Deskundig met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Zie boven

Professioneel en klantgericht

Word altijd vlot en deskundig geholpen. Geen verrassingen

Snelle service!

Snelle diagnose gesteld, onderdelen besteld en binnen 48 uur hersteld.

Chippen opmaat

Deskundige uitleg over hoe het in zijn werk gaat. Zeer aardig personeel. Goeie koffie.

Zeer behulpzaam

Met brandend olielampje op zoek gegaan naar een garage die me kon helpen. Bij automeester broekhuizen ben ik aardig en snel geholpen. Met nieuwe olie en goede adviezen weer snel op weg geholpen, en dat zonder vergoeding. Deze garage is top!!

Super vriendelijk, goede service

Goede ervaring, werd snel geholpen en omdat ik wat verder weg woon, kreeg ik een leen auto mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al 10 jaar klant bij Autovakmeester Broekhuizen (voorheen Pugfix) en daar is een goede reden voor. Uitstekende persoonlijke service!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom hier al een aantal jaar, altijd naar volle tevredenheid. Veel kennis, geen onnodige reparaties. Je kan snel terecht en afspraken worden nagekomen. En dan betaal je niet eens de hoofdprijs. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Martijn is praktisch ingesteld, denkt altijd mee en probeert de kosten te beperken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topbedrijf, ze zijn vakkundig , vlug , vriendelijk en nooit geen gezeur. \r\nDaarom kan ik bij Martijn goed door één deur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag 13e mei geweest voor egr uitschakelen. Super geholpenn. Koffie erbij. Fijne gasten waar ik zeker weer kom. Binnenkort tuning. Was voor mij 350 km zeer de moeite waard.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren speciaal uit Veenendaal voor apk en onderhoud bij Martijn, en ben een zeer tevreden klant. Problemen/storingen worden altijd snel en vakkundig opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen week voor de 2e keer mijn Peugeot 205 naar Broekhuizen gebracht voor onderhoud + APK. Zoals altijd uitstekende service! Auto was dezelfde dag nog klaar. Dik tevreden. Aan mij hebben ze een vaste klant!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Martijn is een goede vakman met gedegen kennis. Hij is zeer klantvriendelijk en geeft eerlijk advies over reparatiekosten. Ik ben nu al jaren klant bij hem tot volle tevredenheid .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top ervaringen; eerlijke behandeling; zeer vriendelijk, behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super dat is het enige woord dat nodig is voor dit bedrijf!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eigenaar Martijn is een erg kundige en meedenkende man.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en gezellig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben via een collega een aantal jaren geleden in contact gekomen met Pugfix, sindsdien is hij mijn vaste garage en kocht ik mijn nieuwe auto ook bij Pugfix. Bij Pugfix is de prijs/kwaliteit zeer goed en zij denken altijd met je mee in oplossingen, maar wel rekening houdend met de portemonnee van mij als klant.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.