Vakmanschap en klant vriendelijk zoals vroeger normaal was

Via via bij deze garage beland voor navigatie inbouw. Keurig op de afgesproken tijd geholpen en je mag gewoon bij de inbouw werkzaamheden aanwezig zijn. perfect ingebouwd en ben met een tevreden gevoel naar huis gereden

Geweldige service, snel en adequaat!

Gisteren kreeg ik een lekke band tijdens het rijden. Met één telefoontje kwam Peter om er een reserveband op te zetten en me verder te helpen! Vandaag al weer een nieuwe band erop gezet! Geweldige service, behulpzaam, vriendelijk en je weet precies waar je aan toe bent! Aan te raden voor iedereen

Goed, betrouwbaar en mooi bedrijf

Kennis en ervaring op gebied van auto's is goed. Klantvriendelijkheid is ook goed. De communicatie verloopt prettig, zowel telefonisch als per app contact en snel reactie. Ik vind het super dat ze ook ruimte bieden voor dagbesteding. En de service is ook echt goed!!

• Bereikbaarheid

in een woord super service

Wat een service de auto wordt gehaald en gebracht.Er wordt gebeld als er meer aan de hand is als verwacht. Veel aan dacht voor de klant.Klantvriendelijkheid staat voorop.

• Bereikbaarheid

Zeer tevreden over het eind resultaat. Auto weer 100% na een paar vervelende storingen. Ik kom zeker terug voor onderhoud en dergelijke.

• Bereikbaarheid

Ontzettend goede service, ze komen als dat nodig is zelfs bij je thuis! Peter is vakkundig, eerlijk en een vakman! Wij zijn meer dan tevreden!

• Bereikbaarheid

Top bedrijf. Gaat pas met de auto bezig. Als die goedkeuring van de klant heeft. Als ik iets heb met de auto kan ik direct terecht

• Bereikbaarheid

Super! Snel en bespreken eerst van te voren alles met je

• Bereikbaarheid

Wij zijn zeer tevreden over de service van Auto Ante. Duidelijk qua afspraken, goed overleg qua reparaties en de kosten die daarmee samenhangen. Kortom zeer tevreden en zeker aan te raden.

• Bereikbaarheid

Eerlijk en betrouwbaar. Goede service en klantgericht

• Bereikbaarheid

Wij zijn ontzettend tevreden over de service bij Auto Ante! We hebben via een bericht aangegeven dat onze auto weer moest worden gekeurd voor de APK. De auto werd bij ons opgehaald, diezelfde dag nog gekeurd en weer netjes bij ons afgeleverd. Een week later kregen we bericht dat de nieuwe banden onze auto eronder gezet konden worden. Kwalitatief betere banden en dat voor dezelfde prijs! Wij zijn ontzettend tevreden over de gehele service en zodra er weer iets moet gebeuren met de auto, dan gaan wij zeker weer naar Auto Ante.

Peter heb ik leren kennen bij zijn laatste werkgever. Ook daar was hij een soort tovenaar. Ik bedoel: Hij kijkt verder dan zijn neus lang is, denk (indien nodig) out off the box. En met de klant mee. Ik ben de trotse eigenaar van een Range Rover P38. Bijna al het sleutelen aan de auto doe ikzelf. Maar heb geen brug of iemand die op kritische momenten eventjes meekijkt. Alle brugwerkzaamheden besteed ik dus uit aan Peter. En eerlijk is eerlijk. Naar volle tevredenheid.

• Bereikbaarheid

Erg vriendelijk bedrijf waar ze nog echt voor service staan en goed omgaan met de klant. Je word snel geholpen op vakkundige manier.

• Bereikbaarheid

Auto Ante is hét bedrijf wanneer je op zoek bent naar oprechte (persoonlijke) aandacht voor je auto. Van het verwisselen van een ruitenwisser tot het zoeken naar een zeldzame storing in de electronica; Peter en Annemarie gaan tot het uiterste om je probleem op te lossen. Daarbij verliezen ze nooit je portomonee uit het oog; voor elk onderdeel wat vervangen moet worden vragen ze toestemming tijdens een kopje koffoe of sturen ze je een uitgebreid (foto)verslag van defecte onderdelen en hoe het hersteld moet worden. Waar vind je nog zulke service?

• Bereikbaarheid

Fijne mensen, altijd de auto keurig afgeleverd.

• Bereikbaarheid

Mooi bedrijf. Super goede service en een erg vakbekwame monteur!

• Bereikbaarheid

Voor het eerst mijn auto voor APK & onderhoud naar Auto Ante gebracht! Vanaf het eerste contact was het gevoel direct goed. Kennis van zaken, super vriendelijk, meedenkend, er werd netjes overlegd over reparaties en de auto werd ook nog eens thuis opgehaald en teruggebracht. Ik kom zeker met mijn auto hier terug!

• Bereikbaarheid

Alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Sociale eerlijke mensen met vakkennis en vakmanschap voor een eerlijke prijs. Ze krijgen van mij een dikke 9, een 10 geef ik haast niet omdat mensen altijd moeten blijven groeien en zichzelf verbeteren.

Over Auto Ante

Auto Ante is een universeel en bewust kleinschalig garagebedrijf voor het totaal onderhoud van uw auto met als extra specialiteit het oplossen van storingen. Kwaliteit, service en een persoonlijke aanpak staan bij ons voorop. We doen niets aan uw auto zonder overleg. Liever nog blijven we onverwachte kosten voor door te bespreken wat we tijdens het onderhoud/reparatie zien zodat u weet waar u in de toekomst rekening mee moet houden. De naam ‘Ante’ staat voor 'vooruit'! Auto's moeten vooruit gaan met goed onderhoud maar we willen die richting ook voor de leerlingen. Naast een reguliere leerplek, bieden we ook ruimte voor een leerling in onze arbeidsgerelateerde dagbesteding als investering in de toekomst van het vak van automonteur. Welkom bij Auto Ante!