Altijd bereid tot hulp

Snelle service

Ben nieuwe klant, hoefde alleen maar winterbanden op te leggen. Maar maakte meteen tijd en prima geholpen vriendelijk geholpen. Hebben een nieuwe klant bij.

• Reden bezoek Andere reden

Positieve ervaringen met vooraf duidelijke prijsafspraken

Gekwalificeerd personeel beschikbaar die tegen een goede prijs/kwaliteitverhouding de onderhoudsopdracht uitvoeren.

Vriendelijk behandeld

genoeg kennis in huis

Jammer dat ik niet contant kan betalen.

Veel te duur.

Ik vind de prijs voor een apk keuring aan de hoge kant. waarom moet er bijvoorbeeld aan de airco gewerkt worden terwijl die goed was. ik heb pas 6 duizend kilometers gereden na mijn grote beurt maar de prijs die ik moest betalen leek wel op een grote beurt.

betrouwbaar en kundig

al jaren een voortreffelijke service. betrouwbaar en vakkundig bedrijf en zeker niet te vergeten, de koffie staat altijd klaar

Good as always!!

Top ervaring

Nooit geweest,maar top service!

gewoon goed

Een goede een eerlijk bedrijf waar de kwaliteit van voorop staat. Waardoor je lang en veilig kunt rijden met je auto want je weet dat het goed is en bij vragen kun je ze altijd bellen.

Goed en betrouwbaar

Super service door gedreven professionals

Altijd fijn zaken doen met Bitech: flexibel, snel prima kwaliteit. Van harte aanbevolen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede service en klant is koning

Ik kom naar vakgarage bitech voor de winterbanden deze worden meteen erop gelegd en de zomerbanden gaan bij Bitech in de opslag! Hoe makkelijk wil je t hebben! Tegen een goede prijs!

• Reden bezoek Andere reden

Snel en vakkundig geholpen.

Duidelijke uitleg wat er moest gebeuren en wat de kosten ongeveer waren. Ik ben dik tevreden.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Redder in mijn noodgeval.

* Technische geruststelling van Wietse * Efficiënte diagnose-stelling van Bert * Sterk in oplossing-gericht denken/doen

nette mensen, keurige werkplaats waar ook prijs bij hoort,

nette mensen, keurige werkplaats waar ook prijs bij hoort,

Uitstekend vakmanschap

Weer prima geholpen. Altijd een klein feestje je auto laten keuren bij Bitech. Uitzonderlijk vakmanschap en een dikke 10 voor de wijze waarop je geholpen wordt!! Top!!!

zeer professioneel en kundig.

!!!

Top service.

Ik kom daar al jaren,en dat is omdat ik weet dat mijn aangepaste bus daar in goede handen is. De APK en beurten worden daar goed en netjes gedaan.En omdat het speciaal aangepast is voor mij,en de aanpassingen kostbaar waren wil ik daar ook heel lang mee blijven rijden. En mobiliteit is enorm belangrijk,zeker als je rolstoel gebonden bent. Daarom kom en ga ik altijd naar https://www.bitechlieshout.nl/,daar wordt gewerkt met de beste materialen en de monteurs zijn heel nauwkeurig.En aan goed betrouwbaar werk hangt een prijskaartje,maar dat mag ook,vakwerk mag en moet beloond worden. Prutsers zijn er al genoeg in de techniek,geen woorden maar daden !!!

Wordt snel een oplossing gevonden

Snel opgelost

• Reden bezoek N.v.t.

Snelle service, vriendelijk, verder gekeken dan alleen het probleem waar ik voor kwam

Snelle reparatie

Snelle reparatie zoals van te voren is afgesproken

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

fijn bedrij met echt goede monteurs die je adviseren zonder onzinverhalen

Bitech heet mij geholpen nadat ik door een andere garage ben opgelicht Heel fijn dat zij voor mij een second opinie onderzoek hebben gedaan. Daarvoor rekenden zij een zeer schappelijke prijs, en ik merkte aan alles dat zij deskundige monteurs zijn. Leo Overmars/aarle-rixtel

Top garagebedrijf !

Fijne garage, wordt altijd kundig en snel geholpen, prima service, vriendelijk en behulpzaam.

Netjes behandeld zoals altijd

Over Autovakmeester Bitech

Garage Bitech biedt (periodiek) onderhoud en reparaties voor personenwagens, vrachtwagens, aanhangers, motoren en agrarische machines. Dat doen we voor zowel particulieren als bedrijven. We staan in de wijde regio bekend om ons probleemoplossend vermogen en onze transparante manier van werken. U vindt onze modern uitgeruste garage op industrieterrein De Stater in Lieshout.

Over Autovakmeester