Klantgericht, goede service, goede prijs- kwaliteitsverhouding en eerlijk bedrijf. Zeker aan te bevelen!

• Bereikbaarheid

Een heel goede service en vakmanschap.

• Bereikbaarheid

Dhr. Keulders is uitermate bedreven in zijn beroep. Hij is op alle gebied erg deskundig. Zowel op elektronica als motor technisch gebied. Niets is hem te gek. Bovendien belt hij je als klant, mocht de reparatie duurder uitvallen dan van te voren beraamd. Hij is klantvriendelijk en service gericht. Wanneer je bij hem een occasion koopt, is deze van boven tot onder en van achter naar voren nagekeken. Mocht er onverhoopt na aankoop van occasion toch iets zijn, dan word je altijd in alle redelijkheid geholpen.

• Bereikbaarheid

Zéér goed bedrijf, zeer bekwaan en zeer goede prijs/kwaliteit!

Over Auto Keulders

Auto Keulders is een jong bedrijf. Desondanks kunnen wij bogen op ruime en jarenlange ervaring met alle aspecten van auto-onderhoud en reparaties aan alle merken auto’s. Wij zijn APK-gecertificeerd en in het bezit van diverse diploma’s op het gebied van auto-elektronica. Om onze kennis op peil te houden volgen wij regelmatig aanvullende vakbekwaamheidscursussen. Zo blijven wij steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in de autobranche. Dat stelt ons in staat u van deskundig en eigentijds advies te voorzien. Wij beschikken over een goed geoutilleerde eigen werkplaats met universele diagnose-apparatuur alsook enkele merk specifieke diagnose interfaces.

Over Autoservice Totaal