• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eigenaar Martijn is een erg kundige en meedenkende man.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en gezellig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben via een collega een aantal jaren geleden in contact gekomen met Pugfix, sindsdien is hij mijn vaste garage en kocht ik mijn nieuwe auto ook bij Pugfix. Bij Pugfix is de prijs/kwaliteit zeer goed en zij denken altijd met je mee in oplossingen, maar wel rekening houdend met de portemonnee van mij als klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaringen mee. deskundig, vriendelijk, goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superbedrijf en de baas is een schatje\r\nEen echte liefut!!!! 😂 😂 😂 😂

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, ook voor de niet franse merken.\r\nPrettige behandeling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds ruim twee jaar klant bij Pugfix, voor regulier onderhoud en APK altijd goed geholpen. Vaak ook met een duidelijke diagnose waarmee hij je ook meteen verteld waar je aan toe bent. Door deze transparantie sta je ook niet achteraf voor verrassingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topservice, echte vakman

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb altijd goede service gehad bij PugFix. Martijn weet waar hij het over heeft en denkt altijd mee met oplossingen en alternatieven. Ondanks dat Barneveld wat verder weg ligt voor mij, kom ik er graag.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met PugFix is alleen maar positief!\r\nEerlijkheid, betrouwbaarheid en snelheid zijn bij elk contact weer de dingen die bijzonder positief opvallen!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk, duidelijke omschrijving van probleem en goede afhandeling, service zonder poespas en eerlijk. Al jaren trouwe klant en zeer tevreden.Tarieven zeer billijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Martijn denkt altijd met je mee over hoe een reparatie goedkoop kan en is er altijd op uit om je auto zo lang mogelijk op de weg te houden. Een kilometerstand van bijna 300.000 kilometer maakt hem niets uit. Bovendien is hij ook nog eens goedkoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf PugFix denkt met je mee en zoekt naar een gunstige en klantwensgerichte oplossing. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 11 jaar klant, altijd heel erg tevreden over de werkzaamheden en nog eens een goede prijs/kwaliteit.

Over Autovakmeester Broekhuizen

Universeel autobedrijf In en verkoop van gebruikte auto,s Reparatie en onderhoud van alle merken

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.