OOK VOOR KLANTEN UIT MAASTRICHT HEEL GOED BEDRIJF.

IK ZELF KOM UIT MAASTRICHT, EN AL EEN AANTAL JAREN MET MIJN TOURAN IN ONDERHOUD BIJ GARAGE KOOLHAAS,EN ZEER TE VREDE OVER DE GEDANE ONDERHOUDS WERKZAAMHEDEN.

Zeer tevreden klant

Ongeveer een jaar geleden weggegaan bij mijn vorige garage in Amstelveen omdat ik daar niet tevreden over was. Na deze overstap, overgegaan naar Garage Koolhaas, wat altijd spannend is. Zeer goed geholpen in deze garage met 2 reparaties en nu mijn BMW 3 serie E90 (occasion) laten nakijken voordat mijn dealergarantie verliep op aanraden van Peter Koolhaas wat een zeer nuttige tip was. Ook een dag de ruilauto gebruikt tegen een zeer lage vergoeding Ik rij nu weer vol vertrouwen rond en zal zeker t.z.t. als het nodig is deze garage weer inschakelen.

Very bad

Delivered my car to Pass the ne working there as i had an issue with bad sound when driving through bumps, He drove the car with me and heard it him self. On Monday 05th of July called me as the thing fixed . Picked up the car and paid the invoice 245 EUR " The invoice including wire for the car trunk and sensor for the EBS" After taking the car and drove through bumps on the way back home, Found out there is nothing fixed.!!! and the same sounds i am still hearing coming from the car body. I called him back to complaint and his answer was , we have replaced things and if its not fixed then we can't fix it . Or we can replace another things in the car but not sure it will be fixed.!!! this is very bad experience as i feel like i was ripped off by professionals. and most probably the reason is " I am Expat" Shame on you and i really don't recommend any one to deal with this company .

• Bereikbaarheid

de beste garage die ik ooit gehad heb

Met weinig woorden. Een topbedrijf met zeer ervaren monteurs Kom er al jaren, Bas . Peter. Nico. drie TOPPERS. MVG. Leo.

Professioneel en klantgericht bedrijf

Bij dit bedrijf (toen nog van de vorige eigenaar Keizer) 21 geleden terechtgekomen en altijd prima ervaringen mee gehad. Toen Peter Koolhaas het bedrijf overnam, zette hij ook de sterke punten van het bedrijf van Keizer voort. Of het nu gaat om een reparatie, grote beurt, een bandenwissel of simpelweg een lampje verwisselen, ik kan altijd rekenen op goede en snelle service, kwaliteit, professionaliteit en klantvriendelijkheid.

• Bereikbaarheid

Heeft de bedrading van mijn trekhaak perfect aangesloten voor een redelijke prijs

• Bereikbaarheid

Correcte, prettige en professionele afhandeling.

Na een telefonische afspraak voor een APK voor de auto van een vriendin werd ik bij binnenkomst op de afgesproken tijd meteen geholpen. Keurige garage met prettige mensen. Ik kom met mijn eigen auto zeker terug.

• Bereikbaarheid

Zoals al vele jaren......

...... zeer tevreden met jullie geweldige werkplaats en service! Vandaag ook weer: vanwege de weinige kilometers kreeg mijn oude Agila een kleine beurt in plaats van de geplande grote. Zelfs het kleinste detail (de haperende gaskabel) is niet vergeten. Veel dank!

• Bereikbaarheid

Snel en goed geholpen voor een prima prijs

Supersnel geholpen voor een prima prijs

Betrouwbaar, klantvriendelijk en goed

Ik ben niet iemand die snel in de pen klimt. Vanaf 2010 laat ik mijn auto door Peter Koolhaas onderhouden.eerst onder de naam van autobedrijfKeizer en vanaf 2012 heeft de heer Koolhaas de zaak overgenomen. Altijd tot mijn tevredenheid en deskundig. Ik raad iedereen in Amstelveen zijn garage aan voor onderhoud.

Top garage

Ik kom al jaren bij deze garage en ben super tevreden. Goede prijs, altijd vriendelijk en flexibel. Betrouwbaar met hoofdletter B.

Zeer goede service

Zeer vriendelijk, betrouwbaar personeel met kennis van zaken. Gaan zeker mee in deze tijd van vernieuwing. En de koffie is lekker!

• Bereikbaarheid

Prima service/ value for money

Trekhaak (afneembaar) snel en professioneel gemonteerd voor een scherpe prijs. Tevens positief punt dat er op deskundige wijze wordt meegedacht.

No nonsense betaalbare garage

Hoi Peter, Wij komen al jaren bij je in de garage. Altijd eerlijk, belt als er uit de APK blijkt dat er iets moet gebeuren. Ik woon ondertussen al een paar jaar in Hoofddorp, maar zorg nog steeds dat ik mijn auto bij Autobedrijf Koolhaas laat keuren/onderhouden. Ga zo door! Groet Remco

• Bereikbaarheid

Efficient, doel en service gericht

Altyd bezig met de beste oplossing voor de klant. Prys vriendelijk

• Bereikbaarheid

Onze ervaringen met de firma Koolhaas zijn uitstekend!!

Wij hebben uw bedrijf op alle punter 3 en een halve ster gegeven en dat zegt toch wel genoeg!

• Bereikbaarheid

Vakkundig, servicegericht en betrouwbaar garage bedrijf

Al enkele jaren naar grote tevredenheid klant bij Koolhaas. Onze auto en camper worden er prima onderhouden en als nodig snel en vakkundig gerepareerd. Toevallig nu een paar keer achter elkaar pech met de auto, een belletje naar Peter en ik kan meteen komen. In de meeste gevallen is de auto zelfs dezelfde dag weer klaar! Fantastische service!

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Kom al jaren bij Peter, altijd goed advies, denkt mee en is eerlijk. Als leek heb ik nooit het gevoel dat me iets “aangesmeerd” wordt en dat heb ik elders wel eens anders ervaren. Momenteel een tijdje uitgeschakeld vanwege problematische knie revalidatie. Auto moest APK gekeurd en geen probleem, auto is opgehaald en weer teruggebracht. Sympathieke en aardige monteur trouwens 🤣🤣 kortom van harte aanbevolen👍👍

Betrouwbaar en deskundig!

Dankzij jullie deskundigheid en klantvriendelijkheid rijd ik nog steeds met veel plezier en vol vertrouwen in mijn inmiddels 18-jarige Opeltje Agila! Ellen Dijkman

Betreft APK: Betrouwbaar en autoliefhebbers

Een prettige garage en eerlijke vakmensen. Tweede keer APK keuring.

• Bereikbaarheid

Ik ben al jaren bij Peter Koolhaas en bem volledig tevreden raad hem ook steeds bij vrienden aan.

Als er iets aan de auto is Peter staat indien mogelijk meteen klaar

• Bereikbaarheid

Snel, deskundig en zeer klantvriendelijk

De aanhanger die we overgenomen hadden via marktplaats was niet in orde; probleem met de verlichting en de banden. I.v.m. vakantieplannen konden we snel een afspraak maken voor reparatie. We zijn zeer tevreden en gaan voor onderhoud van onze personenauto zeker overstappen van de dealer naar Garage Koolhaas. Bedankt!

• Bereikbaarheid

Wel Peter, al enige tyd klant maar we zyn heel blij. met Peter koolhaas,!!! Nu op de Autobahn met nieuwe voorbanden! Wel t ry verschil is denderend positief. Maar er is meer en dat is vakkundige uitstraling van jou en klant vriendelijkheid.

• Bereikbaarheid

Uitstekende ervaring, overleggen over de uit te voeren werkzaamheden komen met oplossingen! Zeer duidelijk op de factuur uitgelegde werkzaamheden voor een schappelijke prijs.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.