van een objectief, ongebonden en merkonafhankelijk advies. Wij zijn aangesloten bij de BOVAG, zodat u ook weet dat we voldoen aan hun strenge kwaliteitseisen. Om welk automerk of type het ook gaat, u kunt er van op aan dat uw auto in goede handen is.

Filter op Taal