snelle service duidelijke uitleg.

Dit was mijn eerste keer bij Koolhaas. Bij binnenkomst werd ik meteen geholpen door een vriendelijke jongen. Binnen een paar uur werd ik gebeld dat het probleem van een haperende motor was opgelost voor onder de 100 euro. Fijn dus! Ik kom zeker de volgende keer weer.

Na minder goede ervaringen met andere garages in Amstelveen en omgeving kwam ik voor het onderhoud van mijn VW terecht bij Koolhaas. Wat een verademing - het lijkt wel of mijn auto spontaan een stuk gezonder is geworden! Waar ik bij de vorige garage bij elke onderhoudsbeurt een of andere prijzige reparatie kreeg aangesmeerd, doen Peter en zijn collega\'s gewoon datgene waarvoor je je auto naar de garage brengt: controleren of alles werkt en alleen die zaken vervangen die echt aan vervanging toe zijn. En als er iets moet worden vervangen, dan denken ze met je mee. Na elke onderhoudsbeurt een gratis wasbeurt en nee, dat is geen sigaar uit eigen doos, want de bedragen op de factuur zijn alleszins acceptabel. Kortom: helemaal top, ik kan het iedereen aanbevelen. Als ik één minpunt moet verzinnen is dat je een afspraak vaak een kleine week van tevoren moet plannen. Maar dat betekent dus ook dat ze aan werk geen gebrek hebben - wat mij betreft een goed teken!

Auto had lekkage in de achterbak. Bleken \"geschrokken\" lasnaden te zijn. Prima opgelost en intussen geen druppeltje water meer gezien.

peter koolhaas hele ardege vent en hij is elijk met zijn werk ik ga heel vaak naar hem toe ik ben zeer tevreden.

Dit is echt een goed bedrijf, zeker in een branche waar het aantal goede bedrijven spaarzaam is. Geen gladde babbel maar er wordt gewoon gedaan wat je wil. De eerste keer dat ik bij dit bedrijf kwam, liet ik mijn distributieriem vervangen en ik kwam bij hun uit omdat ze van alle bedrijven die ik gebeld had de goedkoopste waren. Daarna nog diverse malen geweest en eigenlijk nooit telleurgesteld geweest.

Een prettige garage. Eigenaar Peter een toegankelijk en vlot persoon. Klantviendelijke en betrouwbare garage, ben al jaren klant.

Vorige week was mijn vrouw haar auto aan de beurt voor een apk keuring , er glansrijk doorheen , tja dat krijg je als je de auto bij Peter in onderhoud hebt, super, thanks.

Ik kom hier al 16 jaar met diverse auto\'s. Voorheen onder de naam autobedrijf Keizer waar ik altijd zeer tevreden was. Sinds 2012 is het bedrijf overgenomen door Peter Koolhaas (zelf werknemer bij Keizer), die het bedrijf met dezelfde deskundigheid en betrouwbaarheid voortzet. Er wordt met hart en ziel gewerkt en altijd vriendelijk en klantgericht, rekening houdend met de wensen en middelen van de klant. Ik heb in al die jaren alleen maar positieve ervaringen gehad en kan dit autobedrijf aan iedereen die een deskundig en betrouwbaar autobedrijf zoekt aanraden!

Zeer deskundige garage en goede service

Prettig, vertrouwenwekkend

Een goede ( vriendelijke ) service voor een fatsoenlijke prijs! Een extra moeite om onze 16 jaar oude Vitara op de weg te houden is bij Koolhaas is niet teveel gevraagd.Geen orginele onderdelen meer te vinden?? Dit bedrijf past er wel een mouw aan..! Wij blijven hem hier voor onderhoud brengen..!!

Het bedrijf geeft service zoals je dit graag ziet, maar weinig tegenkomt. Ik stond in Amstelveen met een afgebroken voorvleugel en toen kwam Peter met z\'n bestelauto de boel tijdelijk repareren, zodat ik in ieder geval tijdelijk weer rijden kon. Wat was ik blij.....

Bedrijfsbus onderhouden door Autobedrijf Koolhaas. Grote beurt en APK nodig voor onze bedrijfsbus. Bij de dealer waren we altijd erg veel geld kwijt aan de apk en het onderhoud. Hierdoor zijn wij gaan kijken naar een universeel autobedrijf en gelukkig vonden wij Koolhaas! Scherpe prijs en goede service. Volgende keuring zijn wij weer van de partij.

Afgelopen vrijdag (24 oktober) mijn auto om 8:30 gebracht voor APK + grote onderhoudsbeurt, om 14.30 was deze weer klaar (geen gebreken gevonden). Prima service en een stuk goedkoper dan mijn \"officiële\" autodealer.

Hoeveel pech kun je hebben, eerst een stok op mijn ruit in het Amsterdamse bos door een miep die niet uitkeek waar ze gooide , dus een barst in mijn ruit, dezelfde week, vond 1 of andere zatlap het nodig vond om mijn elektrische spiegel er af te trappen, gelukkig een heterdaad. en nog geen 8 dagen daarna vond een kennis van mijn buren het ook een flinke neut op, het toch leuk om in zijn vrachtbak te stappen , en vervolgens mijn hele voorflank aan diggelen te rijden, en dan maar wachten op je centen, peter gaf mij het vertrouwen om het merendeel te betalen als ik mijn geld van de verzekering had gekregen, kom daar maar eens bij een ander om, nou moet ik er wel bij vertellen dat wij elkaar al een tijdje kennen ,maar toch !!!!!Ik kreeg een leenauto mee en binnen 4 dagen was alles klaar, dus daarom voor hem een dikke pluim.

kostenloze check van uitlaat gehad na een tijdlang ratelgeluiden gehoord te hebben. maakte meteen tijd voor me en wond er geen doekjes om. ik kom hier beslist terug!

Professioneel geholpen voor een redelijke prijs. Er is moeite gedaan onderhoud uit te stellen tot een volgende keer; zo blijf je klant. Afspraak bleek afspraak te zijn. De heer Koolhaas woont zelf ook in de buurt en is eigenaar, je merkt dat hij met hart en ziel in de zaak zit. Ik voelde mij als klant koning, precies wat ik zoek. Al met al raad ik Autobedrijf Koolhaas aan.

Wij zijn zeer tevreden over de werkzaamheden en service van dit bedrijf

uitstekend , nieuwe spanner voor mijn V snaar in gezet plus een uitlaat reparatie Uitstekende service, plus dat men ook nog ff mijn auto door de wastunnel heeft gehaald . klasse.

Altijd even vriendelijk, behulpzaam en meedenkend!

Ik ging eind maart langs met een brandend lampje waarmee ik niet meer mocht rijden. Het lampje werd uitgezet, terwijl ik erop kon wachten. Zonder verdere kosten. Klasse!

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.