Betrouwbaar, klantvriendelijk en goed

Ik ben niet iemand die snel in de pen klimt. Vanaf 2010 laat ik mijn auto door Peter Koolhaas onderhouden.eerst onder de naam van autobedrijfKeizer en vanaf 2012 heeft de heer Koolhaas de zaak overgenomen. Altijd tot mijn tevredenheid en deskundig. Ik raad iedereen in Amstelveen zijn garage aan voor onderhoud.

Top garage

Ik kom al jaren bij deze garage en ben super tevreden. Goede prijs, altijd vriendelijk en flexibel. Betrouwbaar met hoofdletter B.

Zeer goede service

Zeer vriendelijk, betrouwbaar personeel met kennis van zaken. Gaan zeker mee in deze tijd van vernieuwing. En de koffie is lekker!

• Bereikbaarheid

Prima service/ value for money

Trekhaak (afneembaar) snel en professioneel gemonteerd voor een scherpe prijs. Tevens positief punt dat er op deskundige wijze wordt meegedacht.

No nonsense betaalbare garage

Hoi Peter, Wij komen al jaren bij je in de garage. Altijd eerlijk, belt als er uit de APK blijkt dat er iets moet gebeuren. Ik woon ondertussen al een paar jaar in Hoofddorp, maar zorg nog steeds dat ik mijn auto bij Autobedrijf Koolhaas laat keuren/onderhouden. Ga zo door! Groet Remco

• Bereikbaarheid

Efficient, doel en service gericht

Altyd bezig met de beste oplossing voor de klant. Prys vriendelijk

• Bereikbaarheid

Onze ervaringen met de firma Koolhaas zijn uitstekend!!

Wij hebben uw bedrijf op alle punter 3 en een halve ster gegeven en dat zegt toch wel genoeg!

• Bereikbaarheid

Vakkundig, servicegericht en betrouwbaar garage bedrijf

Al enkele jaren naar grote tevredenheid klant bij Koolhaas. Onze auto en camper worden er prima onderhouden en als nodig snel en vakkundig gerepareerd. Toevallig nu een paar keer achter elkaar pech met de auto, een belletje naar Peter en ik kan meteen komen. In de meeste gevallen is de auto zelfs dezelfde dag weer klaar! Fantastische service!

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Kom al jaren bij Peter, altijd goed advies, denkt mee en is eerlijk. Als leek heb ik nooit het gevoel dat me iets “aangesmeerd” wordt en dat heb ik elders wel eens anders ervaren. Momenteel een tijdje uitgeschakeld vanwege problematische knie revalidatie. Auto moest APK gekeurd en geen probleem, auto is opgehaald en weer teruggebracht. Sympathieke en aardige monteur trouwens 🤣🤣 kortom van harte aanbevolen👍👍

Betrouwbaar en deskundig!

Dankzij jullie deskundigheid en klantvriendelijkheid rijd ik nog steeds met veel plezier en vol vertrouwen in mijn inmiddels 18-jarige Opeltje Agila! Ellen Dijkman

Betreft APK: Betrouwbaar en autoliefhebbers

Een prettige garage en eerlijke vakmensen. Tweede keer APK keuring.

• Bereikbaarheid

Ik ben al jaren bij Peter Koolhaas en bem volledig tevreden raad hem ook steeds bij vrienden aan.

Als er iets aan de auto is Peter staat indien mogelijk meteen klaar

• Bereikbaarheid

Snel, deskundig en zeer klantvriendelijk

De aanhanger die we overgenomen hadden via marktplaats was niet in orde; probleem met de verlichting en de banden. I.v.m. vakantieplannen konden we snel een afspraak maken voor reparatie. We zijn zeer tevreden en gaan voor onderhoud van onze personenauto zeker overstappen van de dealer naar Garage Koolhaas. Bedankt!

• Bereikbaarheid

Wel Peter, al enige tyd klant maar we zyn heel blij. met Peter koolhaas,!!! Nu op de Autobahn met nieuwe voorbanden! Wel t ry verschil is denderend positief. Maar er is meer en dat is vakkundige uitstraling van jou en klant vriendelijkheid.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekende ervaring, overleggen over de uit te voeren werkzaamheden komen met oplossingen! Zeer duidelijk op de factuur uitgelegde werkzaamheden voor een schappelijke prijs.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Expert. Fijn contact met Peter. Heel fijne garage waar ik al jaren kom. Er worden geen zaken gedaan die onnodig zijn en er wordt meegedacht met de klant. Als je langskomt voor bijvoorbeeld een kapotte lamp o.i.d. kan er in mijn ervaring direct naar gekeken en opgelost worden. TOP!

Vandaag 5juli 2018. Bij Peter Koolhaas geweest voor een remreparatie. Vanaf het moment dat er nieuwe remplaten en schoenen opzitten zaten mijn remmen van mijn Suzuki grand Vitara vol met muizen,[Piepen] de eerste x terug geweest en werd er niet in rekening gebracht, garantie vertelde Peter na een km of 50 weer hetzelfde euvel , ben naar Peter gereden en die zei! Sorry maar ik heb het zo druk dat je anderhalve week zult moeten wachten , maar het kan echt geen kwaad,oke dan,dus vandaag er naar toe, Peter zelf ging aan de gang met speciaal spul wat er in gebrand moest worden, hij is 5 kwartier zonder ophouden bezig geweest, toen ging peter een proefrit maken ,kwam terug en alles is nu top,maar nu komt het mooiste nog, ik zelf had in gedachten dat ik zo,n 80 aan 100 euro kwijt zou zijn een normaal bedrag voor zoiets nou weet ik dat het uurloon op zo,n 85 euro staat, ik weet ook dat Peter een stuk goedkoper is als waar ik vroeger bij de dealer moest betalen. maar tot mijn verbazing zei hij , nee hoor dat is nog de service omdat het de eerste x niet goed gelukt is. is dat service of niet, uiteraard wel een goede fooi gegeven voor het spaarvarken van de monteurs, een top bedrijf en niet alleen maar omdat ik niets hoefde te betalen,want ik kom al jaren bij Peter en krijg normaal gesproken altijd een prijsopgave en als het iets hoger uitkomt omdat er meer materiaal gebruikt is ,dan belt hij altijd van te voren , super klasse deze garage,

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

mede doordat mijn auto en die van mijn man altijd goed en vakkundig en voor betaalbare prijzen in onderhoud zijn door de firma koolhaas, is mijn auto weer glansrijk door de APK keuring gekomen, bedankt Peter.

Heel fijne garage waar ik al jaren kom. Als je langskomt voor bijvoorbeeld een kapotte lamp o.i.d. kan er altijd meteen even naar gekeken worden en meestal ook direct geregeld worden. Er worden geen zaken gedaan die onnodig zijn en meegedacht met de klant. Ik kan het iedereen aanraden (en dat doe ik dan ook). Daarbij ligt de garage dichtbij halte Sacharov, dus een goede bereikbaarheid voor halen en wegbrengen van je auto.

Betrouwbaar autobedrijf! Gezien prive omstandigheden kon in de auto niet op tijd laten keuren waardoor ik de APK datum moest laten overschrijden. Bij andere auto bedrijven minimaal 2 weken wachttijd voor een APK, bij Koolhaas kon ik meteen terecht, maken daar even tijd voor. Geweldig! Ik stap van mijn BMW dealer over naar Koolhaas. Aanrader!

Top bedrijf! Wij brengen al onze auto\'s en bussen hierheen voor onderhoud. We worden altijd super geholpen voor een zeer nette prijs.

Na wat omzwervingen eindelijk de garage naar mijn hart gevonden. Komt op mij zeer betrouwbaar over in tegenstelling tot een aantal arrogante merkendealers. Ben er nu een keer geweest, maar ga hier niet meer weg. Eerlijk, betrouwbaar snel en degelijk. Top : 5 sterren !!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Op korte termijn een afspraak gekregen om mn kevertje APK te keuren. Kleine puntjes snel verholpen. Vriendelijk en vakkundig personeel. Prima!

Mijn linker voorband bleek alleen zacht en niet lek. Er is meteen actie genomen, er hoefde niets betaald te worden, ook niet voor het advies.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Over Autovakmeester