Na verschillende garages geprobeerd te hebben, nu 2x mijn auto aan FDW toevertrouwd. Dit op aanraden van een kennis. 1. De APK werd zeer kundig uitgevoerd, zowel de keuring als de noodzakelijke reparatie. 2. De grote beurt is uitvoeriger uitgevoerd voor een zeer scherpe prijs. Daarbij ook een eerlijk advies gekregen voor het komende jaar tot aan de volgende APK / Kleine beurt. Gezien het feit dat de prijsstelling, communicatie en deskundigheid voor mij nu bewezen is; zal ik mijn auto hier standaard in onderhoud geven. Ik kan FDW dan ook van harte aanraden.

vriendelijk, en goeie services

• Bereikbaarheid

Mijn auto voor een grote beurt gebracht en die is prima uitgevoerd. Daarnaast kreeg ik vrijblijvend advies over zaken die (mogelijk) in de nabije toekomst vervangen zouden moeten worden. Prettige en betrouwbare manier om je auto in onderhoud te brengen.

• Bereikbaarheid

Staan altijd klaar met goed advies. Helpen graag en reparaties verlopen altijd snel.

• Bereikbaarheid

Uitstekende service, je word vakkundig en snel geholpen. Auto was in mijn geval zelfde dag al klaar! vriendelijk personeel en lage prijzen. Super!

Flevodwarsweg 4 2318BV Leiden

Over Autobedrijf FDW

U kunt met uw auto altijd bij Autobedrijf FDW terecht voor alle voorkomende reparaties, service- en of onderhoudswerkzaamheden. Welk automerk het ook is, het onderhoud wordt verzorgd volgens de hoogste kwaliteitseisen. Vanwege de investering in een moderne werkplaats is uw auto bij ons in goede handen. Het is handig om uw voertuig regelmatig na te laten kijken, zodat u zo lang mogelijk zonder mankementen van uw auto kunt genieten, want immers is voorkomen beter dan genezen. Tijdens het onderhoud krijgt u vrijblijvend advies over onderdelen die u beter alvast kunt vervangen.

Over Autoservice Totaal