• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto had lekkage in de achterbak. Bleken \"geschrokken\" lasnaden te zijn. Prima opgelost en intussen geen druppeltje water meer gezien.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf peter koolhaas hele ardege vent en hij is elijk met zijn werk ik ga heel vaak naar hem toe ik ben zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is echt een goed bedrijf, zeker in een branche waar het aantal goede bedrijven spaarzaam is. Geen gladde babbel maar er wordt gewoon gedaan wat je wil. \r\n\r\nDe eerste keer dat ik bij dit bedrijf kwam, liet ik mijn distributieriem vervangen en ik kwam bij hun uit omdat ze van alle bedrijven die ik gebeld had de goedkoopste waren. Daarna nog diverse malen geweest en eigenlijk nooit telleurgesteld geweest.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prettige garage. Eigenaar Peter een toegankelijk en vlot\r\npersoon. Klantviendelijke en betrouwbare garage, ben al jaren klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week was mijn vrouw haar auto aan de beurt voor een apk keuring , er glansrijk doorheen , tja dat krijg je als je de auto bij Peter in onderhoud hebt, super, thanks.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier al 16 jaar met diverse auto\'s. Voorheen onder de naam autobedrijf Keizer waar ik altijd zeer tevreden was. Sinds 2012 is het bedrijf overgenomen door Peter Koolhaas (zelf werknemer bij Keizer), die het bedrijf met dezelfde deskundigheid en betrouwbaarheid voortzet. Er wordt met hart en ziel gewerkt en altijd vriendelijk en klantgericht, rekening houdend met de wensen en middelen van de klant. Ik heb in al die jaren alleen maar positieve ervaringen gehad en kan dit autobedrijf aan iedereen die een deskundig en betrouwbaar autobedrijf zoekt aanraden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundige garage en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, vertrouwenwekkend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede ( vriendelijke ) service voor een fatsoenlijke prijs!\r\nEen extra moeite om onze 16 jaar oude Vitara op de weg te houden is bij Koolhaas is niet teveel gevraagd.Geen orginele onderdelen meer te vinden?? Dit bedrijf past er wel een mouw aan..!\r\nWij blijven hem hier voor onderhoud brengen..!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het bedrijf geeft service zoals je dit graag ziet, maar weinig tegenkomt. Ik stond in Amstelveen met een afgebroken voorvleugel en toen kwam Peter met z\'n bestelauto de boel tijdelijk repareren, zodat ik in ieder geval tijdelijk weer rijden kon. Wat was ik blij.....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijfsbus onderhouden door Autobedrijf Koolhaas. Grote beurt en APK nodig voor onze bedrijfsbus. Bij de dealer waren we altijd erg veel geld kwijt aan de apk en het onderhoud. Hierdoor zijn wij gaan kijken naar een universeel autobedrijf en gelukkig vonden wij Koolhaas! Scherpe prijs en goede service. Volgende keuring zijn wij weer van de partij.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen vrijdag (24 oktober) mijn auto om 8:30 gebracht voor APK + grote onderhoudsbeurt, om 14.30 was deze weer klaar (geen gebreken gevonden). Prima service en een stuk goedkoper dan mijn \"officiële\" autodealer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoeveel pech kun je hebben, eerst een stok op mijn ruit in het Amsterdamse bos door een miep die niet uitkeek waar ze gooide , dus een barst in mijn ruit, dezelfde week, vond 1 of andere zatlap het nodig vond om mijn elektrische spiegel er af te trappen, gelukkig een heterdaad. en nog geen 8 dagen daarna vond een kennis van mijn buren het ook een flinke neut op, het toch leuk om in zijn vrachtbak te stappen , en vervolgens mijn hele voorflank aan diggelen te rijden, en dan maar wachten op je centen, peter gaf mij het vertrouwen om het merendeel te betalen als ik mijn geld van de verzekering had gekregen, kom daar maar eens bij een ander om, nou moet ik er wel bij vertellen dat wij elkaar al een tijdje kennen ,maar toch !!!!!Ik kreeg een leenauto mee en binnen 4 dagen was alles klaar, dus daarom voor hem een dikke pluim.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf kostenloze check van uitlaat gehad na een tijdlang ratelgeluiden gehoord te hebben. maakte meteen tijd voor me en wond er geen doekjes om. ik kom hier beslist terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel geholpen voor een redelijke prijs. Er is moeite gedaan onderhoud uit te stellen tot een volgende keer; zo blijf je klant. Afspraak bleek afspraak te zijn. De heer Koolhaas woont zelf ook in de buurt en is eigenaar, je merkt dat hij met hart en ziel in de zaak zit. Ik voelde mij als klant koning, precies wat ik zoek. Al met al raad ik Autobedrijf Koolhaas aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden over de werkzaamheden en service van dit bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekend , nieuwe spanner voor mijn V snaar in gezet plus een uitlaat reparatie\r\nUitstekende service, plus dat men ook nog ff mijn auto door de wastunnel heeft gehaald . klasse.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd even vriendelijk, behulpzaam en meedenkend!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ging eind maart langs met een brandend lampje waarmee ik niet meer mocht rijden. Het lampje werd uitgezet, terwijl ik erop kon wachten. Zonder verdere kosten. Klasse!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren gebeld.\r\nkon vandaag langskomen, geen enkel probleem ondanks de drukte.\r\nDe baas zelf ging aan het werk terwijl ik een kopje thee dronk.\r\nKrantje er bij wat wil je nog meer.\r\nhitteschild en een box van de radio waren kapot .\r\nBinnen een half uur reed ik de garage tot volle tevredenheid weer uit.\r\nKan garage koolhaas zeer aanbevelen,\r\nEn ! tegen een zeer redelijke prijs, bij mijn vorige dealer zou het bedrag meer zijn geweest want dat heb ik nagevraagt , en dan heb ik het niet over een verschil van 25 euro .\r\nDus de moeite waard.\r\nHartelijk dank voor de snelle en goede service.\r\nMvg\r\nMonique.\r\nAmstelveen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ken de heer koolhaas al jaren van uit het bedrijf waar hij vandaan komt.\r\nBij de officiele dealer was ik altijd bakken met geld kwijt.\r\nwij zijn met volle tevredenheid overgestapt naar zijn bedrijf.\r\nDaarkomt bij dat ik een stuk goedkoper uit ben, voor de zelfde service.\r\nZo niet beter.\r\nIk kan iedereen dit bedrijf aanraden , \r\nPerfect ,en als je onverwachts een probleem hebt kun je in negen van de tien keer direct langs komen.\r\nGa zo door Peter.\r\nVeel succes met je bedrijf.\r\nMvg\r\nLeo

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.