Gastvrij vakwerk

Trekhaak laten monteren bij hen. Werd vakkundig en netjes gedaan en kreeg ook uitleg hoe de afneembare trekhaak werkte. Omdat er een mooie wachtruimte met bureaus, wifi en een keukentje (met gratis koffie) aanwezig is kon ik van daar uit werken terwijl mijn trekhaak gemonteerd werd. Prima service !

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Uitstekende service!

Na een falende koppeling bij een bekende franchise geweest voor een offerte. Voor een second opinion naar Autobedrijf Koolhaas gegaan en zo niet alleen +\- een maand qua tijd bespaard, maar ook voor een derde van de eerder afgegeven offerte. De auto was snel klaar en wij kregen een duidelijke uitleg wat er daadwerkelijk mis was. Daarbovenop hoe wij dit kunnen herkennen in de toekomst!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Betrouwbaar, snel en accuraat

Ondertussen ben ik al jaren een klant van Peter en zijn collega’s. Ik kan altijd terecht met mijn BMW. Daar waar de dealer een probleem niet kon vinden en ik vele euro’s lichter was, vond Koolhaas het probleem snel en kon het meteen repareren voor een lichte prijs. Er wordt altijd overlegd mocht het bedrag naar verwachting hoger uitkomen en je wordt gebeld als de auto klaar is. Ik ben heel tevreden over de kundigheid, het meedenken en all over service. Voel me altijd welkom ook met kleine dingetjes.

Fantastische garage!

Peter en zijn team zorgen echt voor hun klanten en hun auto’s. Top ook dat ik boven rustig kan werken terwijl mijn auto een beurt krijgt.

Zeker aan te raden

Garage Koolhaas is deskundig, vriendelijk en zeer flexibel.

Altijd super geholpen en ze weten absoluut wat ze doen!

Betrouwbare vakkundige garage

Betrouwbare vakkundige garage waar ik al jaren kom. Eerlijke benadering en betaalbare onderhoudsbeurten. Kortom zeer aan te raden om je auto hier te laten keuren en onderhouden.

Peter en zijn team zorgen ervoor dat de auto altijd weer tiptop in orde is. En werkend wachten op de reparatie in het kantoor is zeker aan te raden.

De beste service

Altijd goed en snel geholpen. Geen gezeur en goede normale prijzen.

Jaren deze bedrift gebruikt

I use this company for many uears already. I had akways a good service. I trust them.

Zeer professioneel

Goede service en kennis

Top service, super betrouwbaar!

Kom al jaren bij Peter. Ik kan er altijd op vertrouwen dat hij snel werkt en goed laat weten wat er.moet gebeuren. Top.

Altijd goed!

Nu al een aantal jaren klant en met volle tevredenheid. Goed bereikbaar, snel in handelen en goede service. Koolhaas denkt ook mee met het oplossen van problemen. Ook met de jongens in de werkplaats, altijd goed contact, behulpzaam en vriendelijk.

Duidelijk, geen poespas, eerlijke prijzen

Koolhaas maakt duidelijke afspraken, geen reparaties zonder overleg.

Voelt betrouwbaar en vertrouwd

Heel vriendelijke en geduldige eigenaar. Alles goed uitgelegd en gedocumenteerd. Je hebt het idee dat alles gewoon met kennis wordt aangepakt

Vakwerk!

Deskundig riem van S6 vervangen…

• Bereikbaarheid

OOK VOOR KLANTEN UIT MAASTRICHT HEEL GOED BEDRIJF.

IK ZELF KOM UIT MAASTRICHT, EN AL EEN AANTAL JAREN MET MIJN TOURAN IN ONDERHOUD BIJ GARAGE KOOLHAAS,EN ZEER TE VREDE OVER DE GEDANE ONDERHOUDS WERKZAAMHEDEN.

Zeer tevreden klant

Ongeveer een jaar geleden weggegaan bij mijn vorige garage in Amstelveen omdat ik daar niet tevreden over was. Na deze overstap, overgegaan naar Garage Koolhaas, wat altijd spannend is. Zeer goed geholpen in deze garage met 2 reparaties en nu mijn BMW 3 serie E90 (occasion) laten nakijken voordat mijn dealergarantie verliep op aanraden van Peter Koolhaas wat een zeer nuttige tip was. Ook een dag de ruilauto gebruikt tegen een zeer lage vergoeding Ik rij nu weer vol vertrouwen rond en zal zeker t.z.t. als het nodig is deze garage weer inschakelen.

Very bad

Delivered my car to Pass the ne working there as i had an issue with bad sound when driving through bumps, He drove the car with me and heard it him self. On Monday 05th of July called me as the thing fixed . Picked up the car and paid the invoice 245 EUR " The invoice including wire for the car trunk and sensor for the EBS" After taking the car and drove through bumps on the way back home, Found out there is nothing fixed.!!! and the same sounds i am still hearing coming from the car body. I called him back to complaint and his answer was , we have replaced things and if its not fixed then we can't fix it . Or we can replace another things in the car but not sure it will be fixed.!!! this is very bad experience as i feel like i was ripped off by professionals. and most probably the reason is " I am Expat" Shame on you and i really don't recommend any one to deal with this company .

• Bereikbaarheid

de beste garage die ik ooit gehad heb

Met weinig woorden. Een topbedrijf met zeer ervaren monteurs Kom er al jaren, Bas . Peter. Nico. drie TOPPERS. MVG. Leo.

Professioneel en klantgericht bedrijf

Bij dit bedrijf (toen nog van de vorige eigenaar Keizer) 21 geleden terechtgekomen en altijd prima ervaringen mee gehad. Toen Peter Koolhaas het bedrijf overnam, zette hij ook de sterke punten van het bedrijf van Keizer voort. Of het nu gaat om een reparatie, grote beurt, een bandenwissel of simpelweg een lampje verwisselen, ik kan altijd rekenen op goede en snelle service, kwaliteit, professionaliteit en klantvriendelijkheid.

• Bereikbaarheid

Heeft de bedrading van mijn trekhaak perfect aangesloten voor een redelijke prijs

• Bereikbaarheid

Correcte, prettige en professionele afhandeling.

Na een telefonische afspraak voor een APK voor de auto van een vriendin werd ik bij binnenkomst op de afgesproken tijd meteen geholpen. Keurige garage met prettige mensen. Ik kom met mijn eigen auto zeker terug.

• Bereikbaarheid

Zoals al vele jaren......

...... zeer tevreden met jullie geweldige werkplaats en service! Vandaag ook weer: vanwege de weinige kilometers kreeg mijn oude Agila een kleine beurt in plaats van de geplande grote. Zelfs het kleinste detail (de haperende gaskabel) is niet vergeten. Veel dank!

• Bereikbaarheid

Snel en goed geholpen voor een prima prijs

Supersnel geholpen voor een prima prijs

Over Autovakmeester