Zeer tevreden!!

Remco weet waar hij over praat, is een meedenkende man en ben dan ook een zeer tevreden klant!

uitstekend

Zeer prettig bedrijf goede service Eerlijke goeie prijs top

• Bereikbaarheid

Een goed en duidelijk bedrijf

apk.kleine reparaties,staat gelijk voor je klaar

Goede service...

Geweldige monteurs 👍

• Bereikbaarheid

Al jaren een vaste tevreden klant! Remco overlegd met me als hij denkt dat er wat vervangen moet worden, en zonodig stuurt hij foto\'s/ filmpje op of bewaard het vervangen onderdeel. Zo weet je zeker dat er ook werkelijk iets aan je auto is gedaan en niet onnodig. Ik persoonlijk vind dit echt heel prettig en betrouwbaar.

• Bereikbaarheid

TOP!!!, MONTEUR MET KENNIS EN ERVARING!

Over Autoservice Lieftink

Autoservice Lieftink is een universeel autobedrijf, de kwaliteit van onze geleverde diensten en materialen worden het gehele jaar door gecontroleerd. Ons bedrijf voldoet daarom aan de hoogste kwaliteitsnormen en streven wij naar 100% tevreden klanten. Wij verzorgen APK keuringen, onderhoud en reparatie van zowel personenwagens als bedrijfswagens en campers , van alle mogelijke merken. Wij hebben de kennis en apparatuur om aan alle hedendaagse auto's te kunnen werken. Om deze kennis en ervaring te delen is het bedrijf officieel "Erkend Leerbedrijf"in de mobiliteitsbranche.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.