waar je je als klant nog klant voelt

ruim een jaar terug kochten we hier onze nieuwe auto. Inmiddels al ruim 50.000km veel plezier van gehad en geen problemen. Keurig netjes een afleverbeurt en nieuwe APK gekregen bij aflevering. Service zoals deze is bedoeld en je voelt je als klant nog echt klant hier. Leuke gezellige garage met vriendelijk personeel en altijd behulpzaam

top service

Kom er al jaren niets dan lof en fijne ervaringen. Ze denken altijd met je mee

zeer goed

Ik strande met mijn auto bij hun voor de deur. Hoe toevallig maar hoe blij ben je als je strand dat je bij een autobedrijf voor de deur strand. Ik ben keurig geholpen andere klussen werden even geparkeerd en ik werd direct geholpen. En overigens is de koffie hier ook lekker

Goede deskundige reparatie.

Ik had een paar mistlampen laten monteren. Dit is zeer deskundig gedaan. Daarna led-lampen laten monteren ook hier zeer tevreden over.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Martijn is een topper.

Allen maar goede ervaringen met Martijn. Een echte Autovakmeester

Vakbekwaamheid en tijd

Ik kwam er met een voor mij onbekend euvel.dit bleek een kleinigheidje te zijn en werd snel opgelost. De manier waarop je aangesproken en behandeld word voelt zeer prettig. Je voelt je hier klant in plaats van een nummer. Bedankt voor de goede en snelle service

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Een droom weer op de op de weg gekregen

Nadat we 1,5 jaar bezig waren geweest om mensen te vinden die aan deze klus wilde beginnen, was het na de 18e keer raak bij Autovakmeester Broekhuizen. Zij waren bereid om aan deze uitgebreide klus te beginnen. Na een aantal uurtjes onderzoek kwam de fout naar boven. Vervolgens kapotte onderdelen gedemonteerd en deels laten repareren, onderdelen besteld en vervolgens alles weer keurig in elkaar gezet. Een niet alledaagse klus, die met veel geduld en overleg zeer succesvol is verlopen. Bovendien zijn er een paar mensen heel blij van geworden.

Monteur is een autovakmeester

Heel goed

Gewoon goed no-nonsense bedrijf.

Kundig, prima prijs-kwaliteitsverhouding, goede communicatie. Fijne mensen!

Betrokken, meedenkend en professioneel.

Een bedrijf wat zijn afspraken nakomt, meedenkt in het oplossen en daarin transparant is! Autoreparatie met een gevoel bij de wensen van de klant, ook al was onze vraag niet alledaags. Dat stapje extra hebben we zeer gewaardeerd. Prijs kwaliteit is top! Zo vind je ze helaas nog maar zelden.

Heel deskundig en persoonlijk bedrijf

Onze Citroën xsara uit 2004 wordt door Martijn al jaren prima onderhouden voor een heel schappelijk prijs. Ga zo door!

Snelle en hele nette service!

Nu al een aantal keer gebruik kunnen maken van Autovakmeester Broekhuizen en dat zeer naar behoren gegaan. Eerlijke, zeer nette service en zijn erg flexibel om te helpen.

Perfect geholpen zoals altijd

Opel Astra maakte tikkend geluid. Nu de distributieriem aan vervanging toe was, hier gelijk naar laten kijken. Het bleek een heel specifiek en moeilijk vindbaar probleem dat bij dit type auto tot bouwjaar 2005 voorkwam (iets los in inlaatspruitstuk; heel wat anders dan het verhaal van de monteur van wie ik de auto had gekocht), maar werd door Martijn heel juist vastgesteld en met een voordelige revisie van inlaatspruitstuk opgelost. Auto loopt nu voor het eerst sinds ik hem heb als een zonnetje.

Perfect geholpen

Zondagavond gaf de auto een storing maar ik kon nog thuis komen. Maandag gaf hij er uiteindelijk echt de brui aan. Stress situatie want we gaan woensdagnacht op vakantie en hoe kom je zo der auto midden in de nacht op Schiphol? Jullie, Ruben, gebeld. Die kwam binnen een uur kijken en zag dat de auto afgesleept moest worden. 'S middags kwam hij met een collega de auto halen. Vanmorgen rond de koffie!! kreeg ik een belletje dat hij klaar was. Omdat ik geen vervoer had bood Ruben aan me even op te halen. Als dat niet klantvriendelijk is. Ik kan met een geust hart op vakantie. Dank je Ruben voor je uitstekende service.

Moniek

Keurig netjes hier geholpen netjes ontvangen. En na een proefrit mijn nieuwe auto hier gekocht. Service zoals het bedoeld is bij dit bedrijf. Top service mannen ga zo door.

Deskundig met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Zie boven

Professioneel en klantgericht

Word altijd vlot en deskundig geholpen. Geen verrassingen

Snelle service!

Snelle diagnose gesteld, onderdelen besteld en binnen 48 uur hersteld.

Chippen opmaat

Deskundige uitleg over hoe het in zijn werk gaat. Zeer aardig personeel. Goeie koffie.

Zeer behulpzaam

Met brandend olielampje op zoek gegaan naar een garage die me kon helpen. Bij automeester broekhuizen ben ik aardig en snel geholpen. Met nieuwe olie en goede adviezen weer snel op weg geholpen, en dat zonder vergoeding. Deze garage is top!!

Super vriendelijk, goede service

Goede ervaring, werd snel geholpen en omdat ik wat verder weg woon, kreeg ik een leen auto mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al 10 jaar klant bij Autovakmeester Broekhuizen (voorheen Pugfix) en daar is een goede reden voor. Uitstekende persoonlijke service!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom hier al een aantal jaar, altijd naar volle tevredenheid. Veel kennis, geen onnodige reparaties. Je kan snel terecht en afspraken worden nagekomen. En dan betaal je niet eens de hoofdprijs. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Martijn is praktisch ingesteld, denkt altijd mee en probeert de kosten te beperken.

Over Autovakmeester Broekhuizen

Universeel autobedrijf In en verkoop van gebruikte auto,s Reparatie en onderhoud van alle merken

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.