• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jarenlang is er voor mij maar één automonteur, en dat is Armando van All Brands Carservice.\r\nZeer deskundig, zeer vriendelijk en denkt altijd met de klant mee om tot oplossing te komen.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helaas lukt het niet op deze site om All Brands Carservice een 10 te geven!\r\nArmando is een zeer goede, rustige en kundige monteur.\r\nAls (zuinige) Nederlander heb ik zéker niet het gevoel dat ik teveel betaal.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een specialist! De diagnose klopt altijd waardoor er geen onnodige reparaties gedaan worden. \r\nDaarnaast worden er eerlijke prijzen gehanteerd. \r\n\r\nIk ben zeer tevreden!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd top service \r\nEn eerlijke advies

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een echte vakman. Altijd eerlijk advies en meedenken over de beste oplossing. Nooit klakkeloos onderdelen vervangen, gewoon eerlijk en open communiceren. Top!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer kundige monteur. Goede prijs kwaliteit . Eerlijk en klant vriendelijk.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Armando werkt super, zeer betrouwbare monteur!\r\nIs een van de weinige die je niet alleen maar eoro\'s uit je zakken wil kloppen.\r\nDenkt met je mee voor een oplossing.\r\n

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.

Over All Brands Carservice

Bij All Brands houden we rekening met de wensen en situatie van de klant. Iedere auto is anders en wordt op een andere manier gebruikt. Wanneer u bij ons komt voor reparatie of onderhoud, bespreken wij altijd met u wat de wensen zijn. Is er bijvoorbeeld een bepaald budget? We maken duidelijke afspraken met u om misverstanden te voorkomen. Uiteraard denken we altijd met u mee over de best mogelijke oplossingen voor onderhoud, reparatie en de beste service die bij u en uw auto past.

Filter op Taal