Vandaag 5juli 2018. Bij Peter Koolhaas geweest voor een remreparatie. Vanaf het moment dat er nieuwe remplaten en schoenen opzitten zaten mijn remmen van mijn Suzuki grand Vitara vol met muizen,[Piepen] de eerste x terug geweest en werd er niet in rekening gebracht, garantie vertelde Peter na een km of 50 weer hetzelfde euvel , ben naar Peter gereden en die zei! Sorry maar ik heb het zo druk dat je anderhalve week zult moeten wachten , maar het kan echt geen kwaad,oke dan,dus vandaag er naar toe, Peter zelf ging aan de gang met speciaal spul wat er in gebrand moest worden, hij is 5 kwartier zonder ophouden bezig geweest, toen ging peter een proefrit maken ,kwam terug en alles is nu top,maar nu komt het mooiste nog, ik zelf had in gedachten dat ik zo,n 80 aan 100 euro kwijt zou zijn een normaal bedrag voor zoiets nou weet ik dat het uurloon op zo,n 85 euro staat, ik weet ook dat Peter een stuk goedkoper is als waar ik vroeger bij de dealer moest betalen. maar tot mijn verbazing zei hij , nee hoor dat is nog de service omdat het de eerste x niet goed gelukt is. is dat service of niet, uiteraard wel een goede fooi gegeven voor het spaarvarken van de monteurs, een top bedrijf en niet alleen maar omdat ik niets hoefde te betalen,want ik kom al jaren bij Peter en krijg normaal gesproken altijd een prijsopgave en als het iets hoger uitkomt omdat er meer materiaal gebruikt is ,dan belt hij altijd van te voren , super klasse deze garage,

mede doordat mijn auto en die van mijn man altijd goed en vakkundig en voor betaalbare prijzen in onderhoud zijn door de firma koolhaas, is mijn auto weer glansrijk door de APK keuring gekomen, bedankt Peter.

Heel fijne garage waar ik al jaren kom. Als je langskomt voor bijvoorbeeld een kapotte lamp o.i.d. kan er altijd meteen even naar gekeken worden en meestal ook direct geregeld worden. Er worden geen zaken gedaan die onnodig zijn en meegedacht met de klant. Ik kan het iedereen aanraden (en dat doe ik dan ook). Daarbij ligt de garage dichtbij halte Sacharov, dus een goede bereikbaarheid voor halen en wegbrengen van je auto.

Betrouwbaar autobedrijf! Gezien prive omstandigheden kon in de auto niet op tijd laten keuren waardoor ik de APK datum moest laten overschrijden. Bij andere auto bedrijven minimaal 2 weken wachttijd voor een APK, bij Koolhaas kon ik meteen terecht, maken daar even tijd voor. Geweldig! Ik stap van mijn BMW dealer over naar Koolhaas. Aanrader!

Top bedrijf! Wij brengen al onze auto\'s en bussen hierheen voor onderhoud. We worden altijd super geholpen voor een zeer nette prijs.

Na wat omzwervingen eindelijk de garage naar mijn hart gevonden. Komt op mij zeer betrouwbaar over in tegenstelling tot een aantal arrogante merkendealers. Ben er nu een keer geweest, maar ga hier niet meer weg. Eerlijk, betrouwbaar snel en degelijk. Top : 5 sterren !!!!

Op korte termijn een afspraak gekregen om mn kevertje APK te keuren. Kleine puntjes snel verholpen. Vriendelijk en vakkundig personeel. Prima!

Mijn linker voorband bleek alleen zacht en niet lek. Er is meteen actie genomen, er hoefde niets betaald te worden, ook niet voor het advies.

Ik kan alleen maar zeggen een topbedrijf de eigenaar peter is een eerlijke en betrouwbaar persoon en het personeel ook van mij een 10 .Met vriendelijke groet Margreet en louis

Positief.

Ben al jaren klant bij Garage Koolhaas. Wordt altijd goed geholpen. Prettige omgang met Peter etc. Aanrader !

Ik kom al jaren bij Peter Koolhaas en ik word altijd vriendelijk en snel geholpen. Het is een betrouwbare garage en de prijs is ook goed.

Prettig bedrijf, goede ervaringen. Peter zal je altijd helpen en proberen een oplossing te vinden voor een redelijke prijs.

Super en snelle service! S\'ochtends om 8 uur gebeld, de remmen werkte niet meer. Ik kon de auto meteen langs brengen, kreeg een leenfiets mee en eind van de middag was de auto alweer klaar!

Deskundig, klantvriendelijk, betrouwbaar en flexibel.

snelle service duidelijke uitleg.

Dit was mijn eerste keer bij Koolhaas. Bij binnenkomst werd ik meteen geholpen door een vriendelijke jongen. Binnen een paar uur werd ik gebeld dat het probleem van een haperende motor was opgelost voor onder de 100 euro. Fijn dus! Ik kom zeker de volgende keer weer.

Na minder goede ervaringen met andere garages in Amstelveen en omgeving kwam ik voor het onderhoud van mijn VW terecht bij Koolhaas. Wat een verademing - het lijkt wel of mijn auto spontaan een stuk gezonder is geworden! Waar ik bij de vorige garage bij elke onderhoudsbeurt een of andere prijzige reparatie kreeg aangesmeerd, doen Peter en zijn collega\'s gewoon datgene waarvoor je je auto naar de garage brengt: controleren of alles werkt en alleen die zaken vervangen die echt aan vervanging toe zijn. En als er iets moet worden vervangen, dan denken ze met je mee. Na elke onderhoudsbeurt een gratis wasbeurt en nee, dat is geen sigaar uit eigen doos, want de bedragen op de factuur zijn alleszins acceptabel. Kortom: helemaal top, ik kan het iedereen aanbevelen. Als ik één minpunt moet verzinnen is dat je een afspraak vaak een kleine week van tevoren moet plannen. Maar dat betekent dus ook dat ze aan werk geen gebrek hebben - wat mij betreft een goed teken!

Auto had lekkage in de achterbak. Bleken \"geschrokken\" lasnaden te zijn. Prima opgelost en intussen geen druppeltje water meer gezien.

peter koolhaas hele ardege vent en hij is elijk met zijn werk ik ga heel vaak naar hem toe ik ben zeer tevreden.

Dit is echt een goed bedrijf, zeker in een branche waar het aantal goede bedrijven spaarzaam is. Geen gladde babbel maar er wordt gewoon gedaan wat je wil. De eerste keer dat ik bij dit bedrijf kwam, liet ik mijn distributieriem vervangen en ik kwam bij hun uit omdat ze van alle bedrijven die ik gebeld had de goedkoopste waren. Daarna nog diverse malen geweest en eigenlijk nooit telleurgesteld geweest.

Een prettige garage. Eigenaar Peter een toegankelijk en vlot persoon. Klantviendelijke en betrouwbare garage, ben al jaren klant.

Vorige week was mijn vrouw haar auto aan de beurt voor een apk keuring , er glansrijk doorheen , tja dat krijg je als je de auto bij Peter in onderhoud hebt, super, thanks.

Ik kom hier al 16 jaar met diverse auto\'s. Voorheen onder de naam autobedrijf Keizer waar ik altijd zeer tevreden was. Sinds 2012 is het bedrijf overgenomen door Peter Koolhaas (zelf werknemer bij Keizer), die het bedrijf met dezelfde deskundigheid en betrouwbaarheid voortzet. Er wordt met hart en ziel gewerkt en altijd vriendelijk en klantgericht, rekening houdend met de wensen en middelen van de klant. Ik heb in al die jaren alleen maar positieve ervaringen gehad en kan dit autobedrijf aan iedereen die een deskundig en betrouwbaar autobedrijf zoekt aanraden!

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.