Zeer goede service

Fijne garage, goede kwaliteit van werk en een goede en eerlijke service.

Altijd een professionele oplossing

Altijd professioneel en eerlijk advies over mogelijkheden en onmogelijkheden, ook waar het de financiële consequenties betreft of waar de oplossing voor de korte en voor de lange termijn het meest oplevert. En als er echt nood aan de man is of sprake van een calamiteit, dan is er -hoe druk het ook is- altijd ruimte.

Snel en kundig

Ik word altijd snel en goed geholpen. Een aanrader!

• Bereikbaarheid

De eigenaar weet waar die het over heeft.

Je wordt altijd snel geholpen. Goede prijs kwaliteit.

• Bereikbaarheid

Grote kennis van zaken, behulpzaam en servicegericht

Ik kan een heel verhaal schrijven maar dat is niet nodig. Ridorff is een ervaren en vakkundige garage. Mijn Eend had het druklager kapot. Meestal wordt dan ook direct drukgroep en koppelingsplaat vervangen, wat ook gebeurde. De een stelt het op prijs wanneer bij een meerprijs van €10,- al wordt gebeld. Ikzelf ga uit van het vertrouwen dat wanneer extra werkzaamheden binnen een acceptabele marge vallen, hier niet met mij over gebeld hoeft te worden. Zo geschiedde ook. Remmen en handremblokjes waren ver op en aangezien de motor er toch al uitlag, zijn deze ook gelijk vervangen. Verder zijn wat bekende zwakke plekken en onderhoudsgevoelige zaken nagelopen zonder er naar hoeven te vragen en waar nodig hier en daar nieuw vet ingeduwd. Kom je langs voor een ‘kleinigheid’ wordt er even tijd voor gemaakt en indien a la minute te verhelpen, is dit ook zo gedaan. Al met al een erg positieve ervaring en een aanrader voor iedere autoliefhebber!!

• Bereikbaarheid

Super fijne service en hoge klantvriendelijkheid.

• Bereikbaarheid

De snelheid waarmee het probleem heel adequaat werd opgelost. En de goede uitleg die mij, als leek, werd gegeven, in één woord super. Ook over mijn onderhoudsbeurten ben ik dik tevreden.

Betrouwbaar en correct

Hele betrouwbare en correcte garage. Al diverse malen geweest met mijn Citroën DS. Nooit het gevoel dat iets te veel is..

• Bereikbaarheid

Goede communicatie, Veel kennis van oude Citroëns. Doet wat is afgesproken en geen verrassingen achteraf.

Ervaren en betrouwbare garage

Ik kan alleen positief zijn goede service en kwaliteit en betaalbaar.

• Bereikbaarheid

Verstand van zaken met Citroën oldtimmers

Prima service goed afspraak mee te maken

Prijs, afspraak, kwaliteit….perfect

Deze garage waar ik al jaren naar tevredenheid kom, onderhoud mijn gouden koets zoals het hoort. Goede prijs, komt afspraken na en zal mij nog jaren behouden als vaste klant. Na iedere beurt heb ik het gevoel dat hij weer nieuw is. Niet voor niets al meer dan 400.000 op de teller.

• Bereikbaarheid

Prima geholpen, goede service.

Prima service door kundige vakmensen. Goed advies en je wordt prettig geholpen.

Voor je klassieke DS Citroën een perfect adres

Ik kom hier al jaren met mijn DS Citroën en wordt steeds perfect geholpen . Men is zeer deskundig op het gebied van mijn DS en weet dan ook alles van deze auto af . Het is echt een vader ol zoon bedrijf met goede kennis van zaken een echte aanrader dus op dit gebied die vindt je hier zeker . Ik ga beslist negens anders en kom hier al tientallen jaren met grote tevredenheid terug . Men is eerlijk en terzake ook zeer zeer kundig en geduldig en lost ieder probleem feilloos op . Nee ik zal nergens anders gaan als hier met mijn klassieker een echt top aanrader dus . Irving Zeguers.

positief

Ze waren zo sportief om mijn tegoedbon voor de APK in te ruilen!

Top, allround chef.

Meerdere privé auto’s in onderhoud, Maar repareert dagelijks voor mij, ambulances van de RAV zuid Limburg. Frits is goed op de hoogte van alle nieuws in de branche. Vriendelijk en kundig personeel.

vakkundig

vakkundig en correct en zeer vriendelijk

Fijne

Ik kom er al jaren en mijn vader ook. En ik weet gewoon dat je daar eerlijk wordt Geholpen.

Professionele service!

Klantvriendelijke garage. Had nieuwe banden nodig. Kon snel terecht. Fijne communicatie!

• Bereikbaarheid

Valt weinig te vertellen, gewoon eerlijk en goed.

Vakman

Een echte vakman. Van kinds af t vak geleerd. Kan aan alle soorten auto s werken ban jong tot oud.Heel breed in zijn werk en altijd goed geholpen.

No comment

• Bereikbaarheid

Staat altijd voor je klaar, zeer tevreden

Voor grote of kleine problemen kan ik hier altijd snel terecht, ik kom zeker terug

• Bereikbaarheid

Duidelijke prijzen en indicatie, vriendelijk en behulpzaam, zeer snel geholpen

Bij de apk keuring van mijn auto kwam er iets aan het licht. Ik had nog maar 5 dagen de tijd en ben dezelfde dag nog geholpen. Een deskundig advies met bijbehorende transparante prijzen. Zeer behulpzaam en vriendelijk!!! Hier voel je je goed geholpen voor een eerlijke prijs.

• Bereikbaarheid

Heel netjes en deskundig geholpen voor een zeer betaalbare prijs.

Arnoldenstraat 16 6171NE Stein

Over Autobedrijf Ridorff

Welkom op de website van Autobedrijf Ridorff, de plek voor reparaties, restauraties, APK keuringen en onderhoud van alle merken. Airco en banden service. In 1986 werden de deuren geopend van Autobedrijf Ridorff. Hier heeft Frits senior van zijn hobby zijn werk gemaakt. Door jarenlang aan Citroën te werken is de nodige kennis van deze zo bijzondere auto opgedaan. De liefde en kennis voor dit vak heeft Frits senior overgedragen aan zijn zoon Frits junior. Augustus 2014 heeft Frits junior de zaak overgenomen en uitgebreid naar het repareren en onderhouden van alle merken personen- en bedrijfsauto’s.

Over Autoservice Totaal