Onze bedrijfswagens zijn in onderhoud bij de firma Agit. Er wordt altijd naar een passende oplossing gezocht en deze wordt ook altijd gevonden. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Agit ziet heel goed de behoefte van de klant en stelt deze voorop. Diverse automerken kunnen voor onderhoud worden aangeboden, van Ford Focus tot BMW 5 serie.

Super bedrijf

• Bereikbaarheid

Netjes geholpen vriendelijk aan telefoon mijn auto is vakkundig hersteld tegen een nette prijs Airco werd niet goed koud meer en op advies werd deze opnieuw afgevuld ook werd mij netjes uitgelegd hoe dit kon na een aantal jaren en werd mij geadviseerd om een interieur filter te venrnieuwen ivm vervuiling kortom goede uitleg gehad en een nette factuur Heren van Agit bedankt en succes

• Bereikbaarheid

Ik heb inmiddels veel auto\'s bij Agit gebracht, en ben eigenlijk zonder uitzondering 100% tevreden. De heren van Agit zijn zeer klantgericht, zeer toeschietelijk met eventuele reclamaties en trekken je óok nog eens keer geen poot uit. Een aanrader. En NEE, ik word niet betaald door dit bedrijf ;-)

Spinnerstraat 17 7461 TV Rijssen

548520 691

Over Agit Autogasinbouw

Autogas inbouw Twente, de specialist in Nederland voor LPG, gasinbouw, diagnose, reparaties, auto-totaal onderhoud, APK, aircoservice en levering van onderdelen. Al meer dan 35 jaar hebben wij ervaring met autogas en omdat autogas al die jaren onze onverdeelde aandacht heeft gehad durven wij ons zelf experts op het gebied van autogas te noemen.

Over Autoservice Totaal