Vakmanschap

Hans is een monteur die weet waar hij mee bezig is. Je auto is in goede handen. Helaas door drukte best wel een (lange) wachttijd om afspraak te maken.

Fijn bedrijf

Wij komen er met 3 auto's en je wordt er goed geholpen. Wat ik als prettig ervaar, bali en werkplaats is gescheiden van elkaar.

• Bereikbaarheid

Gewoon heel goed en vertrouwd!

Zeer fijn bedrijf waar je altijd goed wordt behandeld en met de juiste vakkennis wordt je auto heel goed onderhouden. Ga vooral zo door samen!

Deskundig!

Betrouwbaar bedrijf. Je betaald hier alleen voor het deskundige werk wat ze doen, ipv de naam van de dealer. Bij problemen denken ze met je mee. Kortom, een bedrijf dat ik absoluut aanraad.

• Bereikbaarheid

Super garage waar ze het woord service nog kennen

Zeer ervaren monteur eigenaar is een echte vakman die veel verstand heeft van zaken en altijd de juiste oplossing zoekt waar de klant beter van wordt

kundig en professioneel

Al jaren zeer goede kwaliteit , altijd meedenkend en vriendelijk. Uitstekend bedrijf

• Bereikbaarheid

Hans helpt je altijd goed en denk met je mee. Met de komst van Susan bij de planning en receptie zal het allemaal nog wel beter gaan lopen! Fijn garagebedrijf, weet wat hij doet (denk ik tenminste :)), is goed bereikbaar en de prijzen zijn volgens mij ook oké.

Over Autoservice Totaal