Professioneel geholpen voor een redelijke prijs. Er is moeite gedaan onderhoud uit te stellen tot een volgende keer; zo blijf je klant. Afspraak bleek afspraak te zijn. De heer Koolhaas woont zelf ook in de buurt en is eigenaar, je merkt dat hij met hart en ziel in de zaak zit. Ik voelde mij als klant koning, precies wat ik zoek. Al met al raad ik Autobedrijf Koolhaas aan.

Wij zijn zeer tevreden over de werkzaamheden en service van dit bedrijf

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

uitstekend , nieuwe spanner voor mijn V snaar in gezet plus een uitlaat reparatie Uitstekende service, plus dat men ook nog ff mijn auto door de wastunnel heeft gehaald . klasse.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Altijd even vriendelijk, behulpzaam en meedenkend!

Ik ging eind maart langs met een brandend lampje waarmee ik niet meer mocht rijden. Het lampje werd uitgezet, terwijl ik erop kon wachten. Zonder verdere kosten. Klasse!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Gisteren gebeld. kon vandaag langskomen, geen enkel probleem ondanks de drukte. De baas zelf ging aan het werk terwijl ik een kopje thee dronk. Krantje er bij wat wil je nog meer. hitteschild en een box van de radio waren kapot . Binnen een half uur reed ik de garage tot volle tevredenheid weer uit. Kan garage koolhaas zeer aanbevelen, En ! tegen een zeer redelijke prijs, bij mijn vorige dealer zou het bedrag meer zijn geweest want dat heb ik nagevraagt , en dan heb ik het niet over een verschil van 25 euro . Dus de moeite waard. Hartelijk dank voor de snelle en goede service. Mvg Monique. Amstelveen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

ik ken de heer koolhaas al jaren van uit het bedrijf waar hij vandaan komt. Bij de officiele dealer was ik altijd bakken met geld kwijt. wij zijn met volle tevredenheid overgestapt naar zijn bedrijf. Daarkomt bij dat ik een stuk goedkoper uit ben, voor de zelfde service. Zo niet beter. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden , Perfect ,en als je onverwachts een probleem hebt kun je in negen van de tien keer direct langs komen. Ga zo door Peter. Veel succes met je bedrijf. Mvg Leo

• Reden bezoek Andere reden

1. In november twee nieuwe banden. 2. In december een kapotte airbag module vervangen. 3. In januari de jaarlijkse beurt en de APK. 4. Eveneens in januari een lekke band die binnen een kwartier werd gerepareerd!

Ik ben een keer naar Autobedrijf Koolhaas geweest voor APK en een keer voor mijn koppeling die heel zwaar ging. Ik ben hier zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Ze denken met de klant mee en vervangen alleen de dingen die ook echt aan vervanging toe zijn. In de toekomst zal ik naar deze garage blijven gaan en beveel hem ook zeker bij vrienden en familie aan.

Grutterij 28 1185 ZW Amstelveen

Over Autovakmeester