Alweer Top Service van Bakker Automotive

Kees heeft mijn auto vorige week weer helemaal klaar gemaakt: distributieriem vervangen, aircobeurt en APK. Alles netjes binnen de afgesproken tijd en een prettig leen-autotje mee zodat ik gewoon mobiel bleef. Deze week ga ik op verzoek van Kees nog even langs voor een dubbelcheck aangezien het een grote klus is geweest. Kees is zodanig grondig dat hij mijn auto na een km of 100 toch nog graag even naloopt, better safe than sorry. Allemaal service dat bij de onderhoudsbeurt hoort uiteraard.

uitstekend

Snel en vakkundig!!

We konden snel terecht voor de APK en grote beurt. Goed overleg, onderdelen snel in huis en binnen 2 dagen de bus weer terug. Echt ontzorgen heet dat! Top geregeld!

Goed.

Vlotte en deskundige afhandeling van probleem

Super!!

Mijn auto moest gekeurd, uiteindelijk viel het erg tegen hoeveel er moest gebeuren . Maar er was goed overleg , en kwamen we er samen toch uit. Blij met het resultaat!

Super service

Kom hier al jaren, snel en vakkundig en de rekening krijg je bij elk bedrijf, Kees is de beste

prima service.

duidelijk alles uitgelegd, en een vriendelijk contact.

• Reden bezoek Andere reden

Een betrokken garagehouder.

Vriendelijk, open, deskundig, vertrouwenwekkend

Vakkundig, eerlijk en betrouwbaar

Zie boven.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Snelle en nette behandeling, goede voorlichting

Service en kwaliteit

Kees staat al jaren voor me klaar als er wat met de auto is en denkt goed mee in alternatieve oplossingen als een reparatie tegenvalt. Met veel plezier rijdt ik al jaren een stukje om naar zijn garage!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vakman met tijd voor klant, echte alleskunner

Ik had een leeglopende band en ik zocht een garage om de band te repareren. Ik kwam uit bij Kees Bakker. Gelijk proefde ik een goede vakman die weet waar hij het over hebt. Gelijk een afspraak gemaakt om mijn BMW motorisch goed aan te pakken, ook hier een goede aanpak met een goed en prettig overleg over de vervolgstappen. Uiteindelijk de volgende dag weer mee kunnen nemen, de storing lampjes zijn weer weg, het slechte starten komt helaas wel weer geleidelijk terug.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik heb al jaren mijn onderhouden bij Bakker automove, altijd erg prettig, hij overlegd en legt uit als dit nodig is

Prima diagnose en verder kijken dan probleemgebied

Een andere garage kon de oorzaak van een knarsend geluid bij verkeersdrempels niet lokaliseren. Bakker had er minder dan 1 minuut voor nodig. Na reparatie probleem helemaal verholpen. Direct ook banden weer op spanning gebracht en wielen gebalanceerd. Verder vroeg hij toestemming om de nummerplaat te voorzien met zijn bedrijsnaam. Netjes omdat ik andere ervaringen heb, waar dit tot mijn verbazing zonder toestemming werd gedaan

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer snelle service voor een scherpe prijs !!

Onlangs de Renault Twingo van mijn vrouw laten keuren bij Autovakmeester Bakker Automotive, ik was zelf nog niet bekend met dit bedrijf en had Dhr.Bakker via de website en telefonisch om advies gevraagd mbt APK het keuren + onderhoud. Je merkt dat bij deze garage het persoonlijk contact en vakmanschap centraal staat en daarnaast werden we goed op de hoogte gehouden over de verdere staat van het voertuig (onze Twingo heeft de laatste 2 jaar meer stilgestaan dan dat er mee gereden werd). Uiteindelijk hebben de Twingo weer vers teruggekregen (en ook nog eens gewassen.....wat een service !) De rekening zag er bovendien zeer netjes uit. Kortom geen poespas en gekkigheid wat je links en rechts wel eens hoort. Bakker Automotive is voor ons de "AutoVakMeester"!!

Snel en vakkundig geholpen!

Bij de laatste APK bleken er wat belangrijke punten snel aangepakt te moeten worden. Na overleg met Kees is dit vakkundig opgelost!

Snel en deskundig geholpen!

Vanwege een kapotte band kon ik geen kant op. Gelukkig snel weer opweg geholpen, zodat ik toch nog optijd was voor de volgende afspraak!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

De auto is al 4 jaar in onderhoud bij Cees, Cees weet waar hij over praat en komt zijn afspraken na, iedere keer als de auto voor beurt of apk is geweest krijg ik altijd de auto schoon terug binnen en buiten

Gewoon goed

Aandacht, expertise en snelheid van afhandeling

Kees heeft me fantastisch geholpen in de zoektocht naar mijn nieuwe auto.

Ik zocht al een tijdje naar een nieuwe wagen, Kees heeft me heel deskundig en goed geholpen.

zeer goed

goede ervaring deskunig

Goed.

Afsprak(en), overleg en advies Oké. Onderhoud en uitvoering van het werk prima.

Topservice!

Kees is een zeer betrokken, aardige en deskundige adviseur die altijd net dat stapje verder voor jou denkt. Elke keer als ik mijn auto voor een beurt aflever, krijg ik mijn auto weer netjes terug met een bijpassend extra advies. Ik kan iedereen Bakker Automotive aanbevelen, je zal er geen spijt van krijgen.

• Bereikbaarheid

Snel en goed en goede service

Fijne man om afspraken te maken en goede service en snel en voor een nette prijs

goed advies

Behulpzaam bij uitleg nieuwe auto

Voltastraat 21A 3771 RX Barneveld

Over Autovakmeester Bakker Automotive

Bakker Automotive, betrouwbaar, flexibel en professioneel! U bent op de juiste plek! Bakker Automotive is er om te helpen bij vragen, inkoop en verkoop van auto’s. Of het nu gaat om advies bij het kopen van een auto of het oplossen van een storing, bij Bakker Automotive wordt u snel en professioneel geholpen!

Over Autovakmeester