Goede service! Betrouwbare dienstverlening. 2 auto\'s in onderhoud. Altijd tevreden!

• Bereikbaarheid

Het bedrijf staat voor een goede service en kwaliteit. Je kunt er met alle problemen terecht voor de.auto en komen altijd hun afspraken na. Sinds jaren ben ik een tevredene klant bij Autobedrijf NH.

• Bereikbaarheid

Zeer goede prijs kwaliteit, vriendelijk personeel

• Bereikbaarheid

Een goede, eerlijke garage met een uitstekende service!

• Bereikbaarheid

Wij wilden een jonge tweedehands auto bij een ander bedrijf kopen en - last minute - een aankoopkeuring laten doen bij Autobedrijf NH. Het was geen enkel probleem om ad hoc op de drukke zaterdag langs te komen, waarbij de auto uitgebreid werd gecontroleerd en (ook rijdend) getest. Zeer vriendelijk en sympathiek, vakkundig, een groot gevoel van vertrouwen en snel:dat is wat je als klant zoekt bij een garagebedrijf. En dat vind je allemaal bij Autobedrijf NH!!

• Bereikbaarheid

Sinds een aantal jaren ben ik een zeer tevreden klant bij Autobedrijf NH. Ze zijn vakkundig, vriendelijk en snel. Tevens leveren ze een zeer goede service en kwaliteit. Ik kan iedereen autobedrijf NH van harte aanbevelen!

• Bereikbaarheid

Nette bedrijf met vriendelijke personeel. Al jaren een tevreden klant. De prijskwaliteit en deskundigheid vind je nergens zo goed als bij NH.

• Bereikbaarheid

Sneller service klant vriendelijk en ze staan altijd voor je klaar wij komen er al jaren ik raad ze iedereen aan

• Bereikbaarheid

Een vakkundige autogarage die uitzonderlijk gebruikt maakt van hoogwaardige apparatuur en onderdelen. Ik ben er zelf een tevreden klant sinds 2010

• Bereikbaarheid

Nadat al onze auto\'s van de zaak erheen zijn gegaan, ook mijn eigen auto voor een beurt gebracht, daar zijn wat reparaties aan verricht en deze zijn voortreffelijk gemaakt en naar volle tevredenheid. Vriendelijk, aangenaam en klantgericht zijn ze daar.

• Bereikbaarheid

Een mooi familiebedrijf en zeer kundige garage. Ik ben reeds jaren klant en heb inmiddels 4 verschillende auto\'s in onderhoud gehad. Dat waren een Peugeot Expert, een Volvo V70, een Peugeot 307 en een Peugeot 206. Naast het reguliere onderhoud ook een aantal specifieke problemen gehad met de verschillende auto\'s en altijd netjes opgelost voor een nette prijs. Het belangrijkste vind ik het vertrouwen wanneer ik mijn auto achterlaat voor onderhoud en/of reparatie en dat vertrouwen is zeer goed. Verder ziet alles er keurig en netjes uit en doen ze hun best dat ook zo te houden lijkt het. In overleg is er een leen-auto of leen-fiets te gebruiken wanneer je bezig zijn met je auto .Top!

• Bereikbaarheid

Nazir is een bijzonder persoon: altijd vriendelijk, persoonlijk en betrouwbaar. Voor \"deskundigheid\" nu een 8 gegeven: voor 100% benzine en diesel auto\'s zou ik een 10 geven. Aangezien ze nog in opleiding zijn om hybride en elektrische auto\'s volledig te mogen repareren heb ik de score nu op 8 gezet. Tegen het einde van 2018 kan de score naar 10, aangezien ze dan de vereiste opleidingen hebben doorlopen (volgens Nazir ;-)).

• Bereikbaarheid

Vriendelijk personeel, flexibel en altijd direct geholpen als het mogelijk is!

• Bereikbaarheid

Snelle en goede sevice. Medewerkers zijn vriendelijk en klantgericht. Betaalbare prijzen.

• Bereikbaarheid

Erg fijn en meedenkende mensen die snel je weer op de weg helpen.

• Bereikbaarheid

Al jaren vaste klant bij auotbedrijf NH. Zeer tevreden over de dienstverlening. Aardig, vakkundig en behulpzaam personeel. Beste autobedrijf die ik ken hier in de regio!!

• Bereikbaarheid

Ik ben zeer tevreden met mijn auto die ik bij Autobedrijf NH heb gekocht. De personeel is transparant, eerlijk, betrouwbaar en biedt uitstekende service en kwaliteit. Autobedrijf NH levert net dat beetje extra! Bedankt!

• Bereikbaarheid

Alleen maar goede ervaring. Snelle en correcte service.

• Bereikbaarheid

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf Altijd bereid direct te helpen ,zeer vriendelijk en vakkundig personeel

P Calandweg 13 6827 BJ Arnhem