Zeer behulpzaam

Met brandend olielampje op zoek gegaan naar een garage die me kon helpen. Bij automeester broekhuizen ben ik aardig en snel geholpen. Met nieuwe olie en goede adviezen weer snel op weg geholpen, en dat zonder vergoeding. Deze garage is top!!

Super vriendelijk, goede service

Goede ervaring, werd snel geholpen en omdat ik wat verder weg woon, kreeg ik een leen auto mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag 13e mei geweest voor egr uitschakelen. Super geholpenn. Koffie erbij. Fijne gasten waar ik zeker weer kom. Binnenkort tuning. Was voor mij 350 km zeer de moeite waard.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren speciaal uit Veenendaal voor apk en onderhoud bij Martijn, en ben een zeer tevreden klant. Problemen/storingen worden altijd snel en vakkundig opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen week voor de 2e keer mijn Peugeot 205 naar Broekhuizen gebracht voor onderhoud + APK. Zoals altijd uitstekende service! Auto was dezelfde dag nog klaar. Dik tevreden. Aan mij hebben ze een vaste klant!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Martijn is een goede vakman met gedegen kennis. Hij is zeer klantvriendelijk en geeft eerlijk advies over reparatiekosten. Ik ben nu al jaren klant bij hem tot volle tevredenheid .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top ervaringen; eerlijke behandeling; zeer vriendelijk, behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super dat is het enige woord dat nodig is voor dit bedrijf!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eigenaar Martijn is een erg kundige en meedenkende man.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en gezellig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben via een collega een aantal jaren geleden in contact gekomen met Pugfix, sindsdien is hij mijn vaste garage en kocht ik mijn nieuwe auto ook bij Pugfix. Bij Pugfix is de prijs/kwaliteit zeer goed en zij denken altijd met je mee in oplossingen, maar wel rekening houdend met de portemonnee van mij als klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaringen mee. deskundig, vriendelijk, goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superbedrijf en de baas is een schatje\r\nEen echte liefut!!!! 😂 😂 😂 😂

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, ook voor de niet franse merken.\r\nPrettige behandeling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds ruim twee jaar klant bij Pugfix, voor regulier onderhoud en APK altijd goed geholpen. Vaak ook met een duidelijke diagnose waarmee hij je ook meteen verteld waar je aan toe bent. Door deze transparantie sta je ook niet achteraf voor verrassingen.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.