Vriendelijk, deskundig en altijd een gezellig praatje. Klein dus klantgericht

• Bereikbaarheid

Al jarenlang is er voor mij maar één automonteur, en dat is Armando van All Brands Carservice. Zeer deskundig, zeer vriendelijk en denkt altijd met de klant mee om tot oplossing te komen.

• Bereikbaarheid

Helaas lukt het niet op deze site om All Brands Carservice een 10 te geven! Armando is een zeer goede, rustige en kundige monteur. Als (zuinige) Nederlander heb ik zéker niet het gevoel dat ik teveel betaal.

• Bereikbaarheid

Echt een specialist! De diagnose klopt altijd waardoor er geen onnodige reparaties gedaan worden. Daarnaast worden er eerlijke prijzen gehanteerd. Ik ben zeer tevreden!

• Bereikbaarheid

Altijd top service En eerlijke advies

• Bereikbaarheid

Een echte vakman. Altijd eerlijk advies en meedenken over de beste oplossing. Nooit klakkeloos onderdelen vervangen, gewoon eerlijk en open communiceren. Top!

• Bereikbaarheid

Zeer kundige monteur. Goede prijs kwaliteit . Eerlijk en klant vriendelijk.

• Bereikbaarheid

Armando werkt super, zeer betrouwbare monteur! Is een van de weinige die je niet alleen maar eoro\'s uit je zakken wil kloppen. Denkt met je mee voor een oplossing.

Over All Brands Carservice

Bij All Brands houden we rekening met de wensen en situatie van de klant. Iedere auto is anders en wordt op een andere manier gebruikt. Wanneer u bij ons komt voor reparatie of onderhoud, bespreken wij altijd met u wat de wensen zijn. Is er bijvoorbeeld een bepaald budget? We maken duidelijke afspraken met u om misverstanden te voorkomen. Uiteraard denken we altijd met u mee over de best mogelijke oplossingen voor onderhoud, reparatie en de beste service die bij u en uw auto past.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.