• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over het eind resultaat.\r\nAuto weer 100% na een paar vervelende storingen.\r\nIk kom zeker terug voor onderhoud en dergelijke.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend goede service, ze komen als dat nodig is zelfs bij je thuis! Peter is vakkundig, eerlijk en een vakman! Wij zijn meer dan tevreden!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf. Gaat pas met de auto bezig. Als die goedkeuring van de klant heeft. Als ik iets heb met de auto kan ik direct terecht

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Snel en bespreken eerst van te voren alles met je

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden over de service van Auto Ante. Duidelijk qua afspraken, goed overleg qua reparaties en de kosten die daarmee samenhangen. Kortom zeer tevreden en zeker aan te raden.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en betrouwbaar.\r\nGoede service en klantgericht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn ontzettend tevreden over de service bij Auto Ante! We hebben via een bericht aangegeven dat onze auto weer moest worden gekeurd voor de APK. De auto werd bij ons opgehaald, diezelfde dag nog gekeurd en weer netjes bij ons afgeleverd. Een week later kregen we bericht dat de nieuwe banden onze auto eronder gezet konden worden. Kwalitatief betere banden en dat voor dezelfde prijs! Wij zijn ontzettend tevreden over de gehele service en zodra er weer iets moet gebeuren met de auto, dan gaan wij zeker weer naar Auto Ante.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter heb ik leren kennen bij zijn laatste werkgever. Ook daar was hij een soort tovenaar. Ik bedoel: Hij kijkt verder dan zijn neus lang is, denk (indien nodig) out off the box. En met de klant mee.\r\n\r\nIk ben de trotse eigenaar van een Range Rover P38. Bijna al het sleutelen aan de auto doe ikzelf. Maar heb geen brug of iemand die op kritische momenten eventjes meekijkt.\r\n\r\nAlle brugwerkzaamheden besteed ik dus uit aan Peter. En eerlijk is eerlijk. Naar volle tevredenheid.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk bedrijf waar ze nog echt voor service staan en goed omgaan met de klant. Je word snel geholpen op vakkundige manier.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Ante is hét bedrijf wanneer je op zoek bent naar oprechte (persoonlijke) aandacht voor je auto. \r\n\r\nVan het verwisselen van een ruitenwisser tot het zoeken naar een zeldzame storing in de electronica; Peter en Annemarie gaan tot het uiterste om je probleem op te lossen. Daarbij verliezen ze nooit je portomonee uit het oog; voor elk onderdeel wat vervangen moet worden vragen ze toestemming tijdens een kopje koffoe of sturen ze je een uitgebreid (foto)verslag van defecte onderdelen en hoe het hersteld moet worden.\r\n\r\nWaar vind je nog zulke service?

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne mensen, altijd de auto keurig afgeleverd.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf. \r\nSuper goede service en een erg vakbekwame monteur!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst mijn auto voor APK & onderhoud naar Auto Ante gebracht! Vanaf het eerste contact was het gevoel direct goed. Kennis van zaken, super vriendelijk, meedenkend, er werd netjes overlegd over reparaties en de auto werd ook nog eens thuis opgehaald en teruggebracht. Ik kom zeker met mijn auto hier terug!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. \r\nSociale eerlijke mensen met vakkennis en vakmanschap voor een eerlijke prijs. \r\nZe krijgen van mij een dikke 9, een 10 geef ik haast niet omdat mensen altijd moeten blijven groeien en zichzelf verbeteren. \r\n

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.

Over Auto Ante

Als universeel en bewust kleinschalig garagebedrijf biedt Auto Ante totaalonderhoud voor uw auto met als specialiteit het oplossen van storingen. Kwaliteit, service en persoonlijke aandacht staan bij ons in alles voorop. Uiteraard doen wij niets aan uw auto zonder overleg. Liever nog blijven we onverwachte kosten voor door te bespreken wat we tijdens het onderhoud/reparatie zien zodat u weet waar u rekening mee moet houden. De naam ‘Ante’ staat voor vooruit! Of het nu gaat om uw auto of om onze deelnemers in de dagbesteding. De juiste richting is vooruit!

Filter op Taal